Материалдар / Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы.

Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: 9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар) Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: 9 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы. Зерттеу сұрағы: Неліктен нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтар орын алды? Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 9.4.1.3 Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдау; 9.4.2.2 нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау; 9.4.2.3 Қазақстанның әлемдік экономикаға кірігуін талдау Сабақтың мақсаты Қазақстанның нарықтық экономикаға көшу кезеңдегі қиындықтар мен оларды жеңу жолындағы реформаларды талдап, сараптау. Құндылықтар Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; Талап: физикалық белсенді болу; Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру; Сабақтың барысы
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтар орын алды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.4.1.3 Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдау;

9.4.2.2 нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау;

9.4.2.3 Қазақстанның әлемдік экономикаға кірігуін талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстанның нарықтық экономикаға көшу кезеңдегі қиындықтар мен оларды жеңу жолындағы реформаларды талдап, сараптау.

Құндылықтар


Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;

Талап: физикалық белсенді болу;

Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақы

ты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Миға шабуыл

Бұл суреттер мен ұғымдар сізге қандай ой салады?

Біздің сабағымызбен қандай байланысы болу мүмкін?


Оқу мақсаттары мен бағалау критерилерімен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


90-жылдардың басында орын алған оқиғалар жөнінде мәлімет беріп өту.


Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Нарықтық экономикаға қатысты терминдармен суреттер)





Жаңа білім



Зерттеу сұрағы:Нарықтық экономика мен жоспарлы экономиканың қандай ерекшеліктері бар?

1-тапсырма.

Дереккөздерді пайдаланып PRES әдісі арқылы сұраққа жауап беріңіздер.


P(point of view) – көзқарас;

 

R(reason) -

себеп;

 

E(example) – мысалы;

 

S (summary) – қорытынды.

 

1.Дереккөздер мен өз біліміңізді пайдалана отырып, Қазақстанның экономикасын зерттейтін тарихшыға дереккөздердің құндылығын бағалаңыз.

2.Дереккөздер мен өз біліміңізді пайдалана отырып, неліктен Қазақстан нарықтық экономикаға көшуді жекешелендіруден бастағанын түсіндіріңіз

3.«Дүние жүзілік сауда ұйымы Қазақстандағы экономикалық жағдайына жағымды өзгерістер әкелді». Сіз бұл тұжырыммен қаншалықты келісесіз? Дереккөздер мен өз білімдеріңізді пайдалана отырып, өз жауабыңызды түсіндіріңіз.

2-тапсырма.

Маңыздылық пирамидасы

Схема 1

Қазақстан экономикасын тұрақтандыру және дамыту үшін жасалған шаралар

жекешелендіру

ұлттық валютаның енгізілуі

сырттан инвестиция тарту

несиелер беру есебiнен кәсiпорындарға талғамалы қолдау көрсету

халықаралық валюта қорына кiруі

макроэкономикан тұрақтандыру бағдарламасы

3-тапсырма

Эссе. «Қазақстан нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтардан сүрінбей өтті» сіз бұл тұжырыммен қаншалықты келісесіз?

Критерийлер:

Өзінің позициясын білдіреді;

Позициясына нақты дәлелдер келтіріп түсіндіреді;

Қорытынды ой-түйін жасайды.

Оқушылар зерттеу сұрағымен жұмыс жасайды


Дереккөздерді пайдаланып PRES әдісі арқылы сұраққа жауап береді


Дескритор:

дереккөз ішінен 2 дереккөздің құндылығын бағалайды./авторы, жазылған уақыты, түп дерек немесе қосалқы дерек, қай аудиторияға бағытталған/

сұрағына қатысты дереккөзді таңдап, 3 дәлел арқылы бір жақты талдап жауап береді.

сұрағына қатысты дереккөзді таңдап, 2 жағымды 2жағымсыз тұсын дәлелдейтін 4 дәйек арқылы екі жақты талдап жауап береді.

Оқушылар Қазақстан экономикасын тұрақтандыру және дамыту үшін жасалған шараларды анықтайды;



Дескриптор:

Қазақстан нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтарды анықтайжы;


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











«Ең үздік жауап»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


«Екі жұлдық,бір ұсыныс»




Өзін-өзі бағалау




А,В,C, Д дереккөздері

Дереккөз:

http://e-history.kz/kz/contents/view/1068© e-history.kz


Б. Аяған, Х.М. Абжанов, Д.А. Махат Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010















Бекіту


Сабақты қорытындылау

Socrative әдісі

Тапсырма нәтижесін оқушылар бірден көру арқылы қажетті жерлерді жетілдіруге мүмкіндік алады.

Үйге тапсырма

Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

«Бұл сабақты оқып, мен…»

Білмеймін .......

Білемін .....

Түсінемін .....

Түсінемін және қолдана аламын ....

Басқа біреуді үйрете аламын .....


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі