Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
6
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне
сенімділік қалыптастыру көңіл-күй сыйлау.
-
«Әлеуметтік желі»
әдісімен топқа бөліп отырғызу.
-
Таңдап алған суреттеріңнің артындағы жазылған топтың атауын оқып
сол бойынша 1-ші Айфон тобы, 2-ші Самсунг,
тобына бөлініп отыра қалыңдар.
- Топ басшысын сайлаймыз.
Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа
кіріспе:
А)Үй тапсырмасын
тексеру.
Ә)
Сұрақ-жауап:
-
Өткен сабақтарда қандай тақырыптарды
өттік?
-Барлық септікті кезекпен атап, сұрақтары мен
жалғауларын айтыңдар.
-Тәуелденген зат есімдердің біреуін септеп
айтыңдар.
-Олай болса, бүгінгі сабақта тәуелденген сөздерді
септеуге арналған тапсырмалар орындауды жалғастыратын
боламыз.
Сабақ мақсатын хабарлау.
|
Жаттығу жасайды.
Топқа бірігеді.
Топ басшысын сайлайды.
Топ ережесін еске түсіреді.
Тапсырма тексертеді.
Тақырыпты, сабақ мақсатын
анықтайды.
|
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді
кері байланыс беріп отыру.
|
Қазақ тілі 4 сынып оқулығы
2-бөлім
|
Жаңа білім
19 мин
2 мин
15 мин
|
Жаңа сабақ
Видео роликке назар
аудару
7-жаттығу. «Кім тапқыр» «Ашық микрафон»
әдісі.
Өлеңді оқып, табыс септіктегі зат есімдерді
табыңдар.
Тапқан сөздеріңді сөз құрамына
талдаңдар.
Табағ-ын, қауашағ-ын
8-жаттығу.
Берілген сөзді септеп жазыңдар.
А.с. жыл құсы
І.с. жыл құсының
Б.с. жыл құсына
Т.с. жыл құсын
Ж.с. жыл құсында
Ш.с. жыл құсынан
К.с. жыл құсымен
9-жаттығу.
Төмендегі сөздерді пайдаланып, өтірік өлеңді
қалпына келтіріп жазыңдар.
Жарып өтіп түнекті,
Жеттім Айдың қасына.
Түнгі аязда күн өтті,
Тымақ киген басына.
Саралаудың «Тапсырма»
тәсілі жүзеге асады.
Кейбір оқушыға:
- Басына сөзін септе.
Сергіту сәті:
«Күлкі витамин »
биі.
(Т) 2-тапсырма - «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі.
10-жаттығу.
Сызбаны қолданып, зат есімді тіркес
жасаңдар.
Ағасында тұрады, ініңе берді, үйіне шақырды,
терезені ашты, Мәуленге көмектесті.
11-жаттығу.
Мәтінді оқыңдар. Қарамен жазылған сөздерді
көшіріп жазыңдар, сөз құрамына талдаңдар. Олардың қай септікте
тұрғанын айтыңдар.
Ауыл-ға, ата-сы-на, үй-і-не, қырғауыл-ды,
қол-ы-на, қалта-сы-нан, қол орамал-ы-н.
|
Құстар туралы ақпарат алады
Тапсырмамен жұмыс жасайды.
Билеп сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
Өлеңді оқып, табыс септіктегі зат есімдерді
табады-1балл.
Табыс септігіндегі сөзді табады
1балл.
Табыс септігіндегі сөзді сөз құрамына
талдайды-1балл.
Берілген сөзді септеп
жазады-1балл.
Сөздерді пайдаланып, өтірік өлеңді қалпына
келтіріп жазады-1балл.
Зат
есімді тіркес жасайды-1балл.
Хабарламаны жазады-1балл.
Қарамен жазылған сөздерді қатесіз көшіріп
жазады-1балл.
Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына
талдайды -2балл.
|
Слайд, видео ролик
Интербел-сенді тақта
|