Материалдар / Техникалық дайындық.Кеңестікте бағдарлау.Шабуыл Дербес тактикалық әрекетпен топтастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Техникалық дайындық.Кеңестікте бағдарлау.Шабуыл Дербес тактикалық әрекетпен топтастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға футбол ойынының ережесін таныстыру. Командалық ойынға бейімдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
2349
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Техникалық дайындық.Кеңестікте бағдарлау.Шабуыл Дербес тактикалық әрекетпен топтастыруМектеп: «Құрық орта мектеп – гимназиясы»
Күні : 05.11.2018жМұғалімнің аты – жөні: Берікбаева Ә
Сынып : 11Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың мақсаты:Допты қозғалыс кезінде қабылдауды үйрету
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады : Футбол ойынын ойнауды үйренеді


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ережеге сай футбол ойынын ойнай алады.


Кейбір оқушылар орындай алады : Допты қабылдай алады және командамен жұмыс жасауды біледі.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады : термин сөздерді біледі.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: пас, аут, ескерту, қызыл карточка


Допты қозғалыс кезінде қабылдау және бағытын өзгерту


Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар :


Футбол алаңы қандай болуы керек?


Не себепті .... деп ойлайсыз?






Ишара :


Аяқты бүгуді көрсету,қолды жоғарға көтеру.
Алдыңғы оқу:Нысанаға тигізу.
Жоспар

Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы Шаттық шеңберге тұрып кішкен Футбол добын бір-біріне пас беріп жылы лебіздерін айту.-Бүгін мен саған сабақта жақсы белсенділік танытуға тілектеспен.-Арман мақсаттарың орындала берсін-Сабағыңды « 5» оқы..-Жоғарғы оқу орынына түсуіне тілектеспін.-Сабақ мақсатымен түсіндіру.Саптық жаттығулар топтамасын орындау.Сап бойынша бой жазу жаттығуларын орындау.1.Қолымыз жоғарда ,аяқтың ұшымен жүру.2.Қолымыз белде өкшемен жүру.3.Қолымыз белде,тізені алға қарай көтеріп жүру.4.Қол белде жартылай отырып жүру.5.Қол белде толық отырып жүру.6.Спорттық жүріс.

Жүгіру жаттығуларын орындау.1.Жай жүгіру.2.Оң иықпен тіркеме адыммен жүгіру.2.Сол иықпен тіркеме адыммен жүгіру.3.Аяқты артқа лақтырып жүгіру.4.Жылдам жүгіру.5.Спорттық жүріске түсу.Демін реттеп,шеңбергетұрыпбой сергіту жаттығуларын орындау.1.Б.қ: Қол белде,басымызды айналдырамыз.4-рет.2.б.қ: Қол иықта,иықты айналдыру.4-рет.3.Б.қ. Оң қолымызды,сол иығымызға қойып айналдыру.сол қолымызды оң иығымызға қоямыз.4-рет.4.Б.қ: Қолымызбелде,беліміздіайналдырамыз.5.б.қ: Тізе тіке тұрамыз,қолды аяқтың ұшына қарама-қарсы тейгіземіз.6.Б,қ: Бір орнында оң аяқпен,сол аяқпен кезек-кезек 10 рет секіру.


Ортасы Алыстағы пас берген допты аяқпен қабылдау. Допты қозғалыс кезінде қабылдау. Қорғаушы пас беретін жолды жапқан жағдайда, доппен бұрылып, қозғалу бағытын өзгерту. Доппен әрекет етуде шектеу жоқ. Допты оң және сол аяқпен қабылдау және пас беру.тікбұрыш ішінде төрт ойыншы аяқтың ішкі жағымен пас беріп ойнайды. Қорғаушы 50 секундтың ішінде допты тартып алуы тиіс.



Соңы Қалыпқа келтіру жаттығулар топтамасын орындату.1.Тыныс алу жаттығулары.2.Үйге тапсырма қолға арналған жаттығулар. Аяққа арналған жаттығулар

Қосымша ақпарат



Саралауға – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырмасы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік , АКТ – мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
ең төмен көрсеткен оқушыларға, Футбол добымен жаттығу.

Орташа көрсеткіштегі оқушыға –шапшаң жүгіріп ойынды қайталату..





Жоғары көрсеткіштегі оқушыға Футбол добыменалдау тәсілдерін үйрену
Мен осылайша оқушыларды бағалаймын.Оқушыны алға ынталандыру сөздер айттым.Жігерлендірдім.



Орташа деңгейдегі оқушыға –бас бармақты көтеріп,жақсы деген белгі көрсету.





Жақсы көрсеткіш көрсеткен оқушыларға топтың қошеметі!
Денсаулықт ы сақтаудың маңыздылығ ын білу және түсіну
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма ?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Бүгінгі сабақта оқушыларФутбол ойынын үйренуге тапсырма бердім.Жоспар бойынша өтті.


Жоспарыма саралау мен тиімді бағалаудың жолдарын қостым.
Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )1:Оқушылардың топқа бөлінуі2:Оқушылардың ойындар арқылы белсенділігін артуы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1: Оқушылардың белсенділігін арттыратын топтық жұмыстар.2:Слайдтар көрсету.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім ? 1:Саралауды күрделендіру жолдары.

2:Тиімді бағалау.















































Сабақ жоспарының шаблоны
Сабақ: денеМектеп:ҚОМГ
Күні :Мұғалімнің аты – жөні :Кенжемағанбетов
Сабақтың тақырыбы:Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар
Сабақтың мақсаты:Қашықтыққа жүгіре алуы.
Сынып :8 в сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары .3.3.1 – түрлі физикалық жүктемелерді орындау кезінде ағзаны физикалық дайындау талаптарын және олардың ағзаның энергетикалық жүйесіне әсер етуін түсіну;8.1.2.1кең ауқымдығы қимыл қозғалыс комбинациаларын және көрсете білу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады :


секіре алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады :


Секіру кезіңде орынға түсе алуы.


Кейбір оқушылар орындай алады :


Алыс қашықтыққа уақытпен келуі.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады :


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Дайындал.Мәре,сөре.


Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар :


Қашықтыққа жүгіру кезінде адамға не қажет?


Не себепті .... деп ойлайсыз?


Мақсатына жету үшін.


Ишара :


қолды жоғарға көтеру.
Алдыңғы оқу:Футбол ойыннындағы гигиеналық талаптар.
Жоспар





Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы Шаттық шеңберге тұрып бір-біріне беру арқылы жылы лебіздерін айту.-Бүгін мен саған сабақта жақсы белсенділік танытуға тілектеспен.-Арман мақсаттарың орындала берсін-Сабағыңды « 5» оқы..-Жоғарғы оқу орынына түсуіне тілектеспін.-Сабақ мақсатымен түсіндіру.Саптық жаттығулар топтамасын орындау.Сап бойынша бой жазу жаттығуларын орындау.1.Қолымыз жоғарда ,аяқтың ұшымен жүру.2.Қолымыз белде өкшемен жүру.3.Қолымыз белде,тізені алға қарай көтеріп жүру.4.Қол белде жартылай отырып жүру.5.Қол белде толық отырып жүру.6.Спорттық жүріс.

Жүгіру жаттығуларын орындау.1.Жай жүгіру.2.Оң иықпен тіркеме адыммен жүгіру.2.Сол иықпен тіркеме адыммен жүгіру.3.Аяқты артқа лақтырып жүгіру.4.Жылдам жүгіру.5.Спорттық жүріске түсу.Демін реттеп,шеңберге тұрып бой сергіту жаттығуларын орындау.1.Б.қ: Қол белде,басымызды айналдырамыз.4-рет.2.б.қ: Қол иықта,иықты айналдыру.4-рет.3.Б.қ. Оң қолымызды,сол иығымызға қойып айналдыру.сол қолымызды оң иығымызға қоямыз.4-рет.4.Б.қ: Қолымызбелде,беліміздіайналдырамыз.5.б.қ: Тізе тіке тұрамыз,қолды аяқтың ұшына қарама-қарсы тейгіземіз.6.Б,қ: Бір орнында оң аяқпен,сол аяқпен кезек-кезек 10 рет секіру.


Ортасы Жеңіл атлетиканың бір түрі ол –жүгіру.Ол үшін оқушыларды 2 топқа бөлу.»1-топ оқушыларына 3х10 м қайталап жүгіру.2- топ оқушыларына кедергілер арасымен жүгіру.



Соңы Қалыпқа келтіру жаттығулар топтамасын орындату.1.Тыныс алу жаттығулары.2.Үйге тапсырма аяққа арналған жаттығулар.«сол аяқпен-10,оң аяқпен-10 реттен секіру.»

Қосымша ақпарат



Саралауға – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырмасы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік , АКТ – мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
Орта қашықтыққа және алыс қашықтыққа жүгіру кезінде уақыт жағынан ең төмен көрсеткен оқушыларға кедергілер арасымен жүгіру жаттығуларын беру.

Орташа көрсеткіштегі оқушыға – белгілі уақыт ішінде фишкалар арасымен жүгіріп өтіп шығу.Жоғары көрсеткіштегі оқушыларға жүгіру кезінде демін қалпына келтіру жаттығуларын пайдалану.
Мен осылайша оқушыларды бағалаймын.Оқушыны алға ынталандыру сөздер айттым.Жігерлендірдім.







Орташа деңгейдегі оқушыға –бас бармақты көтеріп,жақсы деген белгі көрсету.





Жақсы көрсеткіш көрсеткен оқушыларға топтың қошеметі!
Денсаулықт ы сақтаудың маңыздылығ ын білу және түсіну
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма ?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Бүгінгі сабақта оқушылар алыс және қысқа қашыққа жүгіруді үйренді..Уақытты тиімді пайдалануға тырыстым.


Жоспарыма саралау мен тиімді бағалаудың жолдарын қостым.
Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )1:Оқушылардың топқа бөлінуі

2:Оқушылардың жүгіру арқылы белсенділігің артуы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1: Оқушылардың белсенділігін арттыратын топтық жұмыстар.

2:Слайдтар көрсету.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім ? 1:Саралауды күрделендіру жолдары.

2:Тиімді бағалау.























































Сабақ жоспарының шаблоны
Сабақ: денеМектеп:ҚОМГ
Күні :19.09.2018жМұғалімнің аты – жөні : Кенжемағанбетов
Сабақтың тақырыбы:13-15 метр жерден жүгіріп келіп секіру
Сабақтың мақсаты:Оқушыларды секіруге үйрету.
Сынып : 10сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Қимыл-қозғалыс комбинациаларын және олардын ке»бір дене жаттығуларындағы реттілігің жеткілікті техникалық деңгеәде негіздеу және қолдану
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады :


Секіре алады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады :


Секіру техникаларын орындай алады


Кейбір оқушылар орындай алады :


Секіру кезінде белгілі қашықтыққа жете алады.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады :


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Екпін алу,тізе бүгу,


Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар :


Жеңіл секіру үшің не істеу керек?


Не себепті .... деп ойлайсыз?


Белгілі межеге жету үшің


Ишара :


Аяқты бүгуді көрсету,қолды жоғарға көтеру.
Алдыңғы оқу:Футбол ойыны
Жоспар





Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы Шаттық шеңберге тұрып жылы лебіздерін айту.-Бүгін мен саған сабақта жақсы белсенділік танытуға тілектеспен.-Арман мақсаттарың орындала берсін-Сабағыңды « 5» оқы..-Жоғарғы оқу орынына түсуіне тілектеспін.-Сабақ мақсатымен түсіндіру.Саптық жаттығулар топтамасын орындау.Сап бойынша бой жазу жаттығуларын орындау.1.Қолымыз жоғарда ,аяқтың ұшымен жүру.2.Қолымыз белде өкшемен жүру.3.Қолымыз белде,тізені алға қарай көтеріп жүру.4.Қол белде жартылай отырып жүру.5.Қол белде толық отырып жүру.6.Спорттық жүріс.

Жүгіру жаттығуларын орындау.1.Жай жүгіру.2.Оң иықпен тіркеме адыммен жүгіру.2.Сол иықпен тіркеме адыммен жүгіру.3.Аяқты артқа лақтырып жүгіру.4.Жылдам жүгіру.5.Спорттық жүріске түсу.Демін реттеп,шеңберге тұрып бой сергіту жаттығуларын орындау.1.Б.қ: Қол белде,басымызды айналдырамыз.4-рет.2.б.қ: Қол иықта,иықты айналдыру.4-рет.3.Б.қ. Оң қолымызды,сол иығымызға қойып айналдыру.сол қолымызды оң иығымызға қоямыз.4-рет.4.Б.қ: Қолымызбелде,беліміздіайналдырамыз.5.б.қ: Тізе тіке тұрамыз,қолды аяқтың ұшына қарама-қарсы тейгіземіз.6.Б,қ: Бір орнында оң аяқпен,сол аяқпен кезек-кезек 10 рет секіру.


Ортасы Жеңіл атлетиканың бір түрі ол-секіру.Секірудің түрлері көп.Атап айтқанда –жүгіріп келіп секіру және бір орнында секіру,үш аттап секіру.Бүгінгі біздің сабағымыз бір орнында тұрып секіру болады.Ол үшін ұзындыққа секіру сызығына барып үш мүмкіндікті пайдалан отыра секіру.Белгіленген қашықтыққа.Қозғалмалы ойын: Кім алысқа секіреді ойыны



Соңы Қалыпқа келтіру жаттығулар топтамасын орындату.1.Тыныс алу жаттығулары.2.Үйге тапсырма қолға арналған жаттығулар.«қолды алға-10,артқа-10 реттен айналдыру»

Қосымша ақпарат



Саралауға – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырмасы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік , АКТ – мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
Секіру кезінде ең төмен көрсеткен оқушыларға, аяқ күшін дамыту жаттығулар.Орташа көрсеткіштегі оқушыға –екпін алу жаттығуларын орындату..Жоғары көрсеткіштегі оқушыларға-бір орнында секіріп дәл түсіп тепе-теңдік сақтай білу жаттығулары.Мен осылайша оқушыларды бағалаймын.Оқушыны алға ынталандыру сөздер айттым.Жігерлендірдім.



Орташа деңгейдегі оқушыға –бас бармақты көтеріп,жақсы деген белгі көрсету.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!