|
Іс шараның тақырыптары: |
«Тәртіп орнаған ортада татулық пен даму болады» |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Исабай Гүлзира |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
9 « Ғ» |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
||||
|
Құндылық: |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5минут |
Оқушылармен сәлемдесу түгелдеу. Тәрбие сағатын ашу, мақсатын баяндау. «Тәртіп» және «татулық» сөздерінің мағыналары мен олардың қоғамда алатын орнын түсіндіру. «Тәртіп орнаған ортада татулық пен даму болады» деген қанатты сөзді талқылау.
|
Оқушылар сәлемдесіп назарын сабаққа аударады. Нақыл сөздерді оқып талдау жасап өз пікірлерін ортаға айтады. |
Мадақтау. |
Қанатты сөздер
|
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
-Тәртіп дегеніміз – адамдардың ережелер мен нормаларға сай өмір сүруі, өзара сыйластықта болуы. -Тәртіпсіздік пен хаос қоғамның дамуына кері әсер ететіні туралы мысалдар келтіру. -Тәртіп орнатудың жолдары: өз уақытын тиімді пайдалану, ұжымдық жұмысқа дайын болу, жауапкершілікті сезіну.
-Татулықтың мәні: әр түрлі адамдардың ортақ мақсатқа ұмтылуы, өзара түсіністік, құрмет. -Бірліктің адам өміріндегі маңыздылығы. Татулық орнаған қоғамда әр адам өз мүмкіндіктерін толық ашып, дамиды. -Татулық пен тәртіптің байланысы: тәртіп орнаған жерде әркім өзін еркін сезінеді, нәтижесінде қоғам даму жолында алға басады.
-Тәртіпті ортада адамдар өз-өзін жетілдіреді, ал татулық әркімнің жеке дамуына жол ашады. -Дамудың құндылықтары: білім алу, өнер мен шығармашылықта жетістікке жету, кәсіби өсу. -«Бірлік бар жерде – тірлік бар» деген мақалды мысал ретінде келтіру. 5. Практикалық бөлім (15-20минут):Рөлдік ойындар: Топтарға бөлініп, әр топ тәртіп пен татулықтың маңыздылығын көрсететін қысқа көрініс дайындайды. Мысалы: -Бір топ тәртіпті орнату жолында қиындықтарға кездескенді көрсетеді. -Екінші топ татулықтың арқасында адамдардың өмірінің қалай жақсарғанын бейнелейді.
-Неліктен тәртіпсіздік қоғамның дамуына кедергі жасайды? -Татулық қоғамға қандай әсер етеді? -Тәртіп пен татулықтың адам өміріндегі орны туралы ойларың қандай? |
.
Оқушылар 2 топқа бөлініп берілген тақырыптар бойынша рөлдік ойындар ойнап, саралайды.
|
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. |
Презентация
|
|
|
Қорытынды бөлім (5-10 минут): -Тәрбие сағатының қорытындысы: тәртіп орнаған ортада адамның дамуына, білім алуына, жұмысының нәтижелі болуына мүмкіндік бар екенін түсіндіру. -Оқушыларға тәртіп пен татулықты сақтауға байланысты шағын тапсырмалар беру. Мысалы: -Әрбір оқушы «Мен тәртіпті қалай орнатамын?» деген сұраққа жауап береді. -Татулықты сақтау жолдарын ұсыну. Үй тапсырмасы:
Бұл тәрбие сағаты оқушыларға тәртіп пен татулықтың маңызын түсіндіріп қана қоймай, олардың әлеуметтік жауапкершілігін арттырады.
|
|
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. |
. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәртіп орнаған ортада татулық пен даму болады
Тәртіп орнаған ортада татулық пен даму болады
|
Іс шараның тақырыптары: |
«Тәртіп орнаған ортада татулық пен даму болады» |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Исабай Гүлзира |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
9 « Ғ» |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
||||
|
Құндылық: |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5минут |
Оқушылармен сәлемдесу түгелдеу. Тәрбие сағатын ашу, мақсатын баяндау. «Тәртіп» және «татулық» сөздерінің мағыналары мен олардың қоғамда алатын орнын түсіндіру. «Тәртіп орнаған ортада татулық пен даму болады» деген қанатты сөзді талқылау.
|
Оқушылар сәлемдесіп назарын сабаққа аударады. Нақыл сөздерді оқып талдау жасап өз пікірлерін ортаға айтады. |
Мадақтау. |
Қанатты сөздер
|
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
-Тәртіп дегеніміз – адамдардың ережелер мен нормаларға сай өмір сүруі, өзара сыйластықта болуы. -Тәртіпсіздік пен хаос қоғамның дамуына кері әсер ететіні туралы мысалдар келтіру. -Тәртіп орнатудың жолдары: өз уақытын тиімді пайдалану, ұжымдық жұмысқа дайын болу, жауапкершілікті сезіну.
-Татулықтың мәні: әр түрлі адамдардың ортақ мақсатқа ұмтылуы, өзара түсіністік, құрмет. -Бірліктің адам өміріндегі маңыздылығы. Татулық орнаған қоғамда әр адам өз мүмкіндіктерін толық ашып, дамиды. -Татулық пен тәртіптің байланысы: тәртіп орнаған жерде әркім өзін еркін сезінеді, нәтижесінде қоғам даму жолында алға басады.
-Тәртіпті ортада адамдар өз-өзін жетілдіреді, ал татулық әркімнің жеке дамуына жол ашады. -Дамудың құндылықтары: білім алу, өнер мен шығармашылықта жетістікке жету, кәсіби өсу. -«Бірлік бар жерде – тірлік бар» деген мақалды мысал ретінде келтіру. 5. Практикалық бөлім (15-20минут):Рөлдік ойындар: Топтарға бөлініп, әр топ тәртіп пен татулықтың маңыздылығын көрсететін қысқа көрініс дайындайды. Мысалы: -Бір топ тәртіпті орнату жолында қиындықтарға кездескенді көрсетеді. -Екінші топ татулықтың арқасында адамдардың өмірінің қалай жақсарғанын бейнелейді.
-Неліктен тәртіпсіздік қоғамның дамуына кедергі жасайды? -Татулық қоғамға қандай әсер етеді? -Тәртіп пен татулықтың адам өміріндегі орны туралы ойларың қандай? |
.
Оқушылар 2 топқа бөлініп берілген тақырыптар бойынша рөлдік ойындар ойнап, саралайды.
|
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. |
Презентация
|
|
|
Қорытынды бөлім (5-10 минут): -Тәрбие сағатының қорытындысы: тәртіп орнаған ортада адамның дамуына, білім алуына, жұмысының нәтижелі болуына мүмкіндік бар екенін түсіндіру. -Оқушыларға тәртіп пен татулықты сақтауға байланысты шағын тапсырмалар беру. Мысалы: -Әрбір оқушы «Мен тәртіпті қалай орнатамын?» деген сұраққа жауап береді. -Татулықты сақтау жолдарын ұсыну. Үй тапсырмасы:
Бұл тәрбие сағаты оқушыларға тәртіп пен татулықтың маңызын түсіндіріп қана қоймай, олардың әлеуметтік жауапкершілігін арттырады.
|
|
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. |
. |
||
шағым қалдыра аласыз













