|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Тәуелсіздік – ұлы ұғым» |
|
|
Құндылық |
«Тәуелсіздік және Отаншылдық» |
|
|
Мақсаттары |
|
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алады, топтарға бөледі. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Сабақ тақырыбын кілт сөздерді табу арқылы ашады. Wordwall платформасын қолдану.
Қазіргі замандағы Тәуелсіздік жайлы қысқаша баяндама жасайды. 1991 жылдың 16 желтоқсанында Қазақстан тәуелсіз мемлекет ретінде өз тәуезсіздігін жариялады. Дәл осы күні «Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігі туралы» Конституциялық заң күшіне енді. Заң Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесі 1990 жылдың 25 қазанында қабылдаған Мемлекеттік егемендік туралы декларацияның қағидалары негізінде әзірленді. Қазақстанның тәуелсіздігі мемлекет үшін ғана емес, сондай-ақ бүкіл халық үшін де маңызды мерекелердің бірі болып табылады. 1990 жылы республика тәуелсіздік құқығын қалпына келтірді. Содан бері 27 жыл бойы тәуелсіз Қазақстанның қалыптасу тарихындағы бұл оқиға 16 желтоқсанда атап өтіліп келеді. Дербестік пен тәуелсіздікке өту 1990 жылдың 25 қазаны мемлекеттің қалыптасуының ескі бетінің аяқталуын және республиканың қалыптасуының жаңа кезеңінің басталуын атап өтетін ерекше күн. Сол кезде елдің қалыптасуына негіз болған бағалы құжат, алғашқы заңнамалық акт жарияланды. Әңгіме биліктің үш тармағының органдарының қызметін бекітетін, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын, демократия және заң үстемдігі қағидаларын растайтын тәуелсіздік туралы декларация жайлы болып отыр. Осы идеологиялық-құқықтық құжаттың ережелері Конституцияны әзірлеу процесінде іргелі бастама болды. Қазақстан Республикасының тәуелсіздік күні – бұл жыл сайын маңызды мемлекеттік өзгерістердің орын алғанын растайтын мереке. Ұлттық тәуелсіздіктің соңғы жылдары Қазақстан үшін мемлекеттік институттардың мүлдем жаңа демократиялық жүйесін қайта құрып, саяси режимді және құқықтық қатынастарды оңтайландыруда ауыр және қиын жұмыс кезеңі болды. «16 желтоқсан Тәуелсіздік күні.Желтоқсан оқиғасы» тақырыбында бейнеролик қарау. Сұрақ – жауап Wordwall платформасымен жұмыс. Сұрақтарға жауап беру.
Топтық жұмыс Топтарға пазлдар беріледі. Топтар пазлды құрастырады.
Қорытынды. Сабақты қорытындылап, оқушыларға өз ойларын жазбаша немесе ауызша айтуға мүмкіндік береді. «Мен үшін Тәуелсіздік...» деген сөйлемді аяқтайды. Әр оқушының белсенділігі мен жауаптарын бағалап, кері байланыс береді. |
Орындарына отырып, топтарға бөледі. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.
Тыңдайды, сұрақтар қояды, тақырып төңірегінде өз ойларымен бөліседі.
Сұрақтарға жауап береді.
Топ болып тапсырмаларды талқылайды, шешімдерін ортаға салады.
Өз ойларын бөліседі, бала тәрбиесінің маңызы туралы тұжырымдарын айтады. Сабақ барысындағы жетістіктер мен алған білімдері туралы өз ойларын айтады. |
Тақта https://wordwall.net/ru/resource/82717412
Видео материал
https://wordwall.net/ru/resource/82832478
Пазл құрастырылған қағаздар
Бағалау парақтары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуелсіздік-ұлы ұғым ашық тәрбие сағаты
Тәуелсіздік-ұлы ұғым ашық тәрбие сағаты
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Тәуелсіздік – ұлы ұғым» |
|
|
Құндылық |
«Тәуелсіздік және Отаншылдық» |
|
|
Мақсаттары |
|
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алады, топтарға бөледі. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Сабақ тақырыбын кілт сөздерді табу арқылы ашады. Wordwall платформасын қолдану.
Қазіргі замандағы Тәуелсіздік жайлы қысқаша баяндама жасайды. 1991 жылдың 16 желтоқсанында Қазақстан тәуелсіз мемлекет ретінде өз тәуезсіздігін жариялады. Дәл осы күні «Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігі туралы» Конституциялық заң күшіне енді. Заң Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесі 1990 жылдың 25 қазанында қабылдаған Мемлекеттік егемендік туралы декларацияның қағидалары негізінде әзірленді. Қазақстанның тәуелсіздігі мемлекет үшін ғана емес, сондай-ақ бүкіл халық үшін де маңызды мерекелердің бірі болып табылады. 1990 жылы республика тәуелсіздік құқығын қалпына келтірді. Содан бері 27 жыл бойы тәуелсіз Қазақстанның қалыптасу тарихындағы бұл оқиға 16 желтоқсанда атап өтіліп келеді. Дербестік пен тәуелсіздікке өту 1990 жылдың 25 қазаны мемлекеттің қалыптасуының ескі бетінің аяқталуын және республиканың қалыптасуының жаңа кезеңінің басталуын атап өтетін ерекше күн. Сол кезде елдің қалыптасуына негіз болған бағалы құжат, алғашқы заңнамалық акт жарияланды. Әңгіме биліктің үш тармағының органдарының қызметін бекітетін, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын, демократия және заң үстемдігі қағидаларын растайтын тәуелсіздік туралы декларация жайлы болып отыр. Осы идеологиялық-құқықтық құжаттың ережелері Конституцияны әзірлеу процесінде іргелі бастама болды. Қазақстан Республикасының тәуелсіздік күні – бұл жыл сайын маңызды мемлекеттік өзгерістердің орын алғанын растайтын мереке. Ұлттық тәуелсіздіктің соңғы жылдары Қазақстан үшін мемлекеттік институттардың мүлдем жаңа демократиялық жүйесін қайта құрып, саяси режимді және құқықтық қатынастарды оңтайландыруда ауыр және қиын жұмыс кезеңі болды. «16 желтоқсан Тәуелсіздік күні.Желтоқсан оқиғасы» тақырыбында бейнеролик қарау. Сұрақ – жауап Wordwall платформасымен жұмыс. Сұрақтарға жауап беру.
Топтық жұмыс Топтарға пазлдар беріледі. Топтар пазлды құрастырады.
Қорытынды. Сабақты қорытындылап, оқушыларға өз ойларын жазбаша немесе ауызша айтуға мүмкіндік береді. «Мен үшін Тәуелсіздік...» деген сөйлемді аяқтайды. Әр оқушының белсенділігі мен жауаптарын бағалап, кері байланыс береді. |
Орындарына отырып, топтарға бөледі. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.
Тыңдайды, сұрақтар қояды, тақырып төңірегінде өз ойларымен бөліседі.
Сұрақтарға жауап береді.
Топ болып тапсырмаларды талқылайды, шешімдерін ортаға салады.
Өз ойларын бөліседі, бала тәрбиесінің маңызы туралы тұжырымдарын айтады. Сабақ барысындағы жетістіктер мен алған білімдері туралы өз ойларын айтады. |
Тақта https://wordwall.net/ru/resource/82717412
Видео материал
https://wordwall.net/ru/resource/82832478
Пазл құрастырылған қағаздар
Бағалау парақтары |
шағым қалдыра аласыз













