Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімдері
|
Тақырып/ ұзақ мерзімді жоспардың
мазмұны
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
1-тоқсан
|
|
1-бөлім Жүгіру, секіру және
лақтыру
|
Қауіпсіздік
ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру
|
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене
жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру
үшін тиісті реакцияларды таңдау және
қолдану
|
2
|
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және
салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және
түсіну
|
1
|
Ұзындыққа секіру
негіздері
|
4.3.2.1 дене қызметімен айналысқан кезде, денені
қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және
талқылау
|
2
|
4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе
орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін
бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
|
2
|
Лақтырудың түрлерімен
тәжірибелер
|
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі
жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және
көрсету
|
2
|
Жеңіл атлетика элементтері бар
эстафета
|
4.1.1.1 түрлі дене
жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну
және көрсету
|
2
|
4.3.5.1 дене қимылдарына
қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға
қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары
|
2
|
2-бөлім Жеңілдетілген спорттық
ойындар
|
Волейбол доптарымен
ойындар
|
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі
рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың
айырмашылықтарын бағалау
|
2
|
Спорттық ойындар
|
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі
жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және
көрсету
|
2
|
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып,
әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс
істей білу
|
2
|
Техникасы жеңіл
тапсырмалар
|
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс
идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтайды және
ұйымдастыру
|
2
|
4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы
оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды,
ресурстар кеңістік айрмашылығын білу
|
2
|
Топтағы негізгі жұмыстар
|
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі
мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді
және салыстыру
|
1
|
2-тоқсан
|
|
3-бөлім Гимнастиканың негізгі
элементтері
|
Қауіпсіздік
ережесі. Жалпы дамытуға арналған
жаттығулар
|
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене
жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру
үшін тиісті реакцияларды таңдау және
қолдану
|
1
|
4.3.2.1 дене қызметімен айналысқан кезде, денені
қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және
талқылау
|
2
|
Акробатиканың жеңіл
элементтері
|
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі
жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және
көрсету
|
2
|
Жеңіл гимнастикалық құралдармен
жаттығулар
|
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды,
кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре
отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына
ортақтасу
|
2
|
4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін
әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын
салыстыру
|
2
|
Гимнастикалық құралдарға бағытталған
тапсырмалар
|
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып,
әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс
істей білу
|
1
|
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар
жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан
көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын
біріктіру
|
1
|
4-бөлім Қазақ ұлттық ойындары
|
Қазақтың қозғалмалы
ойындары
|
4.2.7.1 топтық және дербес дене қимылдарында
патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті
көрсету
|
4
|
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі
мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттеу
және салыстыру
|
5
|
Ұлттық зияткерлік
ойындар
|
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар
жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан
көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын
біріктіру
|
2
|
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер
мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды
анықтау және құрау
|
2
|
3-тоқсан
|
|
5-бөлім Шаңғы/кросс/ коньки даярлық
негіздері
|
Қауіпсіздік
ережесі. Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін
дамыту
|
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене
жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру
үшін тиісті реакцияларды таңдау және
қолдану
|
2
|
4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе
орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін
бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
|
2
|
Аэробикалық жаттығудың
пайдасы
|
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және
салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және
түсіну
|
3
|
4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін
әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын
салыстыру
|
3
|
Қашықтықтан өту
тапсырмалары
|
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды,
кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре
отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына
ортақтасу
|
3
|
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және
бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді
машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана
білу
|
3
|
6-бөлім Бірлескен және шытырман тапсырмалар арқылы
оқыту
|
Басқалармен ынтымақтастық және
көшбасшылық
|
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене
жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру
үшін тиісті реакцияларды таңдау және
қолдану
|
1
|
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып,
әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс
істей білу
|
2
|
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы
оқыту
|
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі
рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың
айырмашылықтарын бағалау
|
2
|
4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін
әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын
салыстыру
|
2
|
Ойындардағы қиялды
дамыту
|
4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда
қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды,
ресурстар кеңістік айрмашылығын білу
|
2
|
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік
ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни
тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын
біріктіру
|
1
|
Баскетбол элементтері бар
ойындар
|
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап
қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және
ұйымдастыру
|
2
|
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер
мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды
анықтау және құрау
|
2
|
4-тоқсан
|
|
7-бөлім Қарым-қатынас орнату үшін
ойындар
|
Қауіпсіздік
ережесі. Допты игеру дағдыларын
дамыту
|
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және
қолдану
|
2
|
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде
түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың
айырмашылықтарын бағалау
|
1
|
Доппен жасалатын жаттығуларды
құрастыру
|
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер
мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды
анықтау және құрау
|
2
|
4.2.4.1 түрлі дене жаттығуларын орындау
кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасайды және
қолдану
|
2
|
Ойындардағы топтық
іс-әрекеттер
|
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік
ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни
тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын
біріктіру
|
2
|
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі
жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және
көрсету
|
2
|
Доппен түрлендірілген
ойындар
|
4.1.6.1 жаттығулардың әр түрін орындау кезінде
тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру
қабілеттілігін көрсетіп, орындалатын жаттығулардың күрделілігінің
деңгейін тани білу
|
3
|
8-бөлім Денсаулық туралы білім алу және практика арқылы
машықтандыру
|
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті
ретінде
|
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және
қолдану
|
1
|
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және
салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және
түсіну
|
2
|
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты
нығайту
|
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік
және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді
машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана
білу
|
2
|
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды,
кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре
отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына
ортақтасу
|
1
|
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен
эстафеталар
|
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік
ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни
тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын
біріктіру
|
2
|
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе
алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта
жұмыс істей білу
|
2
|