Сабақтың
кезеңі/ уақыт
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар
Сабақтың
техникалық құрал-жабдықтары
|
Ұйымдастыру
кезеңі (7 мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал
Бір түрлі кәмпит
алғандарды
1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа
«» тобына бөлемін.
Ой
қозғау
Адамға тамақ не үшін
қажет?
Адам өзінің өмірінің
бірінші күнінен бастап соңғы күніне дейін үнемі тамақтанады.
Тамақты жеу және сіңіру процесі оның физикалық тіршілігін
жалғастыруға мүмкіндік береді. Тағамнан ол өзіне қажетті қоректік
заттарды, сондай-ақ витаминдер мен минералды қоспаларды алады,
онсыз ішкі ағзалары жұмыс істей
алмайды.
-
1) ұстамды жеу
керек;
-
2) тамақ құнды болуы керек:
онда жеткілікті көлемде белоктар, майлар, көмірсулар, минералды
заттар, витаминдер бар болуы керек;
-
3) тамақтану режимін сақтау
қажет.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылар
дың пікірі
тыңдалады
-
Нан бар жерде ән бар
***
Қазаныңа не салсаң,
Шөмішіңе сол ілінеді.
***
Дәнді шашпа, нанды баспа.
***
Алты күн аш болсаң да,
Атаңның әдетін тастама.
***
Нан — тамақтың атасы
Ынтымақ — көптің батасы.
***
Ертеңгі асты тастама,
Кешкі асқа қарама.
***
Нан — асалы,
Ана — адамның асалы.
***
Нан астығын жинаймын,
Елге астық сыйлаймын. ***
Ас атасы - нан.
***
Шай ішіп үйренген, қымыз деп
қыстамайды
|
Компьютер
|
Сабақ басы (13
мин)
|
-
Қазіргі жағдайларда
тамақтану мәселесі
бірқатар себептерге
байланысты бірінші
орынға шықты, атап айтсақ: экологиялық ортаның
бұзылуы, организмге қажет
компоненттердің жеткіліксіз
түсуі, дұрыс тамақтанбау, сапасы төмен
азықтар және
т.б. Экология нашарлайды, ал соның
нәтижесінде біздің
денсаулығымыз бен
күшіміз толық
жойылады. Организмнің көбінесе, ондағы пайда
болатын және
оған тамақпен, сумен, ауамен және
дәрі-дәрмек заттарымен
баратын зиянды
заттарды шығаруды
қамтамасыз етуге
күші жеткіліксіз. Сау адам
жейтін асына
жиі зейінсіз
қарайды. Ал, ауырып, күнделікті жарнама
беттерінен түспейтін
ең жаңа
препараттарды іздей
бастайды, сонымен, тамақ сияқты
сенімді және
тұрақты емдеу
құралы туралы
ұмытады.
|
Дастарқанның басында
дұшпан да дос.
***
Атың барда – жер таны желіп жүріп,
Асың барда – ел таны беріп жүріп.
***
Берген ас түске жетпейді,
Ниет естен кетпейді.
***
Жоқты бар десең – құт болар,
Барды жоқ десең – жұт болар.
***
Сыйлап берсе суын іш.
***
Тату үйдің тамағы тәтті.
***
Ас тұрған жерде ауру тұрмайды.
***
Жарлының бір тойғаны шала байығаны.
***
Сыйласқанның суын іш.
***
Жейтін ауызды жемес ауыз байлайды.
Аштың ақылы астан әрі аспайды.
|
суреттер
|
Ортасы (20
мин)
|
1-топ: Қазақтың ұлттық
тағамдарына класстер жасайды
2-топ: Дұрыс тамақтану
әдебін жасайды
3-топ: Тамақтанудың
денсаулық қапайдалы жағы мен зиян жақтарына венн диаграммасын
жасайды
Тамақтану режимімен қатар,
кейбір психологиялық ережелерді сақтау артық
болмайды.
-
1. Үстелге шаршаған күйде
отырмаңыз. Қанша аш болсаңыз да, ең болмағанда 10 минут демала
тұрыңыз.
-
2. Ашулы, шошынған күйде,
қайғылы сезімдерге берілгенде тамақ
ішпеңіз.
-
3. Өзіңізге қатты ұнамайтын
адаммен бірге үстел басына бірге
отырмаңыз.
-
4. Егер сізге қандай да бір
тағам ұнамаған болса, пайдалы болса да оны татып көруге
болмайды. Сізге ол бәрібір пайдасын
тигізбейді.
-
5. Қарныңыз ашқанша үстелге
отырмаңыз.
-
Дұрыс тамақтану – бұл, ең
алдымен, дұрыс ұйымдастырылған және организмді дер кезінде жақсы
әзірленген және тәтті тағаммен
жабдықтау.
-
Дұрыс тамақтану
денсаулықтың және ұзақ өмір сүрудің басты факторы болып табылады.
Адамның физикалық жағдайы, оның қалай және қандай көлемде тамақ
жейтініне байланысты . Дұрыс және тиімді
тамақтану – денсаулық негізі екенін
ұмытпайық!
|
1-топ: Қазақтың ұлттық
тағамдарына класстер жасайды
2-топ: Дұрыс тамақтану
әдебін жасайды
3-топ:
Тамақтанудың
денсаулыққа пайдалы жағы
мен зиян жақтарына венн диаграммасын
жасайды
-
1. Жиілік, яғни, тамақты
үнемі бір тәулік уақытында қабылдау.
-
2. Тәулік барысында
тамақтанудың бөлшектілігі. Сау адамға үш немесе төрт фазалық
тамақтану ұсынылады, атап айтсақ: таңғы ас, түскі ас, кешкі ас және
ұйқы алдында бір стакан айран.
-
3. Әрбір тамақтанған кезде
дұрыс тамақтануды барынша сақтау қажет. Бұл, тамақты әрбір
қабылдаған кезде азық-түліктер жинағы организмге белоктарды,
майларды, көмірсуларды, сонымен қатар витаминдер мен минералды
заттарды қолайлы ара қатынаста жеткізу тұрғысынан ойланып істелінуі
керек.
-
4. Бір күнде тамақ ішу
бойынша физиологиялық негізделіп
бөлінуі.
|
|
Соңы
|
«Менің сабақтан кейінгі
әсерім» кестесін толтыр.
Қандай ой пайда
болды?
|
Не
сезіндім?
|
Не
ұнады?
|
|
|
|
|
Рефлексия
жасайды.
Сабақтан кейін қандай әсер
алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен
бөліседі
|
презентация
|