Материалдар / Тікбұрышты үшбұрыштың биіктігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тікбұрышты үшбұрыштың биіктігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
492
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мектеп: «Тұрмыс-1» ЖОМ
Күні: 15.11.2018жМұғалімнің аты-жөні: Болтай Нұрдаулет
Сынып:8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыТікбұрышты үшбұрыштың биіктігі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.3.4 тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасына түсірілген биіктігінің қасиеттерін дәлелдейді және қолданады;
Сабақ мақсаттарыПифагор теоремасын және оған кері теореманы дәлелдеу, бұл теоремаларды есеп шығару барысында қолдану
Бағалау критерийлеріЕгертөмендегіба5алау критерийлерінорындаса, оқушыоқумақсатынажетеді
  • тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасына түсірілген биіктігінің қасиеттерін қолданады;
  • Тілдік мақсаттар









    Бөлім бойынша лексика және терминология:- тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі;- бұрышқа іргелес жатқан катет;- бұрышқа қарсы жатқан катет; -катеттердің квадраттарының қосындысы;- Египет үшбұрышы;- негізгі тригонометриялық тепе-теңдік;- перпендикуляр, проекция және көлбеу;- катеттердің гипотенузаға проекциялары;- геометриялық орта.
    ҚұндылықтардыдарытуТоппен, жұппен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке, академиялық шынайлықа тәрбиелеу
    ПәнаралықбайланыстарҚазақ тілі, ағылшін тілі
    АКТ қолданудағдылары
  • Интерактивтік құралдарды пайдалану;
  • Интернет ресурстарын пайдалану.
  • Бастапқы білім Өтілген тақырыпты меңгеру
    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 2 мин
  • Оқушылармен амандасу, түгендеу.
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.
  • Бағалау критерийлерін талдау




  • Сабақтыңортасы2 мин

































    5 мин































    5 мин





































    8 мин





















    15 мин

























































  • Білімді жаңарту
  • Формуланы қайталайық, ,

    Мұғалім келесі дескрипторлар бойынша бағалайды:

  • Іскерлік кездесулер
  • Сынып 12:00, 3:00, 6:00 және 9:00 кездесу уақыттарын таңдай отырып жұптарға бөлінеді. Әр іскерлік кездесуде оқушылар тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасына түсірілген биіктігінің қасиеттерін қолданып есептер шығару дағдыларын қалыптастырып, дамытады .Дескриптор бойынша өзін-өзі бағалайды (12:00 және 3:00) және мұғалім бағалайды :

  • 12:00
  • Берілген мәндер бойынша үшбұрыштың белгісіз элементтерін табу:h-?, егер-?, егерh

    Шешуі:



  • 3.00
  • Берілген мәндер бойынша үшбұрыштың белгісіз элементтерін табу:а-?, егер-?, егерШешуі:







  • 6.00
  • Үшбұрыштың белгісіз элементтерін табу:







  • 9.00
































































































  • Сабақтыңсоңы3 мин
  • Сабақты қорытындылау(дескрипторлармен жұмыс)
  • Рефлексия
  • Екі жұлдыз бір тілек

    Біз жаңадан нені білдік, не үйрендік?Не қызықболды, оңайорындалды?Неніқайталаукерек, әлі де неніоқукеректігінойланыңыз?

    8. Үй тапсырмасы1. АВС тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы ВС= 20 см. AН биіктігінің ұзындығын табыңыз, егер HC=15 тең болса.2.Тікбұрышты үшбұрышта тік бұрыштан жүргізілген биіктік гипотенузаны 36 см және 64 см кесінділерге бөледі. Үшбұрыштың қабырғаларын табыңыз




























    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылар сабақ бойы топпен және жеке жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға көмектеседі.

    Өзін-өзі бағалау түрі қолданылады. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс жасайды.Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?









    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!