Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Басы 15 минут |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. «Миға шабуыл» өткен сабақты қайталау:
Тақырыпқа қатысты терминдерді қайталау: Тармақталған алгоритм – орындалуы керек қадам белгілі бір шарттың орындалу немесе орындалмауына байланысты жүзеге асырылатын алгоритм. Шарт дегеніміз – тексеру нәтижесінде «иә» (ақиқат) немесе «жоқ» (жалған) логикалық мәндерін қабылдайтын логикалық өрнек немесе пікір. Мысалмен түсіндіру Санның жұп немесе тақ екенін анықтау Шарты: Пайдаланушыдан бүтін сан енгізуін сұраңыз. Егер сан жұп болса, "Сан жұп" деп, ал тақ болса, "Сан тақ" деп шығаратын бағдарлама жазыңыз.
|
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2.Сабақтың тақырыбымен танысады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Алматыкітап 4.3-4.4 115 бет. Презентация
|
||||||
|
Ортасы 20 минут
|
Практикалық тапсырма. Есеп-1. Үш санның ең үлкенін табу Шарты: Үш сан енгізіңіз, олардың ішіндегі ең үлкенін табатын бағдарлама жазыңыз.
Есеп-2. Санның таңбасын анықтау Шарты: Пайдаланушы сан енгізеді. Бағдарлама санның оң, теріс немесе нөл екенін анықтайды.
Есеп-3. Оқушының бағасын анықтау Шарты: Пайдаланушы 0-100 аралығында балл енгізеді. Баға келесідей анықталады:
|
Дескриптор:
|
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
IDLE PYTHON программалау ортасы
|
||||||
|
Соңы: 5 минут |
Сабақты қорытындылау мақсатында «LearningApps» платформасымен сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Оқушылар өзін-өзі бағалайды |
Бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Басы 15 минут |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. «Миға шабуыл» өткен сабақты қайталау:
Тақырыпқа қатысты терминдерді қайталау: Тармақталған алгоритм – орындалуы керек қадам белгілі бір шарттың орындалу немесе орындалмауына байланысты жүзеге асырылатын алгоритм. Шарт дегеніміз – тексеру нәтижесінде «иә» (ақиқат) немесе «жоқ» (жалған) логикалық мәндерін қабылдайтын логикалық өрнек немесе пікір. Мысалмен түсіндіру Санның жұп немесе тақ екенін анықтау Шарты: Пайдаланушыдан бүтін сан енгізуін сұраңыз. Егер сан жұп болса, "Сан жұп" деп, ал тақ болса, "Сан тақ" деп шығаратын бағдарлама жазыңыз.
|
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2.Сабақтың тақырыбымен танысады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Алматыкітап 4.3-4.4 115 бет. Презентация
|
||||||
|
Ортасы 20 минут
|
Практикалық тапсырма. Есеп-1. Үш санның ең үлкенін табу Шарты: Үш сан енгізіңіз, олардың ішіндегі ең үлкенін табатын бағдарлама жазыңыз.
Есеп-2. Санның таңбасын анықтау Шарты: Пайдаланушы сан енгізеді. Бағдарлама санның оң, теріс немесе нөл екенін анықтайды.
Есеп-3. Оқушының бағасын анықтау Шарты: Пайдаланушы 0-100 аралығында балл енгізеді. Баға келесідей анықталады:
|
Дескриптор:
|
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
IDLE PYTHON программалау ортасы
|
||||||
|
Соңы: 5 минут |
Сабақты қорытындылау мақсатында «LearningApps» платформасымен сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Оқушылар өзін-өзі бағалайды |
Бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз















