Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Ақжар ауданы Май селосы тарих пәнінің мұғалімі Май орта мектебінің Кусаинов Дамир Аскарович |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Ежелгі Қытай мемлекетінің саяси құрылымының ерекшелігін сипаттау арқылы, терракот әскері жайлы білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Ежелгі Қытайдың саяси құрылымының ерекшелігін сипаттайды. 2.Қытай императорының қызметіне сипаттама береді. 3. Терракот әскері жайлы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Тарих пәні мұғалімі ретінде оқушылардың пән мазмұнын меңгеріп, академиялық тілді дамытуына қолдау көрсету Пәнге тән лексика мен терминология:император,терракота,наменгер,әскер,Цин Шихуанди, Ұлы Қытай қорғаны. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Оқушы сабақ барысында «алғашқы император», «терракота әскері», «әлемдегі ең ұзын зират» атты тірек сөздерді пайдаланып мемлекеттің құрылымын анықтайды. Дағдылар: Айтылым дағдысын қалыптастыру мақсатында әңгіме құрастыруда «Көктің баласы...», «терракот әскері......» сөз тіркестерін қолданады, оқылым(мәтінмен жұмыс), |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар ға баулу |
Адамгершілік қасиеттерін арттыру Ынтымаққа,отансүйгіштікке тәрбиелеу Өзгелердің мәдениетіне, көзқарастарына құрметпен қарау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет - сөз тіркестерін пайдаланып әңгіме құрастырады. Бейнелеу өнері - портреттер,суреттер қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
1.Қытай мемлекеті жайлы жалпылама біледі. 2.Қоғам жайлы түсініктері бар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут
5 минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта жағымды ахуал туғызу. Топтастыру Сыныпты қызыл, сары,жасыл яғни «Түстер мозаикасы» әдісі бойынша топқа бөлемін. 1 -қызыл 2-сары 3-жасыл Жаңа тақырыпты ашу үшін «Суреттерсөйлейді» әдісі өткізіледі. Мақсаты: оқушылардың деңгейіне байланысты сын тұрғысынан ойлау қабілеті арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылар ашады. Мұғалім: 1. Бұл суреттекімді көріп тұрсындар? 2. Осы суреттерді не біріктіреді?
Бағалау:Қалқан тарату арқылы
«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың алдыңғы алған білімдерін жуан-жіңішке сұрақтар арқылы пысықтаймын 1.Ұлы Қытай қорғаны қай тайпадан қорғану үшін салынған?Ғұндардан 2.Ежелгі Қытай мемлекеті қай жерде орналасқан?алдыңғы Азияда 3.Ежелгі Қытайдың ең алғашқы патшасының есімі кім? Цинь 4.Ежелгі Қытай ойшылдарынан кімдерді білесіңдер? Конфуций.Лао Цзы. 5.Ежелгі Қытайда легизм ілімі қашан қалыптасты? Б.з.б. ІҮ-ІІІғ. 6.Лао Цзы қай ілімнің негізін қалады? Даосизм 7.Ежелгі Қытайдың әйгілі данышпаны Конфуций қай ғасырда өмір сүрген? Б.з.б.ҮІ-Үғ 8.Қытайдың басты өзендерін ата? Янцизы, Хуанхе 9.Ежелгі Қытай жазулары қайда жазылды? Папирус 10.Ұлы Қытай қорғанының биіктігі мен ұзындығы қанша? Биіктігі10.ұзындығы4000. Мақсатым:жуан-жіңішке сұрақтар арқылы пысықтай отырып,алдыңғы алған білім деңгейлерін анықтау Бағалау:Қалқан тарату арқылы |
Фотосуреттер Цинь Шихуанди,Ұлы Қытай қорғаны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут 10мин. 5 минут 7 минут |
«Ой қозғау»- интерактивті тақтадан бейнефильм көрсетіліп, қандай мәселені талдайтынымыз туралы айтқызамын. «Ойлан –жұптас- бөліс»әдісі. Жұптық ,топтық,бүкіл сыныптық жұмыс 1 тапсырма: Мәтінмен, бейнефильмен жұмыс барысындаҚытайдың саяси құрылымын сипаттаңыз: 3 мин ішінде 20 сөз жазыңыз. Оқушылар сөз қорын бірін- бірімен алмасып талқылайды.
Бағалау:Қалқан тарату арқылы
2 тапсырма: «Жақсы немесе жаман» әдісі арқылы Цинь Шихуанди император қызметінің оң және теріс қызметтері туралы кестені толтырыңыз.
Бағалау:Қалқан тарату арқылы
3 тапсырма: «Ойға білімдік шабуыл»әдісі бойынша деңгейлік тапсырма орындайды
Цин Шихуанди Терракота жауынгері
Терракота жауынгер мүсіндері
1.Суреттер бойынша «Кім», «Қашан», «Неліктен», «Қандай мақсатта» деген сөздермен басталатын тірек сөздері бар әңгіме құрастыр. 2. «Цин Шихуандидің терракот әскері не себепті әлемнің сегізінші кереметі аталды» тақырыбына кем дегенде 30 сөзден тұратын эссе жазу
Бағалау:Қалқан тарату арқылы |
https://www.youtube.com/watch?v=Ixmxai7Kt3c
5 сынып оқулығы
Терракот әскерінің фотосуреттері Цинь Шихуандидің портреті
Терракот әскерінің фотосуреттері
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
3 минут
|
«Дұрыс- бұрыс» әдісі:
Дескриптор: Берілген сөйлемдердің дұрыс бұрысын анықтап белгілейді.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Пирамидасы
3 мин
|
Есте сақтау керек 1 маңызды мәлімет
К өбірек білгім келген 2 мәлімет
Білген 3 мәлімет
Үйренген 4 мәлімет
|
Стикерлер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: 2 мин |
Тақырыпты оқу,сұрақтауға жауап. Берілген тақырыпқа глоссарий құру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және техникалық қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Оқушыларды ойлау дағдыларының деңгейлеріне қарай саралауда «Ойға білімдік шабуыл»әдісі қолданылады; -«Суреттерсөйлейді» әдісі арқылы оқушылардың деңгейіне қарай сын тұрғысынан ойлау барысында саралау; -«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың деңгейіне сай жуан - жіңішке сұрақтар қойылады.; - сабақ барысында түрлі дерек көздерімен жұмыс жасау арқылы саралау; -Қабілеті төмендеу оқушыларды қолдау мақсатында суреттермен жұмыс істеу тапсырмасын беру; -Дарынды оқушыларға терракота әскерінің тарихи рөлін бағалауға негізделген эссе жазу тапсырмасы беру.
|
Тапсырманы орындау барысында оқушылар жауаптарының нақтылығы мен дәлділігіне көңіл бөлдім; «Қалқан тарату»арқылы жүргізіледі. Сабақтың соңында әр оқушының қалқандары саналып мұғалім тарапынан қалыптастырушы бағалау жүргізіледі; -«Рефлексия Пирамидасы» арқылы стикерлермен бағалау; -Критерийлер мен дескрипторлар негізінде бағалау.
|
АКТ қолданған кезде қауіпсіздік ережесіндегі қолдану уақыт мөлшерін сақтадым. |