Материалдар / тасмола мәдениеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

тасмола мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа сабақ беретін пән мұғаліміне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
1978
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Жайылганова А.К.Сынып:5 «Ж», «З» Пәні: Қазақстан тарихы
Сабақ тақырыбы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар : сақ дәуіріндегі археологиялық ескерткіштерді сипаттау арқылы ежелгі тайпалардың дүниетанымын түсіну басым бөлігі :Тасмола мәдениетінің ерекшеліктерін , мұртты обалар аталуын түсіндіруКейбір оқушылар :Ежелгі тайпалардың әлем өркениетінің дамуына қосқан үлесін анықтау ;

Бағалау критерийі -Тасмола археологиялық ескерткіштерін айта алады;- Мұртты обалардың ерекшеліктерін талдау жасай алады;- Мұртты обалар не үшін және кім үшін салынғандығына болжам жасай біледі;
Тілдік мақсаттар



1. " Мұртты оба" ұғымы туралы түсінік береді (айтылым дағдысы);2. "Мұртты обалардың ерекшеліктерін салыстырады (жазылым дағдысы).3. Тақырыпты ашу барысында бейнеролик тыңдайды (тыңдалым дағдысы).4. Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).
Құндылықтарға баулу

құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Пәнаралық байланыс

география, бейнелеу
Алдыңғы меңгерілген білім5.2.2.2 Берел қорғандары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы5 минут

Тренинг: "Шаттық шеңбері" көңіл күйді анықтап алу 3 топқа бөлу. "Ойлан, топтас, бөліс" (оқушыларға сөз беріледі, интерактивті тақтада өткен тақырыптан үш суретке қатысты сөздерді тауып, бір минут ішінде бөлінеді ) (1 сурет: жирен ат, З. Самашев, Катонқарағай), (2 сурет: саркофаг, тоң, бальзамдау), (3 сурет: жылқы, күн, құрбандық) Бейнеролик көрсету "Мұртты обалар" әлі де зерттеуді қажет етеді (тыңдалым)Оқулық 6-сынып (жоба)





















Сабақтың ортасы

1 тапсырма: 10 минут



2-тапсырма:10 минут











Сергіту сәті5 мин

3 тапсырма 5 мин
Білу, түсіну, қолдану"ДЖИГСО" әдісі \Оқылым\Жеке, топтық жұмыс. Мәтінмен танысындар.1 топ. Мұртты обалардың ерекшеліктері2 топ. Мұртты обалардың зерттелу тарихы3 топ. "Мұртты" обаларды кімдер тұрғыздыДескрипторы:- Оқулықтан өздеріне қажетті ақпаратты табады- Тақырыпты жеке, топта талдау жүргізеді- Өзге топтарға ақпаратты жеткізедіҮш топ "Бағдаршам" әдісімен өзара бағалайдыДеңгейлі тапсырмалар беріледі.Топтарға тапсырма:Картамен жұмыс \айтылым\Дискрипторы- Картадан тасмола мәдениетінің географиялық орналасқан аймағын айтады;- Мұртты обалармен көрші орналасқан мәдениеттерді ауызша сипаттайды;Талдау"Мұртты обалардың" сызбасына назар аударып, олардың ерекшеліктерін талдайды

Дискрипторы: - "мұртты обалардың" ерекшеліктерін салыстырады;- "мұртты обалардың" орналасқан жерін ажыратады;- "мұртты обалардың" құрылымдық ерекшеліктеріне талқылайды;ЖинақтауКапитан ойыны (әр топтан капитандар ортаға шығып сұрақтарға жауап береді)Ерте темір дәуіріндегі мұртты обалардың ролі қандай?Мұртты обалардың атқарған қызметі, олар не үшін салынған?Мұртты оба деп аталу себебі неде және олар кімдер үшін салынды?Қазіргі таңда мұртты обалардың қажеттілігі бар ма?Дискрипторы:- Сұрақтарға ұтымды жауаптар айтады және сабақта алған білімімен ұштастырады.- Cұрақтарға тарихи деректерді нақты және мысалдар келтіреді."Қошемет" Әрбір ұтымды жауаптары үшін қошемет көрсетіледі \қалыптастырушы бағалау\



Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан, А3 форматы

Оқулық























Үш түрлі түстер (қызыл, сары, жасыл)



Суреттер, кесте, А4 форматы





Карта















































Сабақтың соңы 10 минут

Сабақ соңында оқушылармен жүргізілетін рефлексия "Білім ағашы"1. Қызыл алма - сабақ өте қызықты. Маған барлығы ұнады2. Сары алма - маған бүгінгі сабақта барлығы ұнады, бірақ кейбір тапсырмаларды орындай алмадым3. Жасыл алма - барлық тапсырмаларды орындадым, бірақ сабақ қызықты болмады





слайд
Саралау:Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?БағалауБағалау - оқушылардың материалды меңгеру қалай тексеруді жоспарлайсыз?Бұл сабақтағы қалыптастырушы бағалауларДенсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:
Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріледі. Оқушылар Электронды дереккөзді пайдалануды жоспарлаймын. “Ойлан.Топтас. Жұптас” әдісі арқылы кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істеуге мүмкіндік алады. “Капитан ойыны” әдісі кезінде мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. “ДЖИГСО” әдісі арқылы оқушыларға диалогтық қолдау көрсетіледі. “Бағдаршам”, “Дескриптор”, “Қолпаштау” “Білім ағашы” рефлексиялары арқылы қалыптастырушы бағалаулар жүргіземін. Суреттер арқылы аралас гендерлік топтарға бөлінді.

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарладыңыз?"Бағдаршам", мадақтау"Қошеметтеу""Білім ағашы""Шаттық шеңбері" тренингіБейнеролик 1 минут,8 секунд Слайд - 4 бет
Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта аллды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!