3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тіл алфавиті. Синтаксис |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады |
|||
|
Заң мен тәртіп құндылығы |
• Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу. • Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау қажеттілігін түсіну • Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Дизайн» Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын айтып сабақты бастайды 3. Топқа бөлу А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді
4. «Ұста,ұстама» ойыны . Үй тапсырмасы қайталау ретінде оқушылар бір-біріне әр түрлі сұрақтар бере отырып, допты лақтырады, допты ұстаған оқушы тез жауап беріп, ұпай жинау керек. Егер жауап бере алмаса топтан ұпай кемітіледі. Осылай топ оқушылары кезек-кезек допты лақтырып сабақты қортындылайды |
1.Мұғаліммен амандасады. 2 Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі. 3. А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді 4. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа жауап береді |
Дескриптор Сұраққа жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Топтық жұмыс 1 –тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топқа сұрақтар беріледі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы(топтағы) елеусіз оқушыны сабаққа тартуда қолданылады. 1 топ: Неліктен программа жазу барысында программалау тілінің синтаксисі маңызды? 2 топ: Транслятор не үшін керек? Айнымалылар неліктен керек? 3 топ: Несебепті сөздер дәйекше (' ' – апост роф) немесе тыр- на#ша (Ǝ Ǝ ) ішіне алынып жазылады? Жұптық жұмыс 2- тапсырма «Вен диаграммасы» әдісі арқылы тапсырманы орындайды. Керекті мәліметті дәптерге жазады
Жеке жұмыс . Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі берілген тапсырманы компьютерде орындайды
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Қандай алгоритмдер сызықтық деп аталады? Сергіту сәті «Айдаһар» Оқушыларды сергітіп алу үшін бәрін бір бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «айдаһардың басы», соңындағы оқушы «құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу керек Сабақты қорытындылау 4- тапсырма «Wordwall» платформасы аарқылы сұрақтарға жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1- тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды. 3-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайд Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор - программа жазу барысында программалау тілінің синтаксисі маңызды екеіні айтады 2 балл Дескриптор: -«Математика» және «Информатика» пәндерінде екі санның қосындысын есептеу мысалын салыстырады - ұқсастығымен айырмашылығын анықтайды 2 балл Дескриптор: Екі санның көбейтіндісін программада құрады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық, А-4 паракша, маркер, стикер Дәптер, оқулық, кесте Ноутбук, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/ru/resource/64532755 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Рефлекция. «Табыс» ағашы
10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалайды |
Жалпы 10 балл жинайды |
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
Үйге тапсырма:
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл алфавиті. Синтаксис
Тіл алфавиті. Синтаксис
3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тіл алфавиті. Синтаксис |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады |
|||
|
Заң мен тәртіп құндылығы |
• Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу. • Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау қажеттілігін түсіну • Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Дизайн» Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын айтып сабақты бастайды 3. Топқа бөлу А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді
4. «Ұста,ұстама» ойыны . Үй тапсырмасы қайталау ретінде оқушылар бір-біріне әр түрлі сұрақтар бере отырып, допты лақтырады, допты ұстаған оқушы тез жауап беріп, ұпай жинау керек. Егер жауап бере алмаса топтан ұпай кемітіледі. Осылай топ оқушылары кезек-кезек допты лақтырып сабақты қортындылайды |
1.Мұғаліммен амандасады. 2 Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі. 3. А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді 4. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа жауап береді |
Дескриптор Сұраққа жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Топтық жұмыс 1 –тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топқа сұрақтар беріледі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы(топтағы) елеусіз оқушыны сабаққа тартуда қолданылады. 1 топ: Неліктен программа жазу барысында программалау тілінің синтаксисі маңызды? 2 топ: Транслятор не үшін керек? Айнымалылар неліктен керек? 3 топ: Несебепті сөздер дәйекше (' ' – апост роф) немесе тыр- на#ша (Ǝ Ǝ ) ішіне алынып жазылады? Жұптық жұмыс 2- тапсырма «Вен диаграммасы» әдісі арқылы тапсырманы орындайды. Керекті мәліметті дәптерге жазады
Жеке жұмыс . Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі берілген тапсырманы компьютерде орындайды
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Қандай алгоритмдер сызықтық деп аталады? Сергіту сәті «Айдаһар» Оқушыларды сергітіп алу үшін бәрін бір бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «айдаһардың басы», соңындағы оқушы «құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу керек Сабақты қорытындылау 4- тапсырма «Wordwall» платформасы аарқылы сұрақтарға жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1- тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды. 3-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайд Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор - программа жазу барысында программалау тілінің синтаксисі маңызды екеіні айтады 2 балл Дескриптор: -«Математика» және «Информатика» пәндерінде екі санның қосындысын есептеу мысалын салыстырады - ұқсастығымен айырмашылығын анықтайды 2 балл Дескриптор: Екі санның көбейтіндісін программада құрады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық, А-4 паракша, маркер, стикер Дәптер, оқулық, кесте Ноутбук, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/ru/resource/64532755 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Рефлекция. «Табыс» ағашы
10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалайды |
Жалпы 10 балл жинайды |
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
Үйге тапсырма:
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



























