Тест
№4
2
нұсқа
1. «Ханафи масхабының
негізін салған;»
А.Мәлік ибн
Анас
Б.
Ән-Нұғман ибн
Сәбит
В.Мұхаммед ибн Идрис әш-
Шафиғи
Г. Мұхаммед ибн
Идирис.
Д.Ахмед бин
Ханбал.
2. «Матуриди мектебі
қалыптасқан»
А.Х Ғ
Б. XI
Ғ
В.IX
Ғ
Г.
ХVIғ
Д .
ХVIIIғ.
3.
Мәлік ибн Анас
еңбегі
А.Муатта
Б. «Әл-Фиқһ
әл-Акбар»
В. «Китаб
әл-умм»
Г. «Китап ал-
зухуд»
Д. «Әл- Фиқх әл
-Акбар»
4.
Шафиғи мазхабы таралған
жерлер
А.Ирак;Мысыр,Сирия,Пәкістан
Б.Араб елдері, Кавказ,Шығыс
Африка
В.Мысыр,Солтүстік
Африка
Г.Испания,Германия.
Д. Шығыс Африка,
Кавказ.
5.
Факих созінің
мағынасы
А.шариғат
білгірі
Б.жогары діни
дәреже
В.құдайға құлшылық ету
орны
Г. Сопылардың
тұрақжайы.
Д. Дін
ғылымы.
6.
Дін туралы арнайы
ғылым
А -
философия
Б -
этнология
В -
дінтану
Г
- теология
Д –
атеизм
7. Құран кәрім ілімімен
терең танысып,Мұхаммедтің пайғамбар екенін түсініп,ислам дінін
жоғары бағалаған әлемге танымал жазушы
А.М.Л.Михайлов
Б.
Л.Н.Толстой
В.В.С.Соловьев
Г .П Я Чадаев
Д. М.Н Николаев.
8.
«Қожа;»
А. Парсыша дінді
уағыздаушы
Б. Жоғарғы діни дәрежені
білдіретін лауазым
В.Ұстаз,еге,ие
Г.Дін ғалымы,рухани
ұстаз.
Д.Жоғарғы діни дәрежені
білдіретін лауазым.
9. «Таза ақылмен таппаған
дін,шын дін емес,жындылық,»
А.Жан
-Поль
Ру
Б. Шал
ақын
В.Шәкәрім
Г.
Абай.
Д. М.
Көпейұлы.
10. Паташа өһкіметі
империясындағы бірден- бір мұсылмандық діни басқарма қай қалада
орналасты?
А.
Орынбор
Б.
Семей
В.
Омбы
Г.Ақмола.
Д. Ішкі
Ордада.
11. Аят сөзінің
мағынасы
А.
тура
жол
Б.
көп
оқу
В.
керемет
білім
Г Мадақ
өлең.
Д
Тақуа.
12. Кеңес үкіметі дінге қарсы
қандай позиция ұстанды:
А.
Қатаң
Б.
Зайырлы
В.
жұмсақ
Г.
Демократиялы.
Д.
Бағыныштылық.
13. 2013 ж 19ақпанда
ҚМДБ-ның бас мүфтиі болып сайланды;
А.Әбсаттар қажы
Дербісәлі
Б. Маямеров Ержан
Малғажұлы
В.Разбек қажы
Сыздықбаев
Г. Садуақас
Ғылмани.
Д. Жақия қажы
Бейсенбаев.
14.
Епархия;
А.Төменгі шіркеулік -әкімшілік
бірлестік
Б. Патриархаттың жоғарғы
кеңесі
В.Архиерей басқаратын
шіркеулі-әкімшілік бірлестік
15. Еңбектерінде ең алғаш
түрік тілінде құран аудармаларын
қолданған;
А.Ахмет
Йүгінеки
Б. Махмұд
Қашқари
В.Жүсіп
Баласағұн
Г. Хусамеддин
Хусайн.
Д.Қожа Ахмет
Йасауи.
16. «Шатанның саудасы,соқыр
саңырау және жалаңаш;»
А.Ы.Алтынсарин
Б.
М.Сұлтанқожаұлы
В.М.Ж.Көпейұлы
17. «Мұсылмандық
шарты:»
А.А.Құнанбайұлы
Б.
Ш.Құдайбердіұлы
В.
Ы.Алтынсарин
Г.М .
Көпейұлы.
Д. М.
Сұлтанқожаұлы.
18. «Дін істері жөніндегі
комитет құрылды;»
А.2003ж
Б.
2005ж
В.2007ж
19. «Діни экстремизм мен
террозимге қарсы іс-қимыл жөніндегі2013-2017жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарлама бекітілді»
А.2013 ж
24қыркүйек
Б. 2014
24қыркүйек
В
2016. 24қыркүйек
.
Г.2010.24қыркүйек.
Д . 2011 24қыркүйек
.
20.
«Cекта;»
А.Дәстүрлі дін іліміне
қарсы бағыттағы діни ұйым түрі
Б. Діни
ұстаным
В.Жеке басқару
жүйесі
Г.Қасаң
қағида.
Д .
Ілім,сенім,жүйе.
21. «Иегова
куәгерлері;»
А.Америкадағы баптистер
ортасынан шыққан діни ағым
Б. Кальвиндік бағыттағы діни
ағым
В.протестанизмде пайда
болған жаңа ағым
Г.Католиктік бағыттағы
ілім.
Д. Оппозиялық діни
ағым.
22. «Кришина санасы негізін
салушы»
А.Свами
Прабхупада
Б. Чарльз
Рассел
В.Уилиям
Миллер
Г.А.
Шиммел.
Д.З.Фрейд
23.
«Ахмадия;»
А.Орта Азияда пайда болған
саяс ағым
Б. XIX ғасырдың аяғында
Үндістанда пайда болған саяси ағым
В.Осман империясында пайда
болған саяси ағым
Г. Діни жол,христиандық
ұйым.
Д.Аллаға серік
қосатындар.
24. «Қ.Р Жоғарғы сотының
2004 жылңы 15қазандағы шешімі негізінде тыйым салынған
ұйымдар»
А. «Әл
Каида»
Б. «Талибан
қозғалысы»
В. «Ата жолы және Ақ
жол»
Г. «Хизб- ут -Тахир әл
-ислам»
Д. «Алла
аят»
25.
«Толерантылық:»
А.Бірнеше сатыдан
тұратын,жоғарыдан төмен қарай реттелген
байланыс
Б. Өзге
көзқарастарға,құқықтар мен дағдыларға
ұстамдылықпен,кеңпейілділікпен қарау
В.Белгілі бір идеяға басы
бүтін құлай берілу
Г.Дін мен мемлекеттік жүйенің
өзара ұстанымдылық бөлектенуі.
Д. Дін мәселесіндегі ортақ
көзқарас.
1.Б
2.В
3.А
4.Б
5.А
|
6.Г
7.Б
8.А
9.В
10.А
|
11.А
12.А
13.Б
14.В
15.Б
|
16.В
17.Б
18.Б
19.А
20.А
|
21. В
22А
23.Б
24.А
25.
Б
|