|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Тәртіп –тәрбие бастауы» «ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ?» |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
@pedagoglife tiktok |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
1 « » |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
- Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. - оқушыларды қауіпті жағдайларды жылдам және ұтымды шешімдер қабылдауға үйрету. |
||||
|
Құндылық : |
Заң және тәртіп Апта дәйексөзі:Жаңашылдық – заман талабы. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру |
Мұғалім: А. С. Макаренконың түсінігінде тәртіп – бұл тек қана тежелу тәртібі ғана емес, сонымен қатар ұмтылу белсенділік, жауапкершілік тәртібі. Тәртіп туралы мәселені ерік – қайратты, ерлікті, берік мінез – құлықты тәрбиелеумен тығыз байланыста қарастырады. Тәртіп ұйымшыл ұжымда дамиды және бекиді. «Тәртіп – бұл ұжымның бет — әлпеті, оның дауысы, оның әдемілігі, оның қозғалғыштығы, оның мимикасы, оның сенімділігі» — деген. Тығырықтан шығар жол
қайсы?» оқушылардың пікірін
тыңдау. Жалғасын тап… (мақалдардың жалғасын табу) Ата-ананың тілегі – адам болып өскенің, Адамдықтың тірегі- адал болып өскенің.Әдептілік дегенің- әрқашанда керегің, Әсемпаздық дегенің – әуре сарсаң әлегің. Ия, тәртіпті, тәрбиелі болу – бәрімізге ортақ қағида. Келесі кезекте, Мақал-мәтелдердің жалғасын табу. Бүгінгі тақырыпқа байланысты мен сіздерге мақал-мәтелдер айтамын, ал сіздер жалғасын тауып айтасыздар. -Әдепті бала- (арлы бала, әдепсіз бала сорлы бала.) -Әдептілік белгісі- (иіліп сәлем бергені) -Атаңа не қылсаң – (алдыңа сол келеді.) -Жақсы бала сүйік- (жаман бала күйік) -Жеті атасын білмеген- (жетесіз) -Ұяда не көрсең… (ұшқанда соны ілерсің) -Ұлық болсаң – (кішік бол)
-Ашу – … , ақыл – (дұшпан, дос, ақылыңа, ақыл қос.)
-Заңның құрығы……. (бәрінен ұзын) Қорытынды: Ұлт мұраттарының ұлы байлықтарының бірі – жас ұрпақ, келелі келешек десек, ұлтымыздың мақтанышы батыр атамыз Бауыржан Момышұлы «Тәрбиелі – тәртіптің құлы, тәртіпті – елдің ұлы» десе, ақын Олжас Сүлейменов «Адам тағдырын тәрбие шешеді» деп жазды. Бәрі де шындық. Тәрбие кешіктірілсе кешірілмейтін, дұрыс бағыт алмаса, қалпына келмейтін нәзік те, кәделі де сауатты, игілікті де ізгілікті іс. Адам ұрпағымен ұлы, еңбегімен ерен, келешегімен кемел болса, мұның мөлдір бастауы, алтын тамыры – тәлім – тәрбие ісінде жатыр. |
|
|
|
|
|
ҚС: |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті жағдайларды жылдам және ұтымды шешімдер қабылдауға үйрету. Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин).
«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісін еске түсіріңіз.
Және апайға да есік ашпа, Егер анаң жұмыста болса. Бейтаныс адамдарға сенбе, есікті мықтап кілтте!
Қазір біз үйде жалғыз қалдық деп елестетейік. Қараңызшы, балаға үй ішінде қауіп төндіретін қандай заттар бар? - Кенеттен біреу есікті қақты. Сіз есікті бірден ашасыз ба?
Енді біз үйде жалғыз қалып, есікті бейтаныс адам қағып тұрған қауіпті жағдайды ойнайық.
«Егер үйге біреу кірсе» тренингі Тренинг барысында бала пәтерде жалғыз болған кезде бөгде адамдарды үйге кіргізбеуі тиіс жағдайлар ойналады. Рольдер бөлінеді. Бейтаныс бала есіктің артында тұрып, жақсы уәделерді, жылы сөздер мен интонацияларды қолдана отырып, пәтердегі баланы есікті ашуға көндіреді. Жағдаяттар:
(Тренинг әртүрлі қатысушылармен бірнеше рет қайталанады).
«Дұрыс жауапты атаңыз» ойыны. Педагог жағдаяттарды оқиды.
- Сәлем, балақай! Мен сенің әкеңнің танысымын, оны телефонға шақырасың ба? Бала жауап береді:
Телефон нөміріңізді айтыңыз, ол сізге қайта қоңырау шалады.
Қыз жауап береді:
7. Қорытынды Рефлексия
https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Тәртіп –тәрбие бастауы» «ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ?»
«Тәртіп –тәрбие бастауы» «ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ?»
|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Тәртіп –тәрбие бастауы» «ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ?» |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
@pedagoglife tiktok |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
1 « » |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
- Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. - оқушыларды қауіпті жағдайларды жылдам және ұтымды шешімдер қабылдауға үйрету. |
||||
|
Құндылық : |
Заң және тәртіп Апта дәйексөзі:Жаңашылдық – заман талабы. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру |
Мұғалім: А. С. Макаренконың түсінігінде тәртіп – бұл тек қана тежелу тәртібі ғана емес, сонымен қатар ұмтылу белсенділік, жауапкершілік тәртібі. Тәртіп туралы мәселені ерік – қайратты, ерлікті, берік мінез – құлықты тәрбиелеумен тығыз байланыста қарастырады. Тәртіп ұйымшыл ұжымда дамиды және бекиді. «Тәртіп – бұл ұжымның бет — әлпеті, оның дауысы, оның әдемілігі, оның қозғалғыштығы, оның мимикасы, оның сенімділігі» — деген. Тығырықтан шығар жол
қайсы?» оқушылардың пікірін
тыңдау. Жалғасын тап… (мақалдардың жалғасын табу) Ата-ананың тілегі – адам болып өскенің, Адамдықтың тірегі- адал болып өскенің.Әдептілік дегенің- әрқашанда керегің, Әсемпаздық дегенің – әуре сарсаң әлегің. Ия, тәртіпті, тәрбиелі болу – бәрімізге ортақ қағида. Келесі кезекте, Мақал-мәтелдердің жалғасын табу. Бүгінгі тақырыпқа байланысты мен сіздерге мақал-мәтелдер айтамын, ал сіздер жалғасын тауып айтасыздар. -Әдепті бала- (арлы бала, әдепсіз бала сорлы бала.) -Әдептілік белгісі- (иіліп сәлем бергені) -Атаңа не қылсаң – (алдыңа сол келеді.) -Жақсы бала сүйік- (жаман бала күйік) -Жеті атасын білмеген- (жетесіз) -Ұяда не көрсең… (ұшқанда соны ілерсің) -Ұлық болсаң – (кішік бол)
-Ашу – … , ақыл – (дұшпан, дос, ақылыңа, ақыл қос.)
-Заңның құрығы……. (бәрінен ұзын) Қорытынды: Ұлт мұраттарының ұлы байлықтарының бірі – жас ұрпақ, келелі келешек десек, ұлтымыздың мақтанышы батыр атамыз Бауыржан Момышұлы «Тәрбиелі – тәртіптің құлы, тәртіпті – елдің ұлы» десе, ақын Олжас Сүлейменов «Адам тағдырын тәрбие шешеді» деп жазды. Бәрі де шындық. Тәрбие кешіктірілсе кешірілмейтін, дұрыс бағыт алмаса, қалпына келмейтін нәзік те, кәделі де сауатты, игілікті де ізгілікті іс. Адам ұрпағымен ұлы, еңбегімен ерен, келешегімен кемел болса, мұның мөлдір бастауы, алтын тамыры – тәлім – тәрбие ісінде жатыр. |
|
|
|
|
|
ҚС: |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті жағдайларды жылдам және ұтымды шешімдер қабылдауға үйрету. Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин).
«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісін еске түсіріңіз.
Және апайға да есік ашпа, Егер анаң жұмыста болса. Бейтаныс адамдарға сенбе, есікті мықтап кілтте!
Қазір біз үйде жалғыз қалдық деп елестетейік. Қараңызшы, балаға үй ішінде қауіп төндіретін қандай заттар бар? - Кенеттен біреу есікті қақты. Сіз есікті бірден ашасыз ба?
Енді біз үйде жалғыз қалып, есікті бейтаныс адам қағып тұрған қауіпті жағдайды ойнайық.
«Егер үйге біреу кірсе» тренингі Тренинг барысында бала пәтерде жалғыз болған кезде бөгде адамдарды үйге кіргізбеуі тиіс жағдайлар ойналады. Рольдер бөлінеді. Бейтаныс бала есіктің артында тұрып, жақсы уәделерді, жылы сөздер мен интонацияларды қолдана отырып, пәтердегі баланы есікті ашуға көндіреді. Жағдаяттар:
(Тренинг әртүрлі қатысушылармен бірнеше рет қайталанады).
«Дұрыс жауапты атаңыз» ойыны. Педагог жағдаяттарды оқиды.
- Сәлем, балақай! Мен сенің әкеңнің танысымын, оны телефонға шақырасың ба? Бала жауап береді:
Телефон нөміріңізді айтыңыз, ол сізге қайта қоңырау шалады.
Қыз жауап береді:
7. Қорытынды Рефлексия
https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













