Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||||||||||
|
Пәні |
Елтану |
||||||||||||
|
Бөлім |
Азия елдері |
||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||||||||||
|
Күні |
06.11.2025ж |
||||||||||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Әлем елдерінің геосаяси жағдайын сипаттау; Аймақтық қақтығыстар мен ынтымақтастық үрдістерін талдау; Елдің әлеуметтік-экономикалық дамуын бағалау. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар Сирия елінің географиялық, тарихи, мәдени және саяси жағдайын жан-жақты талдайды. Геосаяси қақтығыстар мен бейбітшілікті сақтау жолдарын ұсынады, елдің қайта өркендеуіне қатысты өз пікірін айтады. |
||||||||||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
«Бірлік және ынтымақ» — халықтар арасындағы татулық пен өзара түсіністікке бағытталған көзқарасты қалыптастыру. Бұл құндылық «Адал азамат» бағдарламасының басты бағыттарының бірі (24-бет, Блок I – Құндылықтар бөлімі). |
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
- Сәлемдесу, сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. - “Бейбіт аспан астындағы әлем” атты интерактивті бейнеролик көрсетіп, талқылау сұрақтары: «Сирия қай құрлықта орналасқан? Қандай оқиғалармен белгілі?»
“Карта сөйлейді” әдісі: алдыңғы сабақтағы Иран, Түркия, Сауд Арабиясы сияқты елдер туралы картаны пайдаланып, географиялық сұрақтар қою. Мысалы: “Таяу Шығыстағы негізгі өзендер қайсы?”, “Қай елдер теңізге шыға алады?” |
- Видео көреді, алғашқы пікірлерін айтады. - Қысқаша болжам жасайды.
- Топпен жылдам жауап береді, картада көрсетеді. |
Мадақтау, белсенділік стикерлері
Топтық ұпай |
Бейнеролик, презентация
Дүниежүзі картасы, Kahoot викторинасы |
|||||||||
|
Жаңа білім
Бекіту |
1-қадам. Теориялық түсінік (мұғалім түсіндірмесі): - Сирияның географиялық орны, халқы, діні, мәдениеті, тарихтағы қақтығыстар. - Бейбітшілік пен ынтымақтың бұзылу себептерін талдау.
2-қадам. Талдау тапсырмасы: “Қақтығыс себептері және шешім жолдары” кестесін толтыру.
3-қадам. Интерактив: әр топ “Сирия – кеше, бүгін, ертең” атты мини-инфографика жасайды (Canva құралымен).
IV. Практикалық жұмыс. ЖИ арқылы шығармашылық тапсырма “ЖИ көзімен Сирияның болашағы” атты ерекше тапсырма: Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі: ? 1-топ: Google Gemini арқылы “Сирияның 2035 жылдағы даму сценарийін” модельдейді (бейбітшілік жағдайында). ? 2-топ: Perplexity AI арқылы “Сирияның мәдени мұрасын қалпына келтіру жолдарын” зерттейді. ? 3-топ: Canva Magic Write көмегімен “Бірлік пен ынтымаққа арналған постер ұранын” жасайды. Әр топ нәтижесін сынып алдында таныстырады.
“Ынтымақ көпірі” әдісі: оқушылар елдердің татулығын арттыру үшін өз ұсынысын жазып, “бейбітшілік көпіріне” іледі. Тақтада біріккен карта түрінде көрініс жасалады. |
- Ақпаратты тыңдайды, талдайды.
- Кестені толтырады.
- Canva-да елдің қазіргі жағдайын бейнелейтін инфографика жасайды.
- ЖИ құралдарын пайдаланады, дерек жинайды, мәтін және визуал шығарады. - Нәтижесін топ атынан қорғайды.
- Ұсыныстарын стикерге жазып, картаға іледі. - Өз ойын дәлелдейді. |
“Дескриптор” арқылы: - Ақпараттың толықтығы - Аналитикалық ойлау - Ынтымақтастық
Бағалау парағы: • Дереккөздің нақтылығы • Шығармашылық деңгейі • Құндылық көрінісі
Ауызша және визуалды бағалау |
Презентация, Canva сайты
Ноутбуктар, интернет, Gemini, Perplexity, Canva
Постер, стикер, карта |
|||||||||
|
Кері байланыс |
“STOP – START – CONTINUE” әдісі: - Не тоқтату керек? - Не бастау керек? - Нені жалғастыру керек? Мұғалім оқушылардың жауаптарын қорытындылап, “Бірлік пен ынтымақ – бейбіт әлемнің кепілі” деген дәйексөзбен аяқтайды. |
- Әрқайсысы жеке параққа ой жазады. |
Рефлексия парағы |
Стикер, маркерлер |
|||||||||
Тексерілді:__________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия
Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||||||||||
|
Пәні |
Елтану |
||||||||||||
|
Бөлім |
Азия елдері |
||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||||||||||
|
Күні |
06.11.2025ж |
||||||||||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Әлем елдерінің геосаяси жағдайын сипаттау; Аймақтық қақтығыстар мен ынтымақтастық үрдістерін талдау; Елдің әлеуметтік-экономикалық дамуын бағалау. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар Сирия елінің географиялық, тарихи, мәдени және саяси жағдайын жан-жақты талдайды. Геосаяси қақтығыстар мен бейбітшілікті сақтау жолдарын ұсынады, елдің қайта өркендеуіне қатысты өз пікірін айтады. |
||||||||||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
«Бірлік және ынтымақ» — халықтар арасындағы татулық пен өзара түсіністікке бағытталған көзқарасты қалыптастыру. Бұл құндылық «Адал азамат» бағдарламасының басты бағыттарының бірі (24-бет, Блок I – Құндылықтар бөлімі). |
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
- Сәлемдесу, сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. - “Бейбіт аспан астындағы әлем” атты интерактивті бейнеролик көрсетіп, талқылау сұрақтары: «Сирия қай құрлықта орналасқан? Қандай оқиғалармен белгілі?»
“Карта сөйлейді” әдісі: алдыңғы сабақтағы Иран, Түркия, Сауд Арабиясы сияқты елдер туралы картаны пайдаланып, географиялық сұрақтар қою. Мысалы: “Таяу Шығыстағы негізгі өзендер қайсы?”, “Қай елдер теңізге шыға алады?” |
- Видео көреді, алғашқы пікірлерін айтады. - Қысқаша болжам жасайды.
- Топпен жылдам жауап береді, картада көрсетеді. |
Мадақтау, белсенділік стикерлері
Топтық ұпай |
Бейнеролик, презентация
Дүниежүзі картасы, Kahoot викторинасы |
|||||||||
|
Жаңа білім
Бекіту |
1-қадам. Теориялық түсінік (мұғалім түсіндірмесі): - Сирияның географиялық орны, халқы, діні, мәдениеті, тарихтағы қақтығыстар. - Бейбітшілік пен ынтымақтың бұзылу себептерін талдау.
2-қадам. Талдау тапсырмасы: “Қақтығыс себептері және шешім жолдары” кестесін толтыру.
3-қадам. Интерактив: әр топ “Сирия – кеше, бүгін, ертең” атты мини-инфографика жасайды (Canva құралымен).
IV. Практикалық жұмыс. ЖИ арқылы шығармашылық тапсырма “ЖИ көзімен Сирияның болашағы” атты ерекше тапсырма: Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі: ? 1-топ: Google Gemini арқылы “Сирияның 2035 жылдағы даму сценарийін” модельдейді (бейбітшілік жағдайында). ? 2-топ: Perplexity AI арқылы “Сирияның мәдени мұрасын қалпына келтіру жолдарын” зерттейді. ? 3-топ: Canva Magic Write көмегімен “Бірлік пен ынтымаққа арналған постер ұранын” жасайды. Әр топ нәтижесін сынып алдында таныстырады.
“Ынтымақ көпірі” әдісі: оқушылар елдердің татулығын арттыру үшін өз ұсынысын жазып, “бейбітшілік көпіріне” іледі. Тақтада біріккен карта түрінде көрініс жасалады. |
- Ақпаратты тыңдайды, талдайды.
- Кестені толтырады.
- Canva-да елдің қазіргі жағдайын бейнелейтін инфографика жасайды.
- ЖИ құралдарын пайдаланады, дерек жинайды, мәтін және визуал шығарады. - Нәтижесін топ атынан қорғайды.
- Ұсыныстарын стикерге жазып, картаға іледі. - Өз ойын дәлелдейді. |
“Дескриптор” арқылы: - Ақпараттың толықтығы - Аналитикалық ойлау - Ынтымақтастық
Бағалау парағы: • Дереккөздің нақтылығы • Шығармашылық деңгейі • Құндылық көрінісі
Ауызша және визуалды бағалау |
Презентация, Canva сайты
Ноутбуктар, интернет, Gemini, Perplexity, Canva
Постер, стикер, карта |
|||||||||
|
Кері байланыс |
“STOP – START – CONTINUE” әдісі: - Не тоқтату керек? - Не бастау керек? - Нені жалғастыру керек? Мұғалім оқушылардың жауаптарын қорытындылап, “Бірлік пен ынтымақ – бейбіт әлемнің кепілі” деген дәйексөзбен аяқтайды. |
- Әрқайсысы жеке параққа ой жазады. |
Рефлексия парағы |
Стикер, маркерлер |
|||||||||
Тексерілді:__________________
шағым қалдыра аласыз













