Қысқа мерзімді жоспар
(ҚМЖ)
Сынып:
2
Тақырыбы: Тәртіп – тәрбие бастауы
Мақсаты:
-
Оқушыларға тәртіптің
маңыздылығын түсіндіру;
-
Тәртіпті болудың ережелері мен тиімділігін
анықтау;
-
Оқушыларды жауапкершілікке, сыйластыққа,
әдептілікке баулу.
Күтілетін
әсер:
-
Оқушылардың тәртібінің маңызын
түсінеді;
-
өз ойларын ашық жеткізе алады;
-
Тәртіп сақтау ережелерін жалпы және оның
күнделікті өмірде көмектеседі.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (5
мин)
-
Оқушылармен амандасу, сыныптың
тазалығын тексеру.
-
Психологиялық ахуалды қалыптастыру («Жақсы
сөз – жарым ырыс» әдісі: әр оқушы бір-біріне жақсы тілектер
айтады).
2. Кіріспе бөлім (5
мин)
Ойын
нұсқаулығы:
1. Топқа бөлу (2
мин)
Оқушыларды 3-4 топқа бөлу. Әр топ парақ пен маркер
беріледі.
2. Талқылау (5
мин)
Әр топқа «Тәртіп дегеніміз не?» деген сұрақ қойылады. Топ мүшелері
бірге ақылдасып, өз ойларын қағазға жазады немесе сурет арқылы
бейнелейді.
3. Жауаптарды таныстыру
(7 мин)
Әр топ өз сыныпқа таныстырды. Оқушылар бір-бірінің жауабын тыңдап,
пікір білдіреді.
4. Талқылау және
толықтыру (6 мин)
Мұғалімдердің жауаптарын қорытындылап, тәртіптің маңыздылығы туралы
тұжырымды. «Тәртіп» ұғымына қатысты мақал-мәтелдер, өмірден алынған
мысалдар айтылады.
5. Қорытындылау (5
мин)
-
Әр оқушы «Мен үшін тәртіп –
бұл...» деген сөйлемді аяқтайды.
-
Мұғалім ойын қорытындылап, белсенді
оқушыларды мадақтайды.
3. Негізгі бөлім (20
мин)
-
Ой шақыру:
«Тәртіпті бала – бақытты бала»
деген.Мағынасын ашу.
-
Ойын: «Дұрыс па, бұрыс па?» (Мұғалім түрлі
жағдайларды айтып, оқушылар дұрыс немесе бұрыс екенін
анықтайды).
-
Жағдаяттық тапсырма:
Оқушыларға әртүрлі тәртіпке
байланысты жағдай беріп, оларды шешуге көмектесу.
4. Қорытынды бөлім (10
мин)
-
«Тәртіп сақтау үшін не істеу
керек?» деген сұраққа оқушылардан жауап алу.
-
«Менің тәртіп ережесім» атты шағын
шығармашылық жұмыс (оқушылар өздерін сақтау керек 3-5 тәртіп
ережесін жазады).
-
Рефлексия («Баспалдақ» әдісі – оқушылар
бүгінгі сабақтан алған әсерлерін білдіреді).
Бағалау:
Үй
тапсырмасы: