Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.2.4.1. Ауызекі және ресми
стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстыру.
6.3.4.1 эссе тақырыбынан
ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе
бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу ("келісу,
келіспеу" эссесі).
6.4.4.1. Сөйлемдегі есімдіктің
қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына
қолдану.
|
Сабақтың
басы
10
минут
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал. Оқушыларды «Жылулық
шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі
күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен
жеткізу.
«Серпілген
сауал» әдісі арқылы оқушыларға үй
тапсырмасы бойынша сұрақтар қойылып,
сұралады.Әр топтан бір оқушыдан шығып
сұрақтарға жауап береді.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту. Мәтінмен танысып, ой
тұжырымдаңдар.

4-тапсырма.
Қазақстан өзендерінің орналасу картасын
жасаңдар.

Дескриптор:
ҚБ
Сабақ тақырыбы
мен мақсатын айқындайды.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны
тану.
Өлеңді мәнерлеп
оқыңдар. Алдыңғы тақырыптағы мәтінмен салыстырып, мазмұндық және
тілдік ерекшеліктерін
анықтаңдар.
1-мәтін

2-мәтін

Тапсырма. Кестеге сүйене отырып,
мәтіндерді салыстырыңыз.

ӘТН.

2-тапсырма.
Есімдіктерді қатыстырып, Ы.Алтынсариннің «Өзен» өлеңін қарасөзбен
жазып шығыңдар.
Дескриптор:
дәлелдейді;
-
мәтіндерге
салыстырмалы талдау жасайды;
-
Есімдіктерді
қатыстырып, Ы.Алтынсариннің «Өзен» өлеңін қарасөзбен жазып
шығады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
«5 минуттық эссе» әдісі.
3-тапсырма. «Қазақ даласы табиғи суларға
бай емес» деген пікірге келісу-келіспеу себептеріңді көрсетіп, эссе
жазыңдар. Белгісіздік есімдіктерін
кірістіріңдер.
Дескриптор:
-
келісу-келіспеу себептерін
көрсетеді;
-
Белгісіздік есімдіктерін қатыстырып, эссе
жазады;
-
ойларын аргументтермен
дәлелдейді.
ҚБ
«Автор
орындығы». Оқушылар эсселерін «Автор
орындығында» оқиды.
|
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары
аударылады.
Оқушылар мәтінмен танысып, ой
тұжырымдайды;
Қазақстан өзендерінің орналасу картасын
жасайды;
Ойларын
дәлелдейді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Өлеңді мәнерлеп оқыңдар. Алдыңғы тақырыптағы
мәтінмен салыстырып, мазмұндық және тілдік ерекшеліктерін
анықтаңдар.
Кестеге сүйене отырып, мәтіндерді
салыстырыңыз.
Оқушылар грамматикалық тақырыппен
танысады.
Есімдіктерді қатыстырып, Ы.Алтынсариннің
«Өзен» өлеңін қарасөзбен жазып
шығыңдар.
«Қазақ даласы табиғи суларға бай емес» деген
пікірге келісу-келіспеу себептеріңді көрсетіп, эссе жазыңдар.
Белгісіздік есімдіктерін
кірістіріңдер.
|
«Смайлик»

Өте
жақсы Жақсы Орташа
Қалыптастырушы
бағалау
«Нысана»

Қалыптастырушы
бағалау
«Нысана»

|
6-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(«Ана тілі»
газетінен)
(Ыбырай
Алтынсарин)
(«Қазақстанның физикалық
географиясынан»)
|