А. Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі
“Тарих сабағында жаңа әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігі” тақырыбында тарих пәні мұғалімі Тилеубаева Гульжан Пердебековна педагог- зерттеуші, гуманитарлық ғылымдар магистрі тренинг өтіп, тәжірибесімен бөлісті.
«Халықтың
кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін ең алдымен азаттық пен білім
қажет» деп
қазақтын
этнограф-
ғалымы
Шоқан
Уалиханов айтқандай
еліміздің
өркендеуінде
білім мен
ғылым
саласының орны
ерекше.
Білім
алушыларға
жаһандық даму жолы
әлемдік білім
кеңістігінен орын
алудың мәні зор екені баршамызға
аян.
Тарих – өткеннің куәсі, бүгінгі күннің үлгісі ертеңгі күннің өнегесі мен асыл қазынамыз. Тарихи білім берудің мәні - ғасырлар бойы тоғысқан оқиғалар арқылы болашақ ұрпаққа тарихи деректерді ұғындыру, болашаққа бағыт - бағдар беру. Оқытудадың тиімділігін арттыру тек білімді немесе оқу бағдарламасын меңгертіп қоймай, жеке тұлғаның танымдық қабілеттерін, танымдық процестерін (есту, көру), өзін-өзі дамыту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, зерттеушілік қабілетті дамыту, білім алуға, ізденуге деген ықыласы мен іскерлігін, оқу-танымдық ынтасын жетілдіру, әрі жеке тұлғаны жан-жақты дамытуға жетелейді. Еліміздің болашағы жақсы тәрбиемен ұштасқан тәрбиелі, білімді ұрпақтың қолында. Ендеше бүгінгі “Тарих сабағында жаңа әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігі” тақырыбында тренингте тарих сабағындағы тиімді қадамдарды атап өтсек.
-
Миға шабуыл немесе қызығушылығын ояту сәтінің жаңа сабаққа үлкен бастама қадам екені қарастырылды;
-
Тапсырма бойынша топтық талқылаудың ойлау деңгейінің жоғарғы көрсеткіші екенітапсырманың, оның мақсаты мен орындалуының қолжетімділігі;
-
Терминдермен жұмыс арқылы білім алушылардың сабақты толық меңгеру мүмкіндігінің жоғары болуы;
-
Мағынаны таныту бойынша Кілт сөздермен жұмыс және жаңа сабақты меңгеруде оның үлесінің ерекше екені;
-
Суреттермен жұмыс арқылы кинестетик, визуал білім алушылар үшін орны айтарлықтай екені;
-
Сергілту сәтінің бала денсаулығына оң ықпалының мол екендігі;
-
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану Бейне материалдың мәнін, құндылығын ашу арқылы оқу мақсатына қол жеткізу ерекшелігі;
-
Зиялы қауым, тұлғатану сәті бойынша “Жақсының аты өшпейді” яғни жақсылықтың жаршысы бола білген тарихи тұлғалардың әр ісі үлгі боларлықтай;
-
Картамен жұмыс арқылы территориялық өзгерісті талдау ерекшелігі;
«SMART» әдісі арқылы “НАҚТЫ, ӨЛШЕМДІ, ҚОЛ ЖЕТІМДІ, МӘНДІ, УАҚЫТПЕН ШЕКТЕУЛІ” қадамдарына жеке- жеке тоқталып, тиімділігін атап өтті.

-
Тарихи құжатпен жұмыс жасау, оның тарихи құндылығының мәні ашу, өзіндік пікір, тұжырым, түсінік келтіру, пікірін, тұжырымын дәлелдей және қорғай білуге дағдыландыру ерекшелігін ерекше атап өтті;
-
Әр тапсырма бойынша дескрипторлар және оның мәні жайлы түсіндірме берілді;
-
Сабақты бекіту сәтіндегі тесттік тапсырмалар мен “Дұрыс”, “Бұрыс” тапсырмалар арқылы сабақтың мақсатына толық қол жеткізу мүмкіндіктері қарастырылды;
-
Рефлексия сәті және оның мәніне тоқталып келесі сабақты жоспарлауда ерекше қадам екені;
-
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ерекшелігі;
-
Білім алушыларды құндылыққа баулу және оның мәнін талдау;
-
Саралау (difference) латын тілінен аударғанда бүтінді түрлі формаға, элементке, бөлшекке мүшелеп бөлу, немесе үлгерімі төмен білім алушыларға қолдау көрсету..Бaрлық үйренушілерге бірлескен таным процесіне белсенді араласуға мүмкіндік жасау қажеттігі;
-
Сабақты жоспарлау, оқу мақсатына қол жеткізуде әр-бір қадам сапалы жоспарланғаны жайлы Ұлжалғас Нәбиқызы өз кері байланысын беріп өтті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
“Тарих сабағында жаңа әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігі”
“Тарих сабағында жаңа әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігі”
А. Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі
“Тарих сабағында жаңа әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігі” тақырыбында тарих пәні мұғалімі Тилеубаева Гульжан Пердебековна педагог- зерттеуші, гуманитарлық ғылымдар магистрі тренинг өтіп, тәжірибесімен бөлісті.
«Халықтың
кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін ең алдымен азаттық пен білім
қажет» деп
қазақтын
этнограф-
ғалымы
Шоқан
Уалиханов айтқандай
еліміздің
өркендеуінде
білім мен
ғылым
саласының орны
ерекше.
Білім
алушыларға
жаһандық даму жолы
әлемдік білім
кеңістігінен орын
алудың мәні зор екені баршамызға
аян.
Тарих – өткеннің куәсі, бүгінгі күннің үлгісі ертеңгі күннің өнегесі мен асыл қазынамыз. Тарихи білім берудің мәні - ғасырлар бойы тоғысқан оқиғалар арқылы болашақ ұрпаққа тарихи деректерді ұғындыру, болашаққа бағыт - бағдар беру. Оқытудадың тиімділігін арттыру тек білімді немесе оқу бағдарламасын меңгертіп қоймай, жеке тұлғаның танымдық қабілеттерін, танымдық процестерін (есту, көру), өзін-өзі дамыту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, зерттеушілік қабілетті дамыту, білім алуға, ізденуге деген ықыласы мен іскерлігін, оқу-танымдық ынтасын жетілдіру, әрі жеке тұлғаны жан-жақты дамытуға жетелейді. Еліміздің болашағы жақсы тәрбиемен ұштасқан тәрбиелі, білімді ұрпақтың қолында. Ендеше бүгінгі “Тарих сабағында жаңа әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігі” тақырыбында тренингте тарих сабағындағы тиімді қадамдарды атап өтсек.
-
Миға шабуыл немесе қызығушылығын ояту сәтінің жаңа сабаққа үлкен бастама қадам екені қарастырылды;
-
Тапсырма бойынша топтық талқылаудың ойлау деңгейінің жоғарғы көрсеткіші екенітапсырманың, оның мақсаты мен орындалуының қолжетімділігі;
-
Терминдермен жұмыс арқылы білім алушылардың сабақты толық меңгеру мүмкіндігінің жоғары болуы;
-
Мағынаны таныту бойынша Кілт сөздермен жұмыс және жаңа сабақты меңгеруде оның үлесінің ерекше екені;
-
Суреттермен жұмыс арқылы кинестетик, визуал білім алушылар үшін орны айтарлықтай екені;
-
Сергілту сәтінің бала денсаулығына оң ықпалының мол екендігі;
-
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану Бейне материалдың мәнін, құндылығын ашу арқылы оқу мақсатына қол жеткізу ерекшелігі;
-
Зиялы қауым, тұлғатану сәті бойынша “Жақсының аты өшпейді” яғни жақсылықтың жаршысы бола білген тарихи тұлғалардың әр ісі үлгі боларлықтай;
-
Картамен жұмыс арқылы территориялық өзгерісті талдау ерекшелігі;
«SMART» әдісі арқылы “НАҚТЫ, ӨЛШЕМДІ, ҚОЛ ЖЕТІМДІ, МӘНДІ, УАҚЫТПЕН ШЕКТЕУЛІ” қадамдарына жеке- жеке тоқталып, тиімділігін атап өтті.

-
Тарихи құжатпен жұмыс жасау, оның тарихи құндылығының мәні ашу, өзіндік пікір, тұжырым, түсінік келтіру, пікірін, тұжырымын дәлелдей және қорғай білуге дағдыландыру ерекшелігін ерекше атап өтті;
-
Әр тапсырма бойынша дескрипторлар және оның мәні жайлы түсіндірме берілді;
-
Сабақты бекіту сәтіндегі тесттік тапсырмалар мен “Дұрыс”, “Бұрыс” тапсырмалар арқылы сабақтың мақсатына толық қол жеткізу мүмкіндіктері қарастырылды;
-
Рефлексия сәті және оның мәніне тоқталып келесі сабақты жоспарлауда ерекше қадам екені;
-
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ерекшелігі;
-
Білім алушыларды құндылыққа баулу және оның мәнін талдау;
-
Саралау (difference) латын тілінен аударғанда бүтінді түрлі формаға, элементке, бөлшекке мүшелеп бөлу, немесе үлгерімі төмен білім алушыларға қолдау көрсету..Бaрлық үйренушілерге бірлескен таным процесіне белсенді араласуға мүмкіндік жасау қажеттігі;
-
Сабақты жоспарлау, оқу мақсатына қол жеткізуде әр-бір қадам сапалы жоспарланғаны жайлы Ұлжалғас Нәбиқызы өз кері байланысын беріп өтті.
шағым қалдыра аласыз













