Бөлім:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар | Мектеп:«Тұрмыс-1» ЖОМ |
Күні: 8.11.2018ж
| Мұғалім аты-жөні:Болтай Нұрдаулет |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | 8 сынып геометрия курсын қайталау.Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.3.3.1тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;8.3.3.6тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 бұрыштарының синус, косинус, тангенсжәне котангенсінің мәндерін қолданады;8.2.4.4калькулятордың көмегімен бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін есептей алады;8.3.3.7 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табады;
|
Сабақ мақсаттары | Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстартақырыбын қайталау және тақырып бойынша есептер шығаруды бекіту.
|
Жетістік критерийлері | Оқушы мақсатына жетті, егер:«Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар»тақырыбыныңтеориялықматериалынбіледі.;Берілгенматериалдыесептершығарудақолданады.
|
Тілдік мақсаттар | Оқытудың тілдікмақсаты: Пәндік лексика мен терминология:- тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі;- бұрышқа іргелес жатқан катет;- бұрышқа қарсы жатқан катет; -катеттердің квадраттарының қосындысы;- Египет үшбұрышы;- негізгі тригонометриялық тепе-теңдік;- перпендикуляр, проекция және көлбеу;- катеттердің гипотенузаға проекциялары;- геометриялық орта. |
Құндылықтарға баулу
| Оқушылардың танымдық қызығушылығын туғызу. Өзара бағалай білуге үйрету. Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу |
Пәнаралықбайланыстар | Архитектура, өнер |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақтаны көрнекі құрал ретінде қолдану |
Бастапқы білім
| 7-8 сыныптардың геометрия курсы бойынша теориялық материалдарын біледі. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин | I. Сабақ басында:- оқушылардың зейінін шоғырландыруға- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңілбөлуқажет | Презентация
|
5 мин
8 мин
15мин
8 мин
|
II. Сабақмақсатынаорай бар білімдердіқалыптастыру мен дағдылардыдамытуғабағытталғаніс-әрекет.Іс-әрекетбарысындаақпараттыталдаужәнеөңдеу, зерттеу, практикалықжұмыс, проблемалықжағдаяттардышешуарқылыоқушылардыңбойындабілім мен дағдыларқалыптасадыжәнедамиды
IІІ.Карточка бойынша жеке жұмыс.Тапсырма 1Тікбұрышты үшбұрыш гипотенузасы 8см,ал бір катеті4см. Екінші катетті және үшбұрыштың сүйір бұрыштарын табыңыз.
Тапсырма 2
Берілгені:АВС АВ=с.Табу керек: АС, ВС,.
ІV. Есептер шығару.Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстартақырыбына сай, оқушылар жұппен есептер шығарады.Оқушыларға қиындық тудырған есептерді, тақтаға шығарып,талқылайды.Мұғалім оқушылардың жұмысын тексеріп, бағалайды.Критерии:6 тапсырманың 8 тапсырмасы дұрыс.
V. Топпен жұмыс.Тарсия ойыны.Оқушылар топпен Тарсия ойынының карточкаларын жинайды. |
ПрезентацияҚосымша 1
Қосымша 2
ПрезентацияҚосымша 3
|
2 мин | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмыстыжалғастыруқажетОқушыларөздерініңжұмысы мен сыныптастарыныңжұмысынбелгілібіркритерийлербойыншабағалайалады
Үй жұмысы.Қосымша 4 | Стикерлар
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпыбаға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|