Бөлімі:
|
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Температура, оны өлшеу
тәсілдері, температураның шкалалары
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.3.1.3 –
температураны өлшеуді жылулық
ұлғаю негізінде сипаттау;
8.3.1.2
– температураны әр түрлі шкала
(Цельсий, Кельвин) бойынша
өрнектеу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
істей алады: температураны өлшеу шкалаларын
біледі;
Көптеген оқушылар
істей алады: температураны өлшеп, бір
өлшеу шкаласынан басқасына ауыстыра
алады;
Кейбір оқушылар
істей алады: термометрдің түрлеріне мысалдар келтіре
алады;
|
Бағалау
критерийлері
|
-Термометр көмегімен температураны өлшей
алады;
-Температураны 0С
-нен К-ге, К-нен 0С-ге ауыстыра алады
;
-Термометрдің жұмыс істеу принципін
біледі.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Тақырып бойынша
меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда
қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру
арқылы өмір бойы білім алу
құндылығы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
«Жақсартуға арналған
уақыт»-әдісі
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Ұйымдастыру
бөлімі.
1.Қандай қозғалыс жылулық қозғалыс деп
аталады?
2. Броундық қозғалыс деп қандай қозғалысты
атайды?
3. Диффузия дегеніміз
не?
4. Заттың агрегаттық күйіне байланысты
диффузия құбылысын
сипаттаңыз.
|
Оқушылар алдыңғы тақырыпты
еске түсіреді .
|
Дескриптор:
-диффузия құбылысын
біледі.
-жылулық қозғалысты сипаттай
алады;
Жалпы балл
-2
|
Оқулық 8–
сынып
|
Сабақтың
ортасы
«Миға шабуыл»
әдісі
5
мин
|
Білім
дағдысы: Білу
(D)
Мұғалім «Миға
шабуыл» әдісі арқылы талқылауға арналған
сұрақтар
1-тапсырма
(W)
Температура деген не? Осы физикалық шамаға
қандай анықтама берер едіңдер? Температура жайлы не
білесіңдер? Қандай температуралық
шкалаларды білесіңдер?”
Мұғалім кері байланыс жасай
отырып температура макроскопиялық жүйенің термодинамикалық
тепе-теңдік күйін сипаттайтын физикалық шама екенін және
температуралық шкалаларды
түсіндіреді.
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
өз ойларын айтады.
|
Дескриптор:
-Дененің жылулық
күйін сипаттай алады.
Жалпы балл -
1
|
ДЭ
Презентация
Оқулық
8-сынып.
|
Жұптық
жұмыс
15
мин
|
Білім
дағдысы: Қолдану
(Р)
2-тапсырма
Эксперименттік
тапсырма «Салқындап бара жатқан судың
температурасының уақытқа тәуелділігін
зерттеу»
1.Мензуркаға 200 мл
ыстық су құйыңдар және оның бастапқы температурасын
өлшеңдер.
2.Температураны
әрбір 2 минут сайын
өлшеңдер.
3.Мәндерді кестеге
толтырыңдар:
4.Салқындап бара жатқан судың
температурасының уақытқа тәуелділік графигін
тұрғызыңдар.
|
Оқушылар берілген
құрал –жабдықтар арқылы тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
-
Өлшеу нәтижелері кестеге дұрыс
жазылған.
-Осьтегі физикалық
шамалар өлшем бірліктерімен
жазылған.
-Масштаб
сақталған.
-Тәуелділік графигі
дұрыс сызылған.
Жалпы балл
-4
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
Термометр, ыстық су,
мензурка, уақыт өлшегіш
құрал
|
Жеке
жұмыс
«Кім алғыр»
әдісі
12
мин
|
Білім
дағдысы: Қолдану
(І)
3-тапсырма
«Кім алғыр» әдісі
арқылы берілген суреттегі термометр күйін
жазады.
Суретте екі түрлі
термометрлер бейнеленген.
- Цельсий шкаласы
мен Кельвин шкаласы арасындағы байланыс формуласын
жазыңыз._______________________
-Берілген суретті
пайдалана отырып, белгісіз термометр көрсеткішін
анықтаңыз.
-Сұйықтық термометрде
температураны өлшеу үшін температураның қандай шамаға тәуелділігі
және қандай қасиеті
пайдаланылады?
|
|
-Дескриптор:
-Цельсий шкаласы мен
Кельвин шкаласы арасындағы байланыс формуласын
біледі
Жалпы балл-
3
|
ДЭ,
8-сынып
оқулық
|
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
3
мин
|
«Бағдаршам»
әдісі
арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта
қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі
белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін
таңдаймыз.
Үйге
тапсырма: "Температура, оны өлшеу
тәсілдері, температураның шкалалары"
тақырыбын
оқу.
|
Оқушылар бағдаршам
түстерін таңдайды.
|
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Оқушыларға өткен білімдерін
еске түсіру арқылы сұрақ қойып, жаңа тақырып мазмұнын ашуға көмек
беремін. Эксперименттік тапсырма орындай отырып , оқушыларға бір –
біріне көмектесу арқылы, түсінбей тұрған өткелден бірлесіп өту,
бауырмалдық , ынтымақтастыққа баулыймын. Сабақ соңында бағдаршам
түстеріне байланысты кері байланыс орнатылады. Оқушылардың
түсінбеген тұстары бойынша көмек
беріледі.
|
- Жылу алмасу
процесін біледі;
-Денелердің жылулық
тепе – теңдігін түсінеді;
-Әртүрлі
температуралық шкаланы біледі және пайдалана
алады;
-Абсолют температура
мен молекулалардың ретсіз қозғалысының орташа кинетикалық энергиясы
арасында қандай байланыс бар екендігін
біледі;
|
Физика кабинетіндегі
қауіпсіздік ережесі еске
салынады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|