Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар: Гимнастикадағы арнайы
қозғалыс әрекеттерін талдайды, талқылайды және өздерінің
түсініктерін көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды
қамтиды: бұрылулар, домалаулар, тұру, топтасу, айналу осі,
гимнастикалық қондырғылар, гимнастикалық қабырғалар, арқан,
баспалдақ, керме, әртүрлі биіктегі арыс, гимнастикалық кіші және
үлкен ағаш ат, гимнастикалық орындықтар, маттар, қозғалыс
үйлесімдігі, сымбат, тепе-теңдік.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
- гимнастикалық жаттығуларды
бұлшық еттеріңізге қалай әсер етеді?
- жарақат алып қалу жағдайларын
қалай болдырмауға болады?
- өздеріңіздің
қозғалыстарыңызды кеңістікте(деңгейі/бағыты) және қозғалыс
жүйелілігін түрлендіріп, - үшін өзгерте аласыздар
ма?
- гимнастикадағы қозғалыс
жүйелілігін не үшін жоспарлау керек екенін айта аласыз
ба?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Ынтымақтастық: өзара жақсы
қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады,
бір-біріне көмек көрсетеді.
Академиялық әділдік: бір-бірін
әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен
қарайды.
Өмір бойы оқу: алған білімін
өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген
сүйіспеншілікті қалыптастырады.
Патриотизм және азаматтық
борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен
дәлелдейді.
Өзіне және өзгеге құрмет:
топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге
асырады.
Еңбек пен шығармашылық:
альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске
талпынады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Биология, физика, математика,
қазақ тілі, өзін-өзі
тану, музыка
|