Тіл алфавиті. Синтаксис

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Тіл алфавиті. Синтаксис

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл алфавиті. Синтаксис
Материалдың қысқаша нұсқасы

3 тоқсан 18 сабақ

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

PYTHON тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Тіл алфавиті. Синтаксис

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады

Заң мен тәртіп құндылығы

Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу.

Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау

қажеттілігін түсіну

Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету

ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Психологиялық ахуал

«Дизайн»

Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз

қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын айтып сабақты бастайды

3. Топқа бөлу

А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді


4. «Ұста,ұстама» ойыны .

Үй тапсырмасы қайталау ретінде оқушылар бір-біріне әр түрлі сұрақтар бере отырып, допты лақтырады, допты ұстаған оқушы тез жауап беріп, ұпай жинау керек. Егер жауап бере алмаса топтан ұпай кемітіледі. Осылай топ оқушылары кезек-кезек допты лақтырып сабақты қортындылайды

1.Мұғаліммен амандасады.

2 Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі.





3. А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді



4. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа жауап береді



















Дескриптор

Сұраққа жауап береді.

2 балл






Оқулық

«Арман ПВ»















Доп









Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру



Топтық жұмыс

1 –тапсырма

«Бірге ойлаймыз» әдісі

арқылы топқа сұрақтар беріледі

Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы(топтағы) елеусіз оқушыны сабаққа тартуда қолданылады.

1 топ:

Неліктен программа жазу барысында программалау тілінің синтаксисі маңызды?

2 топ:

Транслятор не үшін керек?

Айнымалылар неліктен керек?

3 топ:

Несебепті сөздер дәйекше (' ' – апост роф) немесе тыр- на#ша (Ǝ Ǝ ) ішіне алынып жазылады?

Жұптық жұмыс

2- тапсырма

«Вен диаграммасы» әдісі

арқылы тапсырманы орындайды. Керекті мәліметті дәптерге жазады

Жеке жұмыс . Компьютермен жұмыс

3- тапсырма

«Ой қозғау» әдісі

берілген тапсырманы компьютерде орындайды

EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Қандай алгоритмдер сызықтық деп аталады?

Сергіту сәті

«Айдаһар»

Оқушыларды сергітіп алу үшін бәрін бір бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «айдаһардың басы», соңындағы оқушы

«құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу керек


Сабақты қорытындылау

4- тапсырма

«Wordwall» платформасы аарқылы сұрақтарға жауап береді



Мұғалімді тыңдайды













































































1- тапсырманы

орындайды



















2-тапсырманы орындайды.










3-тапсырманы орындайды


















Тапсырманы орындайд



Сергіту сәтін жасайды






4- тапсырманы орындайды













































































Дескриптор

- программа жазу барысында программалау тілінің синтаксисі маңызды екеіні айтады


2 балл










Дескриптор:

-«Математика» және «Информатика» пәндерінде екі санның қосындысын есептеу мысалын салыстырады

- ұқсастығымен айырмашылығын анықтайды

2 балл


Дескриптор:

Екі санның көбейтіндісін программада құрады

2 балл









Дескриптор:

Сұраққа жауап береді







Дескриптор:

Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді

2 балл















































































Оқулық, А-4 паракша, маркер, стикер
















Дәптер, оқулық, кесте















Ноутбук, оқулық












Тапсырма









https://wordwall.net/ru/resource/64532755


Сабақтың соңы

5 мин









Бағалау

Рефлекция. «Табыс» ағашы

10 балдық жүйемен бағаланады

Өзін-өзі бағалайды










Жалпы 10 балл жинайды

Слайд/плакат

Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма:







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі