|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару. БЖБ №5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу; 6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;
6.2.2.4 6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығарады, теңдеулерді шешудің тәсілдерін біледі. Мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығаруда тәсілдерді, қасиеттерді қолданады. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №841, №844 «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Сұраққа жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім 10 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру
Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлерінің жоқ екенін дәлелдеу. Мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шешу алгоритмі: 1. Есептің шартына сәйкес теңдеу құру керек; 2. Теңдеуді шешіп, түбірін табу керек; 3. Есепте қойылған сұраққа жауап беру керек. |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді. Тапсырмалар: №1. Анасы екі баласына 2 жаңғақтан, ал қалғандарына 4 жаңғақтан бөліп берді. Анасы осы жаңғақтарды бәріне теңдей етіп 3-тен бөліп бере алады. Анасында барлығы неше жаңғақ болған?
№2. Үш жұмысшы бір жұмысты 8 күнде орындайды. Бірінші және екінші жұмысшы осы жұмысты сәйкесінше 48 және 16 күнде орындаған болса, онда үшінші жұмысшы берілген жұмысты неше күнде орындайды?
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар https://wordwall.net/ru/resource/51281758 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
БЖБ 25 минут |
«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 1-нұсқа
1. b–ның қандай
мәнінде
2. Теңдеуді шешіңдер.
3. Модуль таңбасы ішіндегі теңдеуді шешіңдер.
a)
ә) 4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар. Катер ағыс жылдамдығы 10 км/сағ өзенде ағыспен жүзіп, А айлағынан В айлағына 3 сағатта барды. Катер қайтарында В айлағынан А айлағына өзеннің ағысына қарсы жүзіп, 7 сағатта барды. Катердің меншікті жылдамдығын табыңдар. [3] 2-нұсқа
1. b–ның қандай
мәнінде
2. Теңдеуді шешіңдер.
3. Модуль таңбасы ішіндегі теңдеуді шешіңдер.
a)
ә) 4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар. Бірінші көшедегі ағаштар саны екінші көшедегі ағаштар санынан 1,7 есе көп. 21 ағашты бірінші көшеден екінші көшеге ауыстырып отырғызғанда , екі көшедегі ағаштар сандары бірдей болды. Алғашқыда бірінші көшеге неше ағаш отырғызылды, екінші көшеге неше ағаш отырғызылды? [3]
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы бағалайды.
|
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ
№1. Теңдеуді
шешіңдер: №2. Оператор шығарманы үш күн терді. Ол бірінші күні шығарманың 40%-ін, ал екінші күні 21 бетін терді. Үшінші күні шығарманың теретін 25%-і қалды. Шығармада неше бет болған?
Дескриптор: -Теңдеуді шешеді. - Мәтін есептің шартын жазады. - Мәтінге теңдеу құрады. - Теңдеудің шешіп, түбірін табады. |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады.
|
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №846, №847 Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж
Kundelik.kz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару. БЖБ №5
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару. БЖБ №5
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару. БЖБ №5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу; 6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;
6.2.2.4 6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығарады, теңдеулерді шешудің тәсілдерін біледі. Мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығаруда тәсілдерді, қасиеттерді қолданады. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №841, №844 «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Сұраққа жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім 10 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру
Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлерінің жоқ екенін дәлелдеу. Мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шешу алгоритмі: 1. Есептің шартына сәйкес теңдеу құру керек; 2. Теңдеуді шешіп, түбірін табу керек; 3. Есепте қойылған сұраққа жауап беру керек. |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді. Тапсырмалар: №1. Анасы екі баласына 2 жаңғақтан, ал қалғандарына 4 жаңғақтан бөліп берді. Анасы осы жаңғақтарды бәріне теңдей етіп 3-тен бөліп бере алады. Анасында барлығы неше жаңғақ болған?
№2. Үш жұмысшы бір жұмысты 8 күнде орындайды. Бірінші және екінші жұмысшы осы жұмысты сәйкесінше 48 және 16 күнде орындаған болса, онда үшінші жұмысшы берілген жұмысты неше күнде орындайды?
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар https://wordwall.net/ru/resource/51281758 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
БЖБ 25 минут |
«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 1-нұсқа
1. b–ның қандай
мәнінде
2. Теңдеуді шешіңдер.
3. Модуль таңбасы ішіндегі теңдеуді шешіңдер.
a)
ә) 4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар. Катер ағыс жылдамдығы 10 км/сағ өзенде ағыспен жүзіп, А айлағынан В айлағына 3 сағатта барды. Катер қайтарында В айлағынан А айлағына өзеннің ағысына қарсы жүзіп, 7 сағатта барды. Катердің меншікті жылдамдығын табыңдар. [3] 2-нұсқа
1. b–ның қандай
мәнінде
2. Теңдеуді шешіңдер.
3. Модуль таңбасы ішіндегі теңдеуді шешіңдер.
a)
ә) 4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар. Бірінші көшедегі ағаштар саны екінші көшедегі ағаштар санынан 1,7 есе көп. 21 ағашты бірінші көшеден екінші көшеге ауыстырып отырғызғанда , екі көшедегі ағаштар сандары бірдей болды. Алғашқыда бірінші көшеге неше ағаш отырғызылды, екінші көшеге неше ағаш отырғызылды? [3]
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы бағалайды.
|
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ
№1. Теңдеуді
шешіңдер: №2. Оператор шығарманы үш күн терді. Ол бірінші күні шығарманың 40%-ін, ал екінші күні 21 бетін терді. Үшінші күні шығарманың теретін 25%-і қалды. Шығармада неше бет болған?
Дескриптор: -Теңдеуді шешеді. - Мәтін есептің шартын жазады. - Мәтінге теңдеу құрады. - Теңдеудің шешіп, түбірін табады. |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады.
|
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №846, №847 Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж
Kundelik.kz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз




















