Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия

Материал туралы қысқаша түсінік
Елтану пәнінің ҚМЖ-сы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия

Білім беру ұйымының атауы

«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Пәні

Елтану

Бөлім

Азия елдері

Мұғалімнің аты-жөні

Турешова Куралай Жусуповна

Күні

06.11.2025ж

Сыныбы: 11 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Таяу және Орта Шығыс елдері. Сирия

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Әлем елдерінің геосаяси жағдайын сипаттау;

Аймақтық қақтығыстар мен ынтымақтастық үрдістерін талдау;

Елдің әлеуметтік-экономикалық дамуын бағалау.

Сабақ мақсаты

Оқушылар Сирия елінің географиялық, тарихи, мәдени және саяси жағдайын жан-жақты талдайды. Геосаяси қақтығыстар мен бейбітшілікті сақтау жолдарын ұсынады, елдің қайта өркендеуіне қатысты өз пікірін айтады.

"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу

«Бірлік және ынтымақ» — халықтар арасындағы татулық пен өзара түсіністікке бағытталған көзқарасты қалыптастыру. Бұл құндылық «Адал азамат» бағдарламасының басты бағыттарының бірі (24-бет, Блок I – Құндылықтар бөлімі).

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру

- Сәлемдесу, сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

- “Бейбіт аспан астындағы әлем” атты интерактивті бейнеролик көрсетіп, талқылау сұрақтары: «Сирия қай құрлықта орналасқан? Қандай оқиғалармен белгілі?»


Карта сөйлейді” әдісі: алдыңғы сабақтағы Иран, Түркия, Сауд Арабиясы сияқты елдер туралы картаны пайдаланып, географиялық сұрақтар қою.

Мысалы: “Таяу Шығыстағы негізгі өзендер қайсы?”, “Қай елдер теңізге шыға алады?”

- Видео көреді, алғашқы пікірлерін айтады.

- Қысқаша болжам жасайды.






- Топпен жылдам жауап береді, картада көрсетеді.

Мадақтау, белсенділік стикерлері








Топтық ұпай

Бейнеролик, презентация









Дүниежүзі картасы, Kahoot викторинасы


Жаңа білім

















































Бекіту

1-қадам. Теориялық түсінік (мұғалім түсіндірмесі):

- Сирияның географиялық орны, халқы, діні, мәдениеті, тарихтағы қақтығыстар.

- Бейбітшілік пен ынтымақтың бұзылу себептерін талдау.


2-қадам. Талдау тапсырмасы:

Қақтығыс себептері және шешім жолдары” кестесін толтыру.

Қақтығыс себептері

Шешім жолдары








3-қадам. Интерактив:

әр топ “Сирия – кеше, бүгін, ертең” атты мини-инфографика жасайды (Canva құралымен).


IV. Практикалық жұмыс. ЖИ арқылы шығармашылық тапсырма

ЖИ көзімен Сирияның болашағы” атты ерекше тапсырма:

Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі:

? 1-топ: Google Gemini арқылы “Сирияның 2035 жылдағы даму сценарийін” модельдейді (бейбітшілік жағдайында).

? 2-топ: Perplexity AI арқылы “Сирияның мәдени мұрасын қалпына келтіру жолдарын” зерттейді.

? 3-топ: Canva Magic Write көмегімен “Бірлік пен ынтымаққа арналған постер ұранын” жасайды.

Әр топ нәтижесін сынып алдында таныстырады.


Ынтымақ көпірі” әдісі: оқушылар елдердің татулығын арттыру үшін өз ұсынысын жазып, “бейбітшілік көпіріне” іледі.

Тақтада біріккен карта түрінде көрініс жасалады.

- Ақпаратты тыңдайды, талдайды.






- Кестені толтырады.












- Canva-да елдің қазіргі жағдайын бейнелейтін инфографика жасайды.






- ЖИ құралдарын пайдаланады, дерек жинайды, мәтін және визуал шығарады.

- Нәтижесін топ атынан қорғайды.















- Ұсыныстарын стикерге жазып, картаға іледі.

- Өз ойын дәлелдейді.

Дескриптор” арқылы:

- Ақпараттың толықтығы

- Аналитикалық ойлау

- Ынтымақтастық





















Бағалау парағы:

Дереккөздің нақтылығы

Шығармашылық деңгейі

Құндылық көрінісі












Ауызша және визуалды бағалау

Презентация, Canva сайты






























Ноутбуктар, интернет, Gemini, Perplexity, Canva

















Постер, стикер, карта


Кері байланыс

STOP – START – CONTINUE” әдісі:

- Не тоқтату керек?

- Не бастау керек?

- Нені жалғастыру керек?

Мұғалім оқушылардың жауаптарын қорытындылап, “Бірлік пен ынтымақ – бейбіт әлемнің кепілі” деген дәйексөзбен аяқтайды.

- Әрқайсысы жеке параққа ой жазады.

Рефлексия парағы

Стикер, маркерлер



Тексерілді:__________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2025
8
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі