Материалдар / "Тәуелсіздік тірегім" тақырыбындағы эссе жұмысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Тәуелсіздік тірегім" тақырыбындағы эссе жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Елбасым-елімнің тірегі" тақырыбындағы эссе жұмысы "Елбасым-елімнің тірегі" тақырыбындағы эссе жұмысы "Елбасым-елімнің тірегі" тақырыбындағы эссе жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2021
344
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



Бөлім

Құндылықтар


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып: 4 АБ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Не жақсы не жаман


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және жазба тілде қолдану


Сабақ мақсаттары:

мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап бер

өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және жазба тілде қолдану



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру

(2 мин)

Амандасу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Шаттық шеңбер» бір-біріне жылы лебіздер білдіру арқылы көңіл-күйлерін көтереді.




Амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді.


https://www.youtube.com/watch?v=J846twhH8PA&list=PLltL1CKLRSMiL_LF_3Lvp8mnnAyQd0d2Q


Сабақтың басы

Сөздікпен жұмыс. Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. Жаңа сөздерді дәптерлеріне жазады.

Сөйлесейік. 1-тапсырма.Үлгіні қолданып не жақсы? Не жаман? Сұрақтарына жауап береді.

Сөздікті жазады




Сөйлемдерді сәйкестендіреді.












.

Оқулық. 50 – бет.



Сабақтың ортасы

Оқиық.2-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Жақсы мен жаман.

Оқиық және жауап берейік. Сөйлемдерді өлең жолдарымен сәйкестендіремін.Қандай сөйлемдер өлеңде айтылмайды.

Есте сақтайық. Ережені түсіндіремін.

Жазайық. 4-тапсырма. Салыстырып жаз. Үлгіні басшылыққа ал.


Оқиды.



Түсінеді.



Жазады

8 - 10 балл - Өте жақсы. Ойын жүйелі түрде жеткізеді. Лексикалық минимумды қолдануы жоғары, стильдік қолданысы өте дұрыс.


5 - 8 балл - Ойын жақсы жеткізеді. Лексикалық минимумды жеткілікті қолданады, стильдік қолданысы дұрыс. Грамматикалық қателері бар.


3 - 5 балл – Қанағаттанарлық. Ойын жеткізуде ішінара ауытқулар кездеседі.

Лексикалық минимумды қолдануға тырысады, стильдік қолданысы орташа.


  1. 3 балл - Өте төмен

Ойын жеткізе алмайды. Лексикалық минимумды қолдануы шектеулі.

Оқулық.


Сабақтың соңы

Рефлексия. Әр түрлі стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазады.

Үй тасырмасы: «Мен жақсы бала боламын » атты тақырыбына шағын мәтін жазу.

сұраққа жауап береді




Қосымша ақпарат


белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді

айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану

Рефлексия:

Бүгін оқушылар нені үйренді?


Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүние не?

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!