Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ТЕҢДЕУ.ТЕҢДЕУДІҢ ТҮБІРІ.ТЕҢДЕУЛЕРДІ ШЕШУ
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 5 сынып математика пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Ақпан 2018
917
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Еңбекші орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» КММ-нің математика пәні мұғалімі Рахимова Жұлдыз Қадесқызы І-деңгей мұғаліміҚысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Натурал сандарға амалдар қолдану | Мектеп: «Еңбекші орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» КММ | |
Сабақ: 9-шы | Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Ж.Қ. | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтыңтақырыбы | Теңдеу.Теңдеудің түбірі.Теңдеулерді шешу | |
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 5.2.2.1. Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу.5.2.2.2. Теңдеулердің шығарылуының дұрыстығын тексеру. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Теңдеу, оның жалпы түрі мен анықтамасын біледі. Қарапайым теңдеуді шешуді біледі.Оқушылардың басым бөлігі:Мәтінді есептке теңдеу құра біледі. Белгісіз көбейткішті, азайтқышты, қосылғышты, бөлінгішті таба алады.Кейбір оқушылар: Сурет бойынша берілген есептерге теңдеу құрастыра алады.Берілген теңдеу бойынша есеп мазмұнын құрастыра алады. | |
Бағалау критерийлері | Оқушылар: | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: теңдеу, теңдеуді шешу, теңдеудің түбірін, оларды ажыратып айта алады.Есептерді талқылайды. | |
Құндылықтарға баулу | Ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірінің пікірлерін тыңдап, ортақ шешім шығаруға дағдыланады. | |
Пәнаралық байланыс | физика, сызу | |
АКТ қолдану | Интерактивті тақта | |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Санды өрнектер және әріпті өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин 3 мин | 1.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу. Психологиялық ахуал. Сабақтағы ұстанымға тоқталу: «Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар: ойлау жолы, бұл ең жақсысы; ұқсау жолы, бұл – ең жеңілі; жеке тәжірибе жолы, бұл – өте жауаптысы»(Конфуций). Олай болса сабақ барысында әр оқушы жақсы жолмен жұмыс жасайды. «Санамақ» әдісі бойынша оқушыларды 4 топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру. 2.«Миға шабуыл» стратегиясы:1.Санды өрнек деген не?2.Өрнектің мәні деп нені айтады?3.Қандай өрнек әріпті өрнек деп аталады?4.Әріптің мәні деп нені айтады?5.Коэффициент деген не?7.Көбейтудің қасиеттері? | Слайд№3 Бағалау парағы Слайд №4 |
Сабақтың ортасы Білу3 мин Түсіну 2мин Қолдану 10 мин Талдау 12 мин Жинақтау 10 мин | 3.«Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы «теңдеу» ұғымын қалыптастыру. Математикалық жұмбақ:Бір сан ойла, оған 1 ді қос та, 2 ге көбейт, оған 14 ті қосҚандай сан шықты? Яғни ойлаған санын айту оқушыға.Осы жұмбақты өрнекпен жазып көрейікші. Біздің ойлаған санымыз белгісіз болып тұр.(х+1)*2+14=20 x=2 теңдеудің түбірі –ойлаған санҚұрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдікті теңдеу деп атайды.Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірде-бір түбірі болмайтынына көз жеткізу.Теңдеудің түбірі дегеніміз әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні. 4.« Джигсо » әдісі. Есептер шығару.Топтық жұмыс.Теңдеулерді шешіңдерӘр топтың бірлері: №413 1),2),3),4), есептеріЕкіншілері:№414 5),6),7), 8), есептеріҮшіншілері: №415 1),2),3),4) есептеріТөртіншілері: №416 1),2) №417,№418Бесіншілері: №432 1),2),3),4) есептеріДескрипторБелгісіз қосылғышты таба алады 1 балБелгісіз азайғышты таба алады 1 балБелгісіз бөлінгішті таба алады 1 балБелгісіз көбейткішті таба алады 1 балЕсепке теңдеу құрып, шешімін таба алады 1 бал 5.« Ойлан, жұптас, бөліс » топтық жұмыс I-топ.№421- 1, 5, №422- 3, №428- 3, №429-4 II-топ. №421- 3,4 №422- 1, №428 -1, №429- 3 ІІІ- топ №421- 2 №422-2, 5, №428-2, №429-1 ІҮ-топ №421-6 , №422-4,6, №429 -2, 6. «Кім жылдам ?» Жеке жұмыс. Тест тапсырмалары /барлық оқушыға/ 1. Құрамында мәнін табу қажет болатын әрпі бар теңдік:А. әріпті өрнек В. санды өрнек С. теңдеу Д. теңдеудің шешімі2. Теңдеудің барлық түбірлерін табу немесе түбірлері жоқ екенін көрсету:А. теңдеудің түбірі В. теңдеудің шешімі С. теңдеуді шешу Д. қосылғышты табу3. Теңдеуді шеш: . (х + 97) : 28 = 4 А. 5 В. 20 С. 14 Д. 154.Есепті теңдеу құру арқылы шығар.Дүкендегі орам матадан 16 м мата сатылды.Қалған матадан әрбір көйлекке 3 метрден жұмсап ,8 көйлек тігілді. Дүкендегі орам мата алғашқыда неше метр болған?А.36 м В.40 м С.42 м Д.41 м5. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.Қоймадағы ұннан 165 т ұн сатылған соң, қалған ұнды әрқайсысына 3 тоннадан 14 машинаға тиеді.Қоймада алғашқыда неше тонна ұн болған?А.200 т В.216 т С.205 т Д.207 т ДескрипторТеңдеу анықтамасын біледі 1 балТеңдеуді шешу дегенді түсінеді 1 бал Есепке теңдеу құра алады 1 балТеңдеудің шешімін таба алады 1 бал Жауаптары: 1 С. 2 С. 3Д. 4В. 5Д. | Слайд №5 Оқулық оқулық Слайд №6 |
Сабақтың соңы3 мин. | Үйге тапсырма. №416 98 бет,№432 101 бетКері байланыс. «Бес саусақ» | оқулық қолдың сызбасы таратпа қағаз |
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушылар қиналатын оқушыларға қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсетеді. | Дескриптор арқылы топты және жеке баланы бағалау, қалыптастырушы бағалауды әрбір тапсырмадан кейін жүргізіп отыру: «жақсы», «өте жақсы», «дұрыс», «жарайсың». «Бес саусақ» арқылы өзін-өзі бағалау. | АКТ қолднған кезінде техника қауіпсіздігін сақтайды. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)