Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Отар ауылы
"Ләйсән S" балабақшасының тәрбиешісі
Бирталиева Ақзира Алдажаровна
Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – бала жүрегіне жол табудың кілті
Мектепке дейінгі тәрбие – баланың өмірге деген алғашқы көзқарасы, тұлға ретінде қалыптасуы мен дамуының іргетасы. Бұл жауапты міндетті жүзеге асырушы – тәрбиеші. Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – тек кәсіби шеберлік пен педагогикалық білім ғана емес, ол – жүрек жылуы, адамгершілік, мейірімділік пен жан-жақты рухани байлықтың көрінісі.
Тәрбиеші – балабақшадағы әр баланың алғашқы тәлімгері, екінші анасы. Оның сөйлеу мәнері, жүріс-тұрысы, күлкісі, балаға деген көзқарасы – бәрі тәрбиелік мәнге ие. Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі — баланың ішкі жан дүниесіне әсер ететін, мінез-құлқы мен көзқарасының қалыптасуына ықпал ететін басты күштердің бірі. Себебі бала тәрбиешінің бойындағы қасиеттерді еліктеп, үлгі ретінде қабылдайды. Сондықтан тәрбиеші ең алдымен үлгі боларлық тұлға болуы керек.
Тәрбиешінің тұлғалық бейнесін сипаттайтын басты қасиеттер:
- Мейірімділік пен төзімділік;
- Баламен тең дәрежеде сөйлесе алу қабілеті;
- Шығармашылық пен ізденімпаздық;
- Этикалық және кәсіби мәдениет;
- Қамқорлық пен жауапкершілік.
Сонымен қатар, қазіргі заман тәрбиешісінен тек білім беріп қана қоймай, баланың жан-дүниесіне үңіле алатын, эмоционалды қолдау көрсете алатын тұлғалық қасиет талап етіледі. Ол – ата-анамен, әріптеспен, баламен тіл табыса білетін коммуникативті, креативті маман.
Балабақшаға алғаш қадам басқан баланың айналасын танып-білуі, сөйлеу мәдениеті, қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі ұстауы — бәрі тәрбиешінің үлгісімен дамиды. Сондықтан тәрбиеші ең алдымен балаға мейірімді, сабырлы, әділ, қамқор және ұстамды бола білуі керек. Оның жүріс-тұрысы, сөйлеген сөзі, киім киісі, тіпті күлімсіреуі де балаға үлкен әсер қалдырады.
Тәрбиешінің бойында міндетті түрде шығармашылық қабілет пен ізденімпаздық болуы тиіс. Балалармен жұмыс — шексіз шыдамдылық пен жан-жақты шеберлікті қажет ететін сала. Әр бала — жеке тұлға, әрқайсысының қызығушылығы, мінезі, қабылдауы әртүрлі. Сондықтан тәрбиеші әр баламен жеке жұмыс істей алатын, жанын түсінетін нағыз психолог та болуға тиіс.
Тәрбиешінің тағы бір маңызды қасиеті — ата-анамен және ұжыммен дұрыс қарым-қатынас жасай білуі. Бұл — баланың толыққанды тәрбиеленуіне негіз болатын ынтымақтастықтың кепілі.
Қорытындылай келе, тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – мектепке дейінгі ұйымның беделі мен сапасының көрсеткіші. Баланың жүрегіне жол таба білетін, өз ісіне адал тәрбиеші ғана болашақтың саналы азаматтарын тәрбиелей алады. Осы себепті әрбір тәрбиеші өзін үздіксіз жетілдіріп, кәсіби және тұлғалық деңгейде дамып отыруы қажет. Сондықтан тәрбиеші болу — тек мамандық емес, ол — үлкен жауапкершілік пен құрметке лайықты өмір жолы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – бала жүрегіне жол табудың кілті
Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – бала жүрегіне жол табудың кілті
Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Отар ауылы
"Ләйсән S" балабақшасының тәрбиешісі
Бирталиева Ақзира Алдажаровна
Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – бала жүрегіне жол табудың кілті
Мектепке дейінгі тәрбие – баланың өмірге деген алғашқы көзқарасы, тұлға ретінде қалыптасуы мен дамуының іргетасы. Бұл жауапты міндетті жүзеге асырушы – тәрбиеші. Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – тек кәсіби шеберлік пен педагогикалық білім ғана емес, ол – жүрек жылуы, адамгершілік, мейірімділік пен жан-жақты рухани байлықтың көрінісі.
Тәрбиеші – балабақшадағы әр баланың алғашқы тәлімгері, екінші анасы. Оның сөйлеу мәнері, жүріс-тұрысы, күлкісі, балаға деген көзқарасы – бәрі тәрбиелік мәнге ие. Тәрбиешінің тұлғалық бейнесі — баланың ішкі жан дүниесіне әсер ететін, мінез-құлқы мен көзқарасының қалыптасуына ықпал ететін басты күштердің бірі. Себебі бала тәрбиешінің бойындағы қасиеттерді еліктеп, үлгі ретінде қабылдайды. Сондықтан тәрбиеші ең алдымен үлгі боларлық тұлға болуы керек.
Тәрбиешінің тұлғалық бейнесін сипаттайтын басты қасиеттер:
- Мейірімділік пен төзімділік;
- Баламен тең дәрежеде сөйлесе алу қабілеті;
- Шығармашылық пен ізденімпаздық;
- Этикалық және кәсіби мәдениет;
- Қамқорлық пен жауапкершілік.
Сонымен қатар, қазіргі заман тәрбиешісінен тек білім беріп қана қоймай, баланың жан-дүниесіне үңіле алатын, эмоционалды қолдау көрсете алатын тұлғалық қасиет талап етіледі. Ол – ата-анамен, әріптеспен, баламен тіл табыса білетін коммуникативті, креативті маман.
Балабақшаға алғаш қадам басқан баланың айналасын танып-білуі, сөйлеу мәдениеті, қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі ұстауы — бәрі тәрбиешінің үлгісімен дамиды. Сондықтан тәрбиеші ең алдымен балаға мейірімді, сабырлы, әділ, қамқор және ұстамды бола білуі керек. Оның жүріс-тұрысы, сөйлеген сөзі, киім киісі, тіпті күлімсіреуі де балаға үлкен әсер қалдырады.
Тәрбиешінің бойында міндетті түрде шығармашылық қабілет пен ізденімпаздық болуы тиіс. Балалармен жұмыс — шексіз шыдамдылық пен жан-жақты шеберлікті қажет ететін сала. Әр бала — жеке тұлға, әрқайсысының қызығушылығы, мінезі, қабылдауы әртүрлі. Сондықтан тәрбиеші әр баламен жеке жұмыс істей алатын, жанын түсінетін нағыз психолог та болуға тиіс.
Тәрбиешінің тағы бір маңызды қасиеті — ата-анамен және ұжыммен дұрыс қарым-қатынас жасай білуі. Бұл — баланың толыққанды тәрбиеленуіне негіз болатын ынтымақтастықтың кепілі.
Қорытындылай келе, тәрбиешінің тұлғалық бейнесі – мектепке дейінгі ұйымның беделі мен сапасының көрсеткіші. Баланың жүрегіне жол таба білетін, өз ісіне адал тәрбиеші ғана болашақтың саналы азаматтарын тәрбиелей алады. Осы себепті әрбір тәрбиеші өзін үздіксіз жетілдіріп, кәсіби және тұлғалық деңгейде дамып отыруы қажет. Сондықтан тәрбиеші болу — тек мамандық емес, ол — үлкен жауапкершілік пен құрметке лайықты өмір жолы.
шағым қалдыра аласыз













