– ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Бейнелеу өнері
Тақырыбы: Тасқа сурет салу
Мақсаты : табиғи заттардың пішінін пайдалану арқылы көркем бейнелер құрастыруға баулу; сәндік бейнелеу өнеріне деген танымдық қызығушылықты дамыту; шығармашылық талпыныс ахуалын қалыптастыру; дәстүрден тыс сурет салу тәсілін меңгерту.
Қостілділік компонент: Тасқа сурет салу – рисование на камешках
Қажетті құралдар мен материалдар: педагогқа керекті құралдар: үлгі суреттер, әртүрлі пішіндегі тастар, гуашь, акварель бояулар, қолорамалдар.
балалар үшін: әртүрлі тастар, гуашь, акварель бояулар, қолорамалдар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі. Жылулық шеңберін жасату. |
Оқу құралдарын түгендеу |
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
1. Тәрбиеші балаларға табиғи заттарды пайдалану арқылы, дәстүрден тыс сурет салу тәсілін қолданып көркем бейнелер құрастыруға болатынын түсіндіреді.
2. Алдын ала серуен кезінде ауладан әртүрлі көлемдегі, әртүрлі пішінді тастарды жинап алып, бейнелеу оқу іс-әрекетінде қолдану үшін, дайындап қойған тастарды көрсету. Балалардың зейіндерін тастардың пішіндерінің өзгешеліктеріне, айырмашылықтарына аудару.
3. Тәрбиеші үлгі ретінде тасты гуашьқа малып алып, қағаздың бетіне қойып, одан шыққан сұлбаны неге ұқсағанын сұрау арқұылы көркем, сәндік бейнелердің пайда болатынын көздерін жеткізеді. Әртүрлі түсті гуашьтыф пайдаланса, түс үйлесімділігіне қарай бейнелерде әдемі, көрнекті болатынын аңғарту.
4. Балаларға жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау ұсынылады.
5. Тәрбиеші балалардың жұмыстарын қадағалап, қиналған балаларға көмек қолын созады. |
Тәрбиешінің түсіндірмесін мұқият тыңдайды.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау ретімен жұмыс жасайды |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
6. Оқу іс - әрекетін қорыту. Оқу іс-әрекет соңында аяқталған жұмыстарға талдау жасалып, қорытындылады. Жақсы орындалған тапсырмалардан көрме ұйымдастырып, балалардың еңбектері бағаланады. |
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: табиғи заттардың пішінін пайдалану арқылы көркем бейнелер құрастыруға баулу;
Қандай түсініктерді игерді: сәндік бейнелеу өнеріне деген танымдық қызығушылықты дамыту;
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: дәстүрден тыс сурет салу тәсілін меңгерту.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тасқа сурет салу
тасқа сурет салу
– ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Бейнелеу өнері
Тақырыбы: Тасқа сурет салу
Мақсаты : табиғи заттардың пішінін пайдалану арқылы көркем бейнелер құрастыруға баулу; сәндік бейнелеу өнеріне деген танымдық қызығушылықты дамыту; шығармашылық талпыныс ахуалын қалыптастыру; дәстүрден тыс сурет салу тәсілін меңгерту.
Қостілділік компонент: Тасқа сурет салу – рисование на камешках
Қажетті құралдар мен материалдар: педагогқа керекті құралдар: үлгі суреттер, әртүрлі пішіндегі тастар, гуашь, акварель бояулар, қолорамалдар.
балалар үшін: әртүрлі тастар, гуашь, акварель бояулар, қолорамалдар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі. Жылулық шеңберін жасату. |
Оқу құралдарын түгендеу |
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
1. Тәрбиеші балаларға табиғи заттарды пайдалану арқылы, дәстүрден тыс сурет салу тәсілін қолданып көркем бейнелер құрастыруға болатынын түсіндіреді.
2. Алдын ала серуен кезінде ауладан әртүрлі көлемдегі, әртүрлі пішінді тастарды жинап алып, бейнелеу оқу іс-әрекетінде қолдану үшін, дайындап қойған тастарды көрсету. Балалардың зейіндерін тастардың пішіндерінің өзгешеліктеріне, айырмашылықтарына аудару.
3. Тәрбиеші үлгі ретінде тасты гуашьқа малып алып, қағаздың бетіне қойып, одан шыққан сұлбаны неге ұқсағанын сұрау арқұылы көркем, сәндік бейнелердің пайда болатынын көздерін жеткізеді. Әртүрлі түсті гуашьтыф пайдаланса, түс үйлесімділігіне қарай бейнелерде әдемі, көрнекті болатынын аңғарту.
4. Балаларға жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау ұсынылады.
5. Тәрбиеші балалардың жұмыстарын қадағалап, қиналған балаларға көмек қолын созады. |
Тәрбиешінің түсіндірмесін мұқият тыңдайды.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау ретімен жұмыс жасайды |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
6. Оқу іс - әрекетін қорыту. Оқу іс-әрекет соңында аяқталған жұмыстарға талдау жасалып, қорытындылады. Жақсы орындалған тапсырмалардан көрме ұйымдастырып, балалардың еңбектері бағаланады. |
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: табиғи заттардың пішінін пайдалану арқылы көркем бейнелер құрастыруға баулу;
Қандай түсініктерді игерді: сәндік бейнелеу өнеріне деген танымдық қызығушылықты дамыту;
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: дәстүрден тыс сурет салу тәсілін меңгерту.
шағым қалдыра аласыз













