Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты жөні |
|
Д.Нұрпейісова атындағы жалпы орта мектебі |
|
ІVтоқсан |
|
Физика кабинеті |
|
Сыныбы |
10 |
Пәні: физика |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Термодинамиканың бірінші заңына арналған сапалық және сандық есептер шығару |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Термодинамика заңдарын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету Топта бағалай білуге баулу |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Термодинамика заңдарын үйренеді Термодинамика заңдарын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді Топта бағалай алатын болады |
|
|
Сілтеме: |
ҚР Білім беру стандарты,пән бағдарламасы,10 сыныпқа арналған оқулық:авторы:Б:М:Дүйсембаев,Г.З. Байжасарова. |
|
|
Әдіс тәсілдер: |
Блум таксономиясы, « Түймедақ гүлінің күлшелері», «Жүзім шоқтары», « Есептер банкасы» әдісі, топтық және жұптық жұмыс,СТО |
|
|
Дерек көздер: |
Сызбалар, физикалық приборлар,суреттер |
|
|
Сабақтың кезеңдері: І Ұйымдастыру ІІ. Білу Сұрақ Жаңа сабақ: Түсіну Қолдану: Есептер шығару Талдау. Жинақтау: Түйін сөз: Үйге тапсырма: Рефлексия Бағалау |
Ынтымақтастық орта қалыптастыру: Жылы лебіз тренингісін өткізу.Пазл арқылы топқа бөлу І топ- Ішкі энергия ІІ топ – «Ортадағы қаламсап » әдісімен топ басшысын сайлау. Бағалау бетшесін үлестіру.
Үй тапсырмасын сұрау «Түймедақ гүлінің күлтешелері» кластер жасау І топ: Ток күші. Тізбектей жалғау ІІ топ. Кернеу . Параллель жалғау
Практикалық жұмыс. Өткізгіштерді жалғау түрлеріне есептер шығару
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
Топтық жұмыс: «Жүзім шоқтары» әдісімен өтілген тақырыптарды қайталау І топ- Ток күші ІІ топ – Кернеу
«Есептер банкісі» әдісімен топпен жұмыс жасау арқылы берілген уақыт ішінде есептерді шешіп, жауаптарын ішіне салады. Берілген уақыт ішінде қай топ банка сыртындағы жауаптарды ішіне қаншалықты көп салады және шығарылған есептердің дұрыстығына қарай бағаланады.
Бер: R1=36 ОмU1=9B R2=64 ОмU3=120В
I=I1=I2= I3R3-?U2-?
Бер:R1=44 ОмІ1=5АІ2=0,8А Шешуі: U=U1=U2І1· R1= І2· R2 R2-?
Бер:R1=20 ОмR2=30ОмU1=24В Шешуі: тізбектей жалған кездегі ток күші I=I1=I2AR= R1+R2=20+30=50 Ом Параллель жалғағанкездегі ток күші I=I1+I2 IT-? IП-?
R1 = 160 Ом
Жұптық жұмыс: 1.Суретте көрсетілген қондырғының сызба нұсқасын сызыңдар.
2. Сұлба бойынша электр тізбегін құрастыр.
1. Венн диаграммасы Тізбектей Паралель жалғау
2. Ауызша сұрақ:
Жауабы.Параллель жалгау, себебі бір өткіз істен шыққанмен басқаларына әсер етпейді.
Жауабы: Құс бір сымға қонса ток соқпайды, себебі тізбек тұйықталмайды.Егер тұмсығын не қанатын екінші сымға тигізсе тізбек тұйықталады да құсқа ток әсер етеді. 3.Суреттер сойлейді?
Адамға ылғалды жерде 12 В, құрғақ жерде 36 В +тан жоғары кернеу қауіп төндіреді. Найзағай түріндегі электр раздяды электр тогы, ол ток күші 10000 А – 230000А. Болады. Сондықтан далада жүргенде найзағайлы бұлттың төніп қалғанын көргенде қауіпті жерден : тау мен төбеден,су қоймаларының жағасына,жеке тұрған биік ағаштар айналасына жақындамау керек.
§44 20 жаттығу. №9 есеп
Алма ағашы
Бағалау бетшесі арқылы |
|
Сәбит Мұқанов атындағы жалпы орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Практикалық жұмыс. Өткізгіштерді жалғау түрлеріне есептер шығару
8 сынып
Пән мұғалімі: Бисенова Толқын
2016-2017 оқу жылы
№4

Суретте тізбектей жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы берілген. Кедергісі R1=36Ом өткізгіштегі кернеудің төмендеуі U1=9B. Кедергісі R2=64Ом болатын өткізгіштің кернеуін және олардың ұштарындағы кернеу 120В болғандағы өткізгіштің R3 кедергісін анықтаңдар.
№5
Суретте параллель жалғанған екі өткізгіштің сұлбасы берілген. Кедергісі R1=44 Ом өткізгіш арқылы I1=5А ток өтеді. I2=0,8А ток өткендегі өткізгіштің R2 кедергісін анықтаңдар.
№6
Кедергілері 20 Ом және 30 Ом болатын екі резистор кернеуі 24 В электр тізбегіне жалғанған. Тізбекке екі резисторды тізбектей және параллель жалғағандағы ток күші қандай?
№7
Қарауына кедергілері 160 Ом, 175 Ом, 205 Ом және 190 Ом болатын төрт мұнай мұнарасы енетін қосалқы станцияның ток күшін анықтаңдар. Қосалқы станциядағы кернеу 380 В
Бағалау парағы І топ
|
Оқушының аты жөні |
Білу Үй тапсырмасы |
Түсіну Өткен тақырыпты қайталау |
Қолдану Есептер шығару |
Талдау |
Жинақтау |
Жалпы ұпай |
|||
|
Топтық |
Жұптық |
Венн диаграмасы |
Ауызша сұрақ |
Сен білесің бе? |
|||||
|
3 |
2 |
5 |
4 |
2 |
2 |
2 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы ІІ топ
|
Оқушының аты жөні |
Білу Үй тапсырмасы
|
Түсіну Өткен тақырыпты қайталау |
Қолдану Есептер шығару |
Талдау |
Жинақтау |
Жалпы ұпай |
|||
|
Топтық |
Жұптық |
Венн диаграмасы |
Ауызша сұрақ |
Сен білесің бе? |
|||||
|
3 |
2 |
5 |
4 |
2 |
2 |
2 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Термодинамиканың бірінші заңына арналған сапалық және сандық есептер шығару
Термодинамиканың бірінші заңына арналған сапалық және сандық есептер шығару
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты жөні |
|
Д.Нұрпейісова атындағы жалпы орта мектебі |
|
ІVтоқсан |
|
Физика кабинеті |
|
Сыныбы |
10 |
Пәні: физика |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Термодинамиканың бірінші заңына арналған сапалық және сандық есептер шығару |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Термодинамика заңдарын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету Топта бағалай білуге баулу |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Термодинамика заңдарын үйренеді Термодинамика заңдарын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді Топта бағалай алатын болады |
|
|
Сілтеме: |
ҚР Білім беру стандарты,пән бағдарламасы,10 сыныпқа арналған оқулық:авторы:Б:М:Дүйсембаев,Г.З. Байжасарова. |
|
|
Әдіс тәсілдер: |
Блум таксономиясы, « Түймедақ гүлінің күлшелері», «Жүзім шоқтары», « Есептер банкасы» әдісі, топтық және жұптық жұмыс,СТО |
|
|
Дерек көздер: |
Сызбалар, физикалық приборлар,суреттер |
|
|
Сабақтың кезеңдері: І Ұйымдастыру ІІ. Білу Сұрақ Жаңа сабақ: Түсіну Қолдану: Есептер шығару Талдау. Жинақтау: Түйін сөз: Үйге тапсырма: Рефлексия Бағалау |
Ынтымақтастық орта қалыптастыру: Жылы лебіз тренингісін өткізу.Пазл арқылы топқа бөлу І топ- Ішкі энергия ІІ топ – «Ортадағы қаламсап » әдісімен топ басшысын сайлау. Бағалау бетшесін үлестіру.
Үй тапсырмасын сұрау «Түймедақ гүлінің күлтешелері» кластер жасау І топ: Ток күші. Тізбектей жалғау ІІ топ. Кернеу . Параллель жалғау
Практикалық жұмыс. Өткізгіштерді жалғау түрлеріне есептер шығару
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
Топтық жұмыс: «Жүзім шоқтары» әдісімен өтілген тақырыптарды қайталау І топ- Ток күші ІІ топ – Кернеу
«Есептер банкісі» әдісімен топпен жұмыс жасау арқылы берілген уақыт ішінде есептерді шешіп, жауаптарын ішіне салады. Берілген уақыт ішінде қай топ банка сыртындағы жауаптарды ішіне қаншалықты көп салады және шығарылған есептердің дұрыстығына қарай бағаланады.
Бер: R1=36 ОмU1=9B R2=64 ОмU3=120В
I=I1=I2= I3R3-?U2-?
Бер:R1=44 ОмІ1=5АІ2=0,8А Шешуі: U=U1=U2І1· R1= І2· R2 R2-?
Бер:R1=20 ОмR2=30ОмU1=24В Шешуі: тізбектей жалған кездегі ток күші I=I1=I2AR= R1+R2=20+30=50 Ом Параллель жалғағанкездегі ток күші I=I1+I2 IT-? IП-?
R1 = 160 Ом
Жұптық жұмыс: 1.Суретте көрсетілген қондырғының сызба нұсқасын сызыңдар.
2. Сұлба бойынша электр тізбегін құрастыр.
1. Венн диаграммасы Тізбектей Паралель жалғау
2. Ауызша сұрақ:
Жауабы.Параллель жалгау, себебі бір өткіз істен шыққанмен басқаларына әсер етпейді.
Жауабы: Құс бір сымға қонса ток соқпайды, себебі тізбек тұйықталмайды.Егер тұмсығын не қанатын екінші сымға тигізсе тізбек тұйықталады да құсқа ток әсер етеді. 3.Суреттер сойлейді?
Адамға ылғалды жерде 12 В, құрғақ жерде 36 В +тан жоғары кернеу қауіп төндіреді. Найзағай түріндегі электр раздяды электр тогы, ол ток күші 10000 А – 230000А. Болады. Сондықтан далада жүргенде найзағайлы бұлттың төніп қалғанын көргенде қауіпті жерден : тау мен төбеден,су қоймаларының жағасына,жеке тұрған биік ағаштар айналасына жақындамау керек.
§44 20 жаттығу. №9 есеп
Алма ағашы
Бағалау бетшесі арқылы |
|
Сәбит Мұқанов атындағы жалпы орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Практикалық жұмыс. Өткізгіштерді жалғау түрлеріне есептер шығару
8 сынып
Пән мұғалімі: Бисенова Толқын
2016-2017 оқу жылы
№4

Суретте тізбектей жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы берілген. Кедергісі R1=36Ом өткізгіштегі кернеудің төмендеуі U1=9B. Кедергісі R2=64Ом болатын өткізгіштің кернеуін және олардың ұштарындағы кернеу 120В болғандағы өткізгіштің R3 кедергісін анықтаңдар.
№5
Суретте параллель жалғанған екі өткізгіштің сұлбасы берілген. Кедергісі R1=44 Ом өткізгіш арқылы I1=5А ток өтеді. I2=0,8А ток өткендегі өткізгіштің R2 кедергісін анықтаңдар.
№6
Кедергілері 20 Ом және 30 Ом болатын екі резистор кернеуі 24 В электр тізбегіне жалғанған. Тізбекке екі резисторды тізбектей және параллель жалғағандағы ток күші қандай?
№7
Қарауына кедергілері 160 Ом, 175 Ом, 205 Ом және 190 Ом болатын төрт мұнай мұнарасы енетін қосалқы станцияның ток күшін анықтаңдар. Қосалқы станциядағы кернеу 380 В
Бағалау парағы І топ
|
Оқушының аты жөні |
Білу Үй тапсырмасы |
Түсіну Өткен тақырыпты қайталау |
Қолдану Есептер шығару |
Талдау |
Жинақтау |
Жалпы ұпай |
|||
|
Топтық |
Жұптық |
Венн диаграмасы |
Ауызша сұрақ |
Сен білесің бе? |
|||||
|
3 |
2 |
5 |
4 |
2 |
2 |
2 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы ІІ топ
|
Оқушының аты жөні |
Білу Үй тапсырмасы
|
Түсіну Өткен тақырыпты қайталау |
Қолдану Есептер шығару |
Талдау |
Жинақтау |
Жалпы ұпай |
|||
|
Топтық |
Жұптық |
Венн диаграмасы |
Ауызша сұрақ |
Сен білесің бе? |
|||||
|
3 |
2 |
5 |
4 |
2 |
2 |
2 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз





















