Материалдар / Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
2392
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастарМектеп:«Тұрмыс-1» ЖОМ
Күні: 8.11.2018ж

Мұғалім аты-жөні:Болтай Нұрдаулет
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы8 сынып геометрия курсын қайталау.Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.3.1тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;8.3.3.6тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 бұрыштарының синус, косинус, тангенсжәне котангенсінің мәндерін қолданады;8.2.4.4калькулятордың көмегімен бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін есептей алады;8.3.3.7 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табады;

Сабақ мақсаттарыТікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстартақырыбын қайталау және тақырып бойынша есептер шығаруды бекіту.

Жетістік критерийлеріОқушы мақсатына жетті, егер:
  • «Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар»тақырыбыныңтеориялықматериалынбіледі.;
  • Берілгенматериалдыесептершығарудақолданады.




  • Тілдік мақсаттарОқытудың тілдікмақсаты: Пәндік лексика мен терминология:- тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі;- бұрышқа іргелес жатқан катет;- бұрышқа қарсы жатқан катет; -катеттердің квадраттарының қосындысы;- Египет үшбұрышы;- негізгі тригонометриялық тепе-теңдік;- перпендикуляр, проекция және көлбеу;- катеттердің гипотенузаға проекциялары;- геометриялық орта.
    Құндылықтарға баулу

    Оқушылардың танымдық қызығушылығын туғызу. Өзара бағалай білуге үйрету. Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
    ПәнаралықбайланыстарАрхитектура, өнер
    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақтаны көрнекі құрал ретінде қолдану
    Бастапқы білім

    7-8 сыныптардың геометрия курсы бойынша теориялық материалдарын біледі.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы2 минI. Сабақ басында:- оқушылардың зейінін шоғырландыруға- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңілбөлуқажетПрезентация



    5 мин













    8 мин































    15мин























    8 мин





    II. Сабақмақсатынаорай бар білімдердіқалыптастыру мен дағдылардыдамытуғабағытталғаніс-әрекет.Іс-әрекетбарысындаақпараттыталдаужәнеөңдеу, зерттеу, практикалықжұмыс, проблемалықжағдаяттардышешуарқылыоқушылардыңбойындабілім мен дағдыларқалыптасадыжәнедамиды

    IІІ.Карточка бойынша жеке жұмыс.Тапсырма 1Тікбұрышты үшбұрыш гипотенузасы 8см,ал бір катеті4см. Екінші катетті және үшбұрыштың сүйір бұрыштарын табыңыз.



    Тапсырма 2

    Берілгені:АВС АВ=с.Табу керек: АС, ВС,.



    ІV. Есептер шығару.Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстартақырыбына сай, оқушылар жұппен есептер шығарады.Оқушыларға қиындық тудырған есептерді, тақтаға шығарып,талқылайды.Мұғалім оқушылардың жұмысын тексеріп, бағалайды.Критерии:6 тапсырманың 8 тапсырмасы дұрыс.





    V. Топпен жұмыс.Тарсия ойыны.Оқушылар топпен Тарсия ойынының карточкаларын жинайды.


    ПрезентацияҚосымша 1











    Қосымша 2



























    ПрезентацияҚосымша 3

    2 минСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмыстыжалғастыруқажетОқушыларөздерініңжұмысы мен сыныптастарыныңжұмысынбелгілібіркритерийлербойыншабағалайалады



    Үй жұмысы.Қосымша 4
    Стикерлар



























    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеуБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
  • Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
  • Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпыбаға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?













    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!