Сабақ жоспары
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: 8.3Д Координация және реттелу Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018ж. Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А
Сынып: 8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі. Зертханалық жұмыс «Соқыр дақты анықтау, түстердің араласуына тәжірибе, дыбыстың ауа және сүйек арқылы өтуі» |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.7.3 Көру және есту рецепторларының құрылымы мен қызметтерін сәйкестендіру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Көру рецепторлары мен есту анализаторларының құрылымын анықтау Оқушылардың басым көпшілігі: Таяқшалар мен құтышалардың орналасу орнын және қызметін сипаттау Кейбір оқушылар: Соқыр дақ пен сары дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтау |
|
Бағалаукритерийі (Ойлау дағдылары:жоғары дағдылар) |
Көру рецепторлары мен есту анализаторларының құрылымын анықтайды Таяқшалар мен құтышалардың орналасу орнын және қызметін сипаттайды Соқыр дақ пен сары дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтайды |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:таяқша тәрізді жасушалар,құтыша тәрізді жасушалар,йодопсин, родопсин, сары дақ, түкті жасушалар Оқытудың тілдік мақсаты: Көру және есту рецепторларының құрылымын сурет, сызба-нұсқа бойынша анықтау арқылы, сурет бойынша көру рецепторларының атауы мен қызметін жазуда, соқыр дақ пен сары дақұғымдарын тәжірибені орындау барысында оқылым, жазылым, айтылым, және тыңдалым, дағдылары дамиды. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы Көру және есту рецепторларының құрылымы ............ Таяқшалар мен құтышылардың қызметі.................. Соқыр дақ пен сары дақ ұғымдарын ажырату ...................
|
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар есту және көру рецепторларының құрылымын, қызметін біле отырып, денсаулықты сақтау және өзгеге қамқорлық жасауға баулимын. |
|
Пəнаралық байланыс |
Физика пәнінен оптика және дыбыс толқындары тақырыптарымен байланысын біледі. |
|
Алдыңғыбілім |
7.1.7.4. Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыруды біледі. |
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
5-мин |
1. Ұйымдастырукезеңі
2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Сұрақтарды қағып ал» әдісін қолданамын 1.Адамда қанша сезім мүшесі бар? 2.Сезім мүшелерінің маңызы қандай? 3.Сезім мүшелері қандай ми бөлімінде орналасқан? 4.Адам деесінде сезім мүшелері қайда орналасқан? Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру.
|
|
|
7-мин
10-мин
13-мин |
Тапсырма 1 «Түрткі сұрақтар» әдісі. Суреттегі есту және көру анализаторының құрылымының атауын жазыңыз. (a)
1.__________________________________________ 2.__________________________________________ 3._________________________________________ 4._________________________________________ 5._________________________________________ 6._________________________________________ 7.________________________________________ (б) Есту анализаторының құрылысын жазыңыз.
1_______________________________________________ 2_______________________________________________ Дескриптор Білім алушы - көру рецепторларының құрылысын анықтайды; - есту анализаторының құрылысын көрсетеді; ҚБ «Серпілген сауал» тәсілі Тапсырма 2 «Әңгімелесетін әріптестер» әдісі. Суретке назар аударыңыз. Жарыққасезімтал рецепторлар көздің қай бөлігіндеорналасқан, атауын жазыңыз. Жарыққасезімтал рецепторлар: таяқшалар мен құтышалардың қызметін жазыңыз.
Таяқшалар:______________________________________ Құтышалар:_____________________________________ Дескриптор Білім алушы - таяқшалардың орналасу орнын және қызметін сипаттайды; - құтышалардың орналасу орнын және қызметін сипаттайды. ҚБ «Серпілген сауал» тәсілі Тапсырма 3 «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Сол көзіңді алақаныңмен жауып, суретті көздеріңнен 15 см арақашықтыққа қойыңыз. Оң көзбен айқышқа қарап, кітапты жайлап өзіңізге жақындатыңыз. Шеңбер көрінбей қалғанша алыстатыңыз. Бұл құбылысты түсіндіріңіз. Дескриптор Білім алушы - соқыр дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтайды; - сары дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтайды. ҚБ «Серпілген сауал» тәсілі |
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы 8-сынып 67-бет Интербел сенді тақта, сурет Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы 8-сынып 68-бет Интербелсенді тақта, сурет
|
|
Сабақтың соңы 5-мин |
Рефлексия:"Ойды аяқта" әдісі - бүгін мен білдім...................................................... - мен үйрендім..........................................................
- қиындық
тудырды.................................................. Оқушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшін ойды аяқта әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгені, үйренгені туралы, ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. |
Үлестірме қағаздар |
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдаукөрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Қабілеті төмен оқушылар: «Түрткі сұрақтар» әдісі арқылы суреттегі есту және көру анализаторының құрылымын жазу кезінде оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін; Қабілеті орта оқушылар: «Әңгімелесетін әріптестер» әдісін пайдалануда оқушылар суреттерді пайдалана отырып, жарыққа сезімтал рецепторлар көздің қай бөлігінде орналасқанын, атауы мен қызметін жазу арқылы оқушылардың тыңдалым, жазылым, айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушылар: «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы оқушылар сол көзін алақанымен жауып, суретті көздерінен 15 см арақашықтыққа қояды. Оң көзбен айқышқа қарап, кітапты жайлап өзіне жақындатады. Шеңбер көрінбей қалғанша алыстатады. Бұл құбылысты түсіндіру арқылы қабілет- танымын дамытып, талқылау жүргізгенде өз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануға зертханалық тапсырма беремін
|
Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда бағалау мен оқуды ажырату мүмкін емес, олар білім сапасын арттыруда бірін-бірі толықтырып отырады. Демек, оқушылардың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады; сыни және шығармашылық ойлауы дамиды. Оқушылардың оқу мақсатына жету деңгейін бағалауда қалыптастырушы бағалаудың «Серпілген сауал» тәсілі арқылы кері байланыс орнатамын. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға сұрақтарды қойғызамын.
|
Сыныпта қауіпсіздік техника лық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру. Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдылан дыру
|
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақмақсаттары немесеоқу мақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде уақыттытиімді пайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынан ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|
|
|
||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі.
Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі.
Сабақ жоспары
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: 8.3Д Координация және реттелу Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018ж. Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А
Сынып: 8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі. Зертханалық жұмыс «Соқыр дақты анықтау, түстердің араласуына тәжірибе, дыбыстың ауа және сүйек арқылы өтуі» |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.7.3 Көру және есту рецепторларының құрылымы мен қызметтерін сәйкестендіру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Көру рецепторлары мен есту анализаторларының құрылымын анықтау Оқушылардың басым көпшілігі: Таяқшалар мен құтышалардың орналасу орнын және қызметін сипаттау Кейбір оқушылар: Соқыр дақ пен сары дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтау |
|
Бағалаукритерийі (Ойлау дағдылары:жоғары дағдылар) |
Көру рецепторлары мен есту анализаторларының құрылымын анықтайды Таяқшалар мен құтышалардың орналасу орнын және қызметін сипаттайды Соқыр дақ пен сары дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтайды |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:таяқша тәрізді жасушалар,құтыша тәрізді жасушалар,йодопсин, родопсин, сары дақ, түкті жасушалар Оқытудың тілдік мақсаты: Көру және есту рецепторларының құрылымын сурет, сызба-нұсқа бойынша анықтау арқылы, сурет бойынша көру рецепторларының атауы мен қызметін жазуда, соқыр дақ пен сары дақұғымдарын тәжірибені орындау барысында оқылым, жазылым, айтылым, және тыңдалым, дағдылары дамиды. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы Көру және есту рецепторларының құрылымы ............ Таяқшалар мен құтышылардың қызметі.................. Соқыр дақ пен сары дақ ұғымдарын ажырату ...................
|
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар есту және көру рецепторларының құрылымын, қызметін біле отырып, денсаулықты сақтау және өзгеге қамқорлық жасауға баулимын. |
|
Пəнаралық байланыс |
Физика пәнінен оптика және дыбыс толқындары тақырыптарымен байланысын біледі. |
|
Алдыңғыбілім |
7.1.7.4. Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыруды біледі. |
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
5-мин |
1. Ұйымдастырукезеңі
2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Сұрақтарды қағып ал» әдісін қолданамын 1.Адамда қанша сезім мүшесі бар? 2.Сезім мүшелерінің маңызы қандай? 3.Сезім мүшелері қандай ми бөлімінде орналасқан? 4.Адам деесінде сезім мүшелері қайда орналасқан? Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру.
|
|
|
7-мин
10-мин
13-мин |
Тапсырма 1 «Түрткі сұрақтар» әдісі. Суреттегі есту және көру анализаторының құрылымының атауын жазыңыз. (a)
1.__________________________________________ 2.__________________________________________ 3._________________________________________ 4._________________________________________ 5._________________________________________ 6._________________________________________ 7.________________________________________ (б) Есту анализаторының құрылысын жазыңыз.
1_______________________________________________ 2_______________________________________________ Дескриптор Білім алушы - көру рецепторларының құрылысын анықтайды; - есту анализаторының құрылысын көрсетеді; ҚБ «Серпілген сауал» тәсілі Тапсырма 2 «Әңгімелесетін әріптестер» әдісі. Суретке назар аударыңыз. Жарыққасезімтал рецепторлар көздің қай бөлігіндеорналасқан, атауын жазыңыз. Жарыққасезімтал рецепторлар: таяқшалар мен құтышалардың қызметін жазыңыз.
Таяқшалар:______________________________________ Құтышалар:_____________________________________ Дескриптор Білім алушы - таяқшалардың орналасу орнын және қызметін сипаттайды; - құтышалардың орналасу орнын және қызметін сипаттайды. ҚБ «Серпілген сауал» тәсілі Тапсырма 3 «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Сол көзіңді алақаныңмен жауып, суретті көздеріңнен 15 см арақашықтыққа қойыңыз. Оң көзбен айқышқа қарап, кітапты жайлап өзіңізге жақындатыңыз. Шеңбер көрінбей қалғанша алыстатыңыз. Бұл құбылысты түсіндіріңіз. Дескриптор Білім алушы - соқыр дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтайды; - сары дақ ұғымдарын тәжірибе арқылы анықтайды. ҚБ «Серпілген сауал» тәсілі |
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы 8-сынып 67-бет Интербел сенді тақта, сурет Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы 8-сынып 68-бет Интербелсенді тақта, сурет
|
|
Сабақтың соңы 5-мин |
Рефлексия:"Ойды аяқта" әдісі - бүгін мен білдім...................................................... - мен үйрендім..........................................................
- қиындық
тудырды.................................................. Оқушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшін ойды аяқта әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгені, үйренгені туралы, ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. |
Үлестірме қағаздар |
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдаукөрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Қабілеті төмен оқушылар: «Түрткі сұрақтар» әдісі арқылы суреттегі есту және көру анализаторының құрылымын жазу кезінде оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін; Қабілеті орта оқушылар: «Әңгімелесетін әріптестер» әдісін пайдалануда оқушылар суреттерді пайдалана отырып, жарыққа сезімтал рецепторлар көздің қай бөлігінде орналасқанын, атауы мен қызметін жазу арқылы оқушылардың тыңдалым, жазылым, айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушылар: «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы оқушылар сол көзін алақанымен жауып, суретті көздерінен 15 см арақашықтыққа қояды. Оң көзбен айқышқа қарап, кітапты жайлап өзіне жақындатады. Шеңбер көрінбей қалғанша алыстатады. Бұл құбылысты түсіндіру арқылы қабілет- танымын дамытып, талқылау жүргізгенде өз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануға зертханалық тапсырма беремін
|
Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда бағалау мен оқуды ажырату мүмкін емес, олар білім сапасын арттыруда бірін-бірі толықтырып отырады. Демек, оқушылардың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады; сыни және шығармашылық ойлауы дамиды. Оқушылардың оқу мақсатына жету деңгейін бағалауда қалыптастырушы бағалаудың «Серпілген сауал» тәсілі арқылы кері байланыс орнатамын. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға сұрақтарды қойғызамын.
|
Сыныпта қауіпсіздік техника лық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру. Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдылан дыру
|
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақмақсаттары немесеоқу мақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде уақыттытиімді пайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынан ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|
|
|
||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||
шағым қалдыра аласыз















