Сабақтың басы
5 минут
Қызығушылықты ояту
|
1. «Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру: Нейрожаттығулар ми
қабыршығының оң және сол жақ бөліктерін дамыта отырып, адамның
сөйлеу тілін, есте сақтау қабілетін, ынтасын, зейінін, қиялын, есту
және тыңдау қабілеттерін дамытады екен. Бұл жаттығулар ересектер
үшін де, балалар үшін де өте пайдалы.Оны кез келген жерде және кез
келген уақытта жасауға болады.Ендеше бүгінгі сабақта белсенді жұмыс
жасау үшін ырғақты ән тыңдап, нейрожаттығулар
жасайық!
Көтеріңкі көңіл-күймен
сабағымызды бастайық!
2."Телефон" сөзіне ассоциация құру (мысалы: байланыс,
ақпарат, интернет, ойын, музыка, зиян, пайда, тәуелділік, т.б.).
Сабақтың тақырыбы айқындалып, оқу мақсаты
хабарланады.
Оқушыларға «Маршрут парағы»
таратылып, өзін -өзі бағалау, өзара бағалау әдісі
түсіндіріледі.
|

|

Слайд/1,2,3/
Маршрут парағының шаблоны
|
Сабақтың ортасы
35 минут
|
3. «Құмсағат» әдісімен өткен тақырыптарға шолу
жасау
4. Бейнематериалды тыңдау
ұсынылады.
1-тапсырма
Бейнематериалды көріп, мұқият
тыңдаңыздар. Бейнематериалдан алған ақпараттар бойынша өз ойыңызды
«Төрт сөйлем» әдісімен жеткізіңіз.
2-тапсырма
ҚБ
тапсырмасы
Жұптық жұмыс: Оқушылар
жұппен тапсырма мәзірінде берілген тақырыптар бойынша ізденіс
жұмысын орындайды.
3-тапсырма
«Quizwhizzer»
платформасында грамматикалық тапсырма
орындайды. Шылауларды тиісті орынға қойып, сөйлемді
оқу.
|

Өткен тақырыптар бойынша
тілдік бағдарды дамыту мақсатында ережелерді еске түсіреді,
сұрақтарға жауап береді.
Бейнематериалды тыңдап,
тапсырмалар орындайды.
Тапсырма парағына 4 сөйлем
жазады.
Сыныптағы бала санына қарай
жұптық тапсырма беріледі.
1 жұп Телефонның
пайдасы
2 жұп Телефонның
зияны
3 жұп Телефон-байланыс
құралы
4 жұп Телефонның болашағы
қандай?
5 жұп
Телефон -энциклопедия
Телефон байланыс
құралы ғана
емес. Оның адамдар үшін пайдасы көп
пе? Телефон арқылы сөйлескенде, біз ақпаратты
жылдам алуға және беруге мүмкіндік аламыз.
Сондай-ақ жұмыс барысында
әріптестерімізбен немесе достарымызбен
хабарласу үшін
пайдаланамыз. Бірақ телефон байланысының
артықшылықтарымен қатар, кейбір
кемшіліктері де
бар.
Адамдар телефонға тым тәуелді болып, жеке қарым-қатынасты ұмытып
кетуі мүмкін. Мысалы, отбасы мүшелері бірге отырса
да,
әркім өз
телефонына қарап, бір-бірімен сөйлеспеуі жиі
кездеседі. Сондықтан телефонды пайдаланғанда,
шынайы қарым-қатынасты да ұмытпау маңызды.Осылайша, телефон
байланысы бізге пайдалы болуы үшін, оны жауапкершілікпен
пайдалану керек!
|
Мадақтау
Дескриптор 4 балл
Қосымша
ақпараттарды қолдана отырып,
- 1
сөйлеммен пікір жазады;
-
1сөйлеммен пікірін дәлелдейді;
-
1сөйлеммен өмірмен байланыстырып мысал жазады;
-1
сөйлеммен ортақ қорытынды жазады;
Дескриптор 4 балл
-қосымша
ақпараттарды ғаламтордан іздейді;
- әр жұп
берілген тақырып бойынша мәтін жазады;
- мәтін
құрауда шылауларды орынды қолданады;
- ортақ
қорытынды жасайды;
Дескриптор 2 балл
- шылаулардың сөйлемдегі
қызметін біледі, айтады;
- шылауларды тиісті орынға
қойып, сөйлем құрауда орынды қолданады;
|
«Құмсағат» шаблоны
Бейнематериал сілтемесі:
https://youtu.be/_9AWycoTQV4?si=wpBubcrGzDFKwOpT
тапсырма парағы
«Quizwhizzer»
платформасы
|
Рефлексия: «Padlet»
виртулды тақтасы арқылы сабақтан алған
әсерлерін жазады.
«Телефон»
әдісімен әріптестерден кері байланысын алу.

|
Сабақты
қорыту.
Оқушылар сабақ басында
таратылған бағалау парақтарына балдарын жазады. Өзін-өзі бағалайды,
өзіне ұнаған жұпқа баға береді.
|
«Инстаграмм» әдісімен бағалау

|