Материалдар / Темір мемлекеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Темір мемлекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып, Қазақстан тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
451
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Темір мемлекеті

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 7

Мерзімі: 23.12.15.

Тақырыбы:

Темір мемлекеті

Мақсаты:

Әмір Темірдің шыққан тегі және оның Орта Азияны билеген тұсында жасаған шапқыншылық жорықтары мен оның зардаптары туралы толық түсінікті қалыптастыру;


Күтілетін нәтиже:

Әмір Темірдің ұрыстарының нәтижелері мен оның зардаптары туралы айта отырып, оқушылар талдау жасауға,өз көзқарастарын білдіруге, қорытынды жасауға дағдыланады.

Бағалау критерийлері:

Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау


Әдіс-тәсілдер:

Тест сұрақтары, топтық жұмыс, уақыт сызығы, 2 жұлдыз 1 тілек.

Сабақтың барысы:

Кезеңі

Уақыты

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе




2минут


Сәлемдесу

Түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Оқушылар оқу құралдарын дайындайды

Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады

Ауызша мадақтау





АКТ, оқулық.

3 минут





Үй жұмысын тексеру

Бір бірінің жұмыстарын тексереді.

Бағдаршам әдісі арқылы бағалау.

Таныстырылым.

Таныстырылым


4 минут

Темір мемлекеті жайлы түсінік беру

Оқушылар тыңдай біледі, әңгімеге қосылады

Стикерлер арқылы ынталандыру

АКТ


Негізгі бөлім


10 минут

«Уақыт сызығы»

Оқушы орындау керек

Мәтінмен жұмыс

Тақтаға шығып қорғау

Бағалау критерийлері арқылы бағалайды

Темір мемлекетінің картасы

Постер

АКТ

10 минут

Мәтінді оқиды

Постер қорғайды

Оқулықпен жұмыс

Бағалау критерийлері арқылы бағалайды.

АКТ, оқулық, постер.

3 минут

Жаңа сабақты қорытындылау тест сұрақтары арқылы

Оқушылар тыңдайды, жауап береді

Тест сұрақтары

АКТ,

Қорытынды


8 минут

Суммативті бағалау

Рефлексия жасау

Үйге тапсырма

Оқушы өзін-өзі бағалайды

Рефлексия

Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу

Бағалау

Рефлексия

Стикерлер, бағалау парағы.

























Ресей және Орта Азия мемлекеттері

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 8

Мерзімі: 23.12.15.

Тақырыбы:

Ресей және Орта Азия мемлекеттері

Мақсаты:

Орта Азия мемлекеттер билігінде жүрген қазақтардың жағдайы туралы әңгімелеп, көтерілістердің тарихына, жеңілуінің себептері мен маңызына тоқталу.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар Орта азиялық хандықтар мен Ресеймен қарым-қатынастарымен танысады. жұппен жұмыс істеп үйренеді.

Бағалау критерийлері:

Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау


Әдіс-тәсілдер:

Тест сұрақтары, жұппен жұмыс, мозайка, уақыт сызығы, 2 жұлдыз 1 тілек,

Сабақтың барысы:

Кезеңі

Уақыты

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе




2минут


Сәлемдесу

Түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Оқушылар оқу құралдарын дайындайды Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады

Ауызша мадақтау.





АКТ

4минут





Үй жұмысын тексеру

Тест сұрақтарын тақтадағы жауаптар бойынша тексереді.

Критерийлер арқылы бағалау.

Таныстырылым.

Таныстырылым


3 минут

Ресей және Орта Азия мемлекеттері жайлы түсінік беру

Оқушылар тыңдайды, жаттығу тапсырмасын орындайды.

Стикерлер арқылы ынталандыру

АКТ, карта, постер.


Негізгі бөлім


10 минут

Мәтінмен жұмыс істейді,

Мозайка әдісі.

Жұппен жұмыс.

Мәтінмен жұмыс

Қазақстанның тарихи картасымен жұмыс

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

Қазақстанның тарихи картасы

Постер

АКТ

10 минут

Атласпен жұмыс


Топпен жұмыс

Бағалау критерийлері арқылы бағалау

АКТ, постер.

3 минут

Жаңа сабақты қорытындылау «дұрыс, бұрыс» кестесі арқылы.

Оқушылар тыңдайды, кесте толтырады.

Бағалау критерийлері арқылы бағалау

АКТ

Қорытынды


8 минут

Суммативті бағалау

Рефлексия жасау

Үйге тапсырма

Оқушы өзін-өзі бағалайды

Рефлексия

Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу

Бағалау

Рефлексия

2 жұлдыз, 1 тілек



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!