Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәуелсіз Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірін талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4 А XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті
|
Мектеп: Түркістан облысы.Ордабасы ауданы.Б. Нұрлыбеков атындағы ЖОМ |
|||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Рысбек Гүлнар Елмұратқызы |
|||||||||||||||||
Сынып: |
Қатыспаған оқушылар саны: - |
|||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Шоқан Уәлиханов – алғашқы қазақ ғалымы |
|||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.3.1 – Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау |
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Ғалым Шоқан Уәлихановтың еңбектерімен таныса отырып, ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау. |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Алғашқы қазақ ғалымы - Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтап, Қазақ тарихында алатын орнын сипаттайды. |
|||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Қолдану деңгейі |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Кадет корпусы, экспедиция, Қашғария сапары. Оқылым дағдылары: тарихи ақпараттардан Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерімен танысады, еңбектерін анықтайды. Айтылым- тыңдалым дағдылары: топтық, жұптық жұмыстарда Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтайды. Жазылым дағдысы: кестемен жұмыс жасайды. Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: Шоқан Уәлихановтың ғылыми еңбектерімен танысы отырып, Қазақ тарихында алатын орнына сипаттама жаса. |
|||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдысы |
Интерактивті тактадан видеоматериал колдану аркылы окушылардың АКТ қолдану дағдысын дамыту |
|||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Н.Назарбаевтың «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мəдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу. Тұлғаға құрмет сезімін қалыптастыру Өмір бойы білім алуға, жауапкершілік құндылықтарына баулу. |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, әдебиет, бейнелеу өнері, дінтану негіздері. |
|||||||||||||||||
Бастапқы білім |
XIXғ. ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің дамуымен сабақтастыра алады. |
|||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Басталуы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Сынып окушыларын топтарға біріктіру. Окушылар топ атаулары жазылған парақшаларды алып, топ атаулары бойынша 5-топқа бірігеді. 1 топ – ғалым 2 топ – саяхатшы 3 топ – өнертанушы 4 топ – тарихшы 5 топ – суретші Үй тапсырмасын сұрау: «Сөйлемді аяқта....» әдісі арқылы оқушылар XIXғ. ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктеріне қорытынды жасайды. ҚБ смайликтер аркылы |
Интерактивті тақта стикерлер топ атаулары жазылған парақшалар топтамасы Қазақстан тарихы оқулығы 8/7/ сынып Қабылдинов З.Е. т.б. Атамұра баспасы, 2018 жыл. |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Жаңа сабақ. Барлық оқушы «Видеоматериалмен жұмыс » әдісі арқылы интерактивті тақтадан Шоқан Уалиханов туралы видеоматериалдан үзінді көрсету. Оқушыларға сабаққа деген ішкі уәжін арттыру мақсатында диалогтық сұрақтар беру:
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Топтық жұмыс Кестемен жұмыс жасауда «Алғашқы қазақ ғалымы - Шоқан Уәлихановтың ғылыми еңбектерін анықтаңдар. Әр топ берілген кестемен жұмыс жасайды. Алғашқы қазақ ғалымы - Шоқан Уәлихановтың ғылыми еңбектерін анықтап, кестеге түсіріңіздер.
Дескрипторы:
- Алғашқы қазақ ғалымы - Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтайды. - Ш. Уәлихановтың тарихқа қосқан үлесін аныктайды; - Ш. Уәлихановтың ислам діні туралы көзқарастарын аныктайды; - Шоқан Уәлихановтың география саласы бойынша ғылыми еңбегін анықтайды; - Шоқан Уәлихановтың әдебиетке қосқан еңбегін анықтайды; - Шоқан Уәлихановтың салған суреттеріне сипаттама береді; - Шоқан Уәлихановтың этнография саласындағы зерттеулерін анықтайды; - Ш. Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің қазақ тарихында алатын орнына сипаттама береді.
Жұптық жұмыс Зерттеу жұмысы: тарихи ақпараттармен таныса отырып, Ш.Уәлихановтың қоғамдық саяси–көзқарастарын анықта.
Дескрипторы
|
Интерактивті тақта видеосатериал слайдтар https://www.nur.kz/1678938-shokan-ualikhanov-biografiya.html Қазақстан тарихы 8 сынып Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz |
||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8 минут |
Сабақты қорытындылау Жеке жұмыс «Тұлғаны таны» әдісі бойынша ғалымның ұлағатты сөзі беріледі. Оқушылар тұлғаны анықтайды. «Мен түбегейлі терең сеніммен туған халқыма шамамның келгенінше пайдамды тигізсем деген ниетімнен ешқашан бас тартпаймын».
Дескрипторы
Қалыптастырушы бағалау: Кері байланыс БББ кестесі арқылы сабақта кері байланыс орнату.
Үйге тапсырма: «Шоқан Уәлихановтың Қашқарияға сапары» - туралы қосымша деректермен танысу. |
Интерактивті такта Сурет ҚБ БББ кестесі |
||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға Қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қойуды жоспарлап отырсыз? Сабақта саралау тәсілдері колданылды. Оқушылардың жеке қабілеттері мен қабылдау ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар сараланып беріледі. Оқушылардың Блум таксономиясының қолдану деңгейіне арналған тапсырмалар дайындай отырып қолдауды қажет ететін оқушыларға үнемі сабақ барысында бағыт бере отырып, оқушылардың сабақта оку максатын игертуге назар аударамын. Барлық оқушылар кестемен жұмыс жасауда «Алғашқы қазақ ғалымы - Шоқан Уәлихановтың ғылыми еңбектерін анықтап, тарихи құндылығын сипаттайды. Басым оқушылар зерттеу жұмысында тарихи ақпараттармен таныса отырып, Ш.Уәлихановтың қоғамдық саяси–көзқарастарын анықтайды. Қарқыны, қабылдау ерекшелігі жоғары Кейбір оқушылар «Тұлғаны таны» әдісі бойынша ғалымның ұлағатты сөзімен танысады, өз бетінше ізденуіне бағыттауда сыни ойлау қабілеттерін дамиды.
|
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Оқу мақсатына сай жасалған бағалау критерийлері арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды, топтық жұмысқа баға береді, өзара бағалау жүзеге асады. Кері байланыс БББ кестесі
|
Оқушыларға денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау ережесі таныстырылып, техникалық қауіпсіздік ережесі берілді. Сабақта пәнаралық байланыс спиральдық қағидат арқылы терең білім беріледі. |
||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |