Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Темиргалиева Назым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Сәкен Жүнісов. Кімнің мекені жақсы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Темиргалиева Н.Ф. Күні: 13.12.2019ж |
||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: 7 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.1- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау. 2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Мазмұнын толық түсінеді. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тіл дамыту |
||||
АКТ |
Презентация,ролик |
||||
Алдыңғы оқу |
«Туған жерімнің тұрғындары» Ә.Нұрпейісов |
||||
Сабақтың жоспары |
|||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Психологиялық ахуал тудыру мақсатында шаттық шеңберіне тұрғызып, «Алтын балық» әдісі арқылы бір-біріне ізгі тілектер айттырамын. Үй тапсырмасын сұрау. «Сәлем- сауқат» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Сұрақтарды бірнеше қабат қағазға жазамын. Оқушылар әуен ойнап жатқанда оралған қағазды сынып ішіне беремін. Музыка тоқтаған кезде оқушы бір қабатын ашады, әр қабатқа тақырыпқа қатысты бір сұрақ беріледі. Оқушылар сұраққа жауап береді де сағат тілімен айналдыра әрі қарай келесі оқушыға береді. Осылайша қағаздың орамасы біткенше жалғасады.
2. «Отан туралы» өлеңнің авт. кім? (М.Мақатаев) 3.Жүсіпбек Аймауытовшығармасындағы өз туған жерін шексіз сүйетін кейіпкер кім? /Қартқожа/ 4.Ел сөзін басқаша қалай атауға болады? /Отан/ 5. Біз бастап оқып жатырған тарау қалай аталады? / менің туған өлкем» 6. Өз туған жерің туралы қысқаша айтып берші. ҚБ:Мұғалімнің қолдау сөздері: Тамаша! Жарайсың! Өткен сабақты жақы меңгеріпсіндер.) Топтарға бөлу. Мәтін кейіпкерлері суреттері бейнеленген қима қағаздарды таңдап алу арқылы 3 жұпқа бөлінеді. 1-жұп «Құрбақа» тобы Қос мекенді жануар (құрбақа-лягушка) 2-жұп «Құмырсқа» тобы
Екі басы жұдырықтай, 3-жұп «Тышқан» тобы Жыл басы қай жануар? (тышқан -мыш)
Тапсырма. Әр топ мүшесі өз топтарының атына сипаттама береді : Олай болса бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай деп ойлайсыңдар? - Жақсы. Олай болса біздің тақырыбымыз «Кімнің мекені жақсы» деп аталады. Мақсатын хабарлау. Жаңа мәтін арқылы түрлі тапсырмалар орындап С.Жүнісов әңгімесіндегі кейіпкерлерді іс-әркетін бағалап,негізгі ойды түсіну. - Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, тышқан үшеуі жолға шығады. Олар жолға неге шықты деп ойлайсындар? -Білгілерің келе ме? Олардың саяхаты туралы белгілі жазушы Сәкен Жүнісов әңгімелейді Жаңа сабақ А)Есіңе сақта! Автор туралы түсінік
1934ж Көкшетау облысы Қызылтау ауданында дүниеге келген
Халық жазушысы «Кімнің мекені жақсы» «Шәркей» т.б. кітабы
МК: «Қызықтыру» әдісі Ә)Оқулықпен жұмыс: Дескриптор : − берілген оқиғаның соңын болжап айтады; − оқиғамен байланысты жүйелі құрастырады; − мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды; − сөздер мен сөйлемдерді орынды қолданады; − сөйлемнің құрылымын дұрыс сақтайды.
Оқушылардың пікірі тыңдалады. Дескриптор: - Түсініп оқи алады. -Кейіпкерлердің ойларын түсінеді. ҚБ: «Жұлдызшалар тарату» Дәптермен жұмыс: Автор туралы мәлімет толтыру. Дискрептор: -Қатесіз,әдемі көшіріп жаза алады. ҚБ: Жапсырмалар арқылы Ұ.Ертегі кейіпкерлерінен илюстрация құрастыру ҚБ «От шашу» СЕРГІТУ сәті ЖЖ.Саралау тапсырмалары: А/.«Құмырсқа» тобына
1.
Қалай ойлайсың, құрбақа, тышқан, құмырсқа
үшеуі жайлы қоныс тапты
ма? В/«Құрбақа» тобына: Өзі тар, өзі қараңғы, өзі қауіпсіз ненің мекені екен? Өзі салқын, өзі дымқыл, өзі көлеңке ненің мекені екен? Өзі жайлы, өзі биік, өзі жұмсақ ненің мекені екен? с/ «Тышқан»тобына: Мәтін неше бөлімнен тұрады? Алғашқы үш бөлімге ат қой. дескриптор: -Ойларын айта алады. -Сәйкестендіреді. -бөлімдерге бөле алады.
ҚБ: топтық бағалау «шапалақ» Ө: Адасқан сөздерден мақал құрастыр. Бекіту: «СТОП кадр» Мақсатқа жету: НЕГІЗГІ ОЙ:«Дүниедегі ең бір жақсы мекен жайлы қоныс-әркімнің өз мекені өз жері» Кері байланыс «Еркін микрофон» әдісі. Микрофон ұстаған жүргізуші өзі қалаған оқушыға барып сұрақ қояды.
|
«Алтын балық» әдісі |
|||
|
Рефлексия : :«ҮШ Қадам» |
|