«Б.Соқпақбаев атындағы орта мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Тіл алфавиті. Синтаксисі.
Сынып: 6 «Ә»
Пән мұғалімі: А.А.Нусипалиева
2023-2024 оқу жылы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 3.2. Тіл алфавиті Синтаксис
№2-сабақ.
|
Бөлім: |
3-бөлім. «рython тілінде программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.А.Нусипалиева |
|
Күні: |
19.01.2024ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
3.2. Тіл алфавиті Синтаксис |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.2.1. Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Pуthon программалау тілінде амалдарды жазу ережелерін беледі. Pуthon программалау тілінде программа жазуды үйренеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі:
|
|||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Ойтүрткі:
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Ребус шеші у арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады. 3.Тілдің әліппесі құрылымы түсіндіру. 4.Идентификатордың мағынасын айту. 5.Айнымалы мағынасын, айырмашылығын айту. 6.Python тілінің синтаксисі. 8.Сызықтық алгоритмнің анықтамасын айту. 9. Python программалау тіліндегі амалдар мен өрнектерді түсіндіру. 10.Бөлудің бүтін бөлігі (//) мен бөлудің қалдығының мәні 11.(%) есептеу амалдарының әрбіріне 3 мысалдан келтір. 12.Меншіктеу ұғымын түсіндіру. Мысал келтіру. 13.input () функциясын түсіндіру. 14.int(input()) функциясын түсіндіру. |
1.Айнымалы дегеніміз – мәні өзгеріп отыратын шама. 2.Сызықтық алгоритм дегеніміз іс-әрекеттің рет-ретімен орындалуы. 1-суретте берілген іс-әрекет алгоритм және сызықты алгоритм ұғымдарымен қандай байланысы бар? 1-суретте берілген іс-әрекеттің орындалуы дұрыс берілген бе? Дұрыс алгоритмі қандай болу керек? Үлестірмелі материалдан есеп шығарады. Үлестірмелі материалдан есеп шығарады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау |
. Презентация Презентация Презентация Интерактивті панель ҮМ ҮМ Интерактиквті панель Оқулық |
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықпен жұмыс. (Т) Постер қорғау. Оқулықтағы жаңа тақырып бойынша үш топқа 81 беттегі 1,2,3-тапсырма бөлініп беріледі. Әр топ өз есебінің дұрыс жауабын топ ішінде ақылдасып, постерге өз ойларын, нақты ақпаратты плакатқа түсіреді. Топтар арасында бір-біріне түсіндіру жұмыстары жүреді. |
1 -топ: 2- топ: 3- топ: |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интерактиквті панель Оқулық |
||||||
|
«Түртіп алу» әдісі.
|
(Д) №1тапсырма: Төменде берілген программа кодтарын жазудағы қателерді тап. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
|
||||||||
|
|
№ 2 тапсырма: a , b, с бүтін сандары берілген. Осы сандардың қосындысы мен көбейтіндісінің соңғы цифрларының қосындысын экранға шығар . |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|||||||
|
Жаңа тақырыпты бекіту |
(Ж) № 3 -тапсырма: Айдын, Санжар, Асқар үш дос балық аулауға барып, сәйкесінше k, l және m сандағы балықтарды аулады. Достар барлығы әділ болу үшін аулаған балықтарын теңдей бөліп алса, онда оларға қанша балықтан тиеді, қанша балық қалады.
|
Дескриптор: Жалпы-2 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||||
|
(Ж) №4-тапсырма. Cанның қалдығын анықтау. |
Әр оқушы компьютерге отырып, есепті Python программасында теріп, нәтижесін шығарады.
|
Өзін-өзі бағалайды. «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
|||||||
|
WordWall платформасында ойын ойнау |
Жеке жұмыс: Оқушы панельден тапсырманы орындайды. |
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
|||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Табыс сатысы» әдісі. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушы сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқаныны «өзін-өзі бағалау кестесі» бойынша бағалайды және сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||
|
Үй тапсырмасы |
81-бет 3-тапсырма |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл алфавиті.Синтаксисі
Тіл алфавиті.Синтаксисі
«Б.Соқпақбаев атындағы орта мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Тіл алфавиті. Синтаксисі.
Сынып: 6 «Ә»
Пән мұғалімі: А.А.Нусипалиева
2023-2024 оқу жылы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 3.2. Тіл алфавиті Синтаксис
№2-сабақ.
|
Бөлім: |
3-бөлім. «рython тілінде программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.А.Нусипалиева |
|
Күні: |
19.01.2024ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
3.2. Тіл алфавиті Синтаксис |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.2.1. Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Pуthon программалау тілінде амалдарды жазу ережелерін беледі. Pуthon программалау тілінде программа жазуды үйренеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі:
|
|||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Ойтүрткі:
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Ребус шеші у арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады. 3.Тілдің әліппесі құрылымы түсіндіру. 4.Идентификатордың мағынасын айту. 5.Айнымалы мағынасын, айырмашылығын айту. 6.Python тілінің синтаксисі. 8.Сызықтық алгоритмнің анықтамасын айту. 9. Python программалау тіліндегі амалдар мен өрнектерді түсіндіру. 10.Бөлудің бүтін бөлігі (//) мен бөлудің қалдығының мәні 11.(%) есептеу амалдарының әрбіріне 3 мысалдан келтір. 12.Меншіктеу ұғымын түсіндіру. Мысал келтіру. 13.input () функциясын түсіндіру. 14.int(input()) функциясын түсіндіру. |
1.Айнымалы дегеніміз – мәні өзгеріп отыратын шама. 2.Сызықтық алгоритм дегеніміз іс-әрекеттің рет-ретімен орындалуы. 1-суретте берілген іс-әрекет алгоритм және сызықты алгоритм ұғымдарымен қандай байланысы бар? 1-суретте берілген іс-әрекеттің орындалуы дұрыс берілген бе? Дұрыс алгоритмі қандай болу керек? Үлестірмелі материалдан есеп шығарады. Үлестірмелі материалдан есеп шығарады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау |
. Презентация Презентация Презентация Интерактивті панель ҮМ ҮМ Интерактиквті панель Оқулық |
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықпен жұмыс. (Т) Постер қорғау. Оқулықтағы жаңа тақырып бойынша үш топқа 81 беттегі 1,2,3-тапсырма бөлініп беріледі. Әр топ өз есебінің дұрыс жауабын топ ішінде ақылдасып, постерге өз ойларын, нақты ақпаратты плакатқа түсіреді. Топтар арасында бір-біріне түсіндіру жұмыстары жүреді. |
1 -топ: 2- топ: 3- топ: |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интерактиквті панель Оқулық |
||||||
|
«Түртіп алу» әдісі.
|
(Д) №1тапсырма: Төменде берілген программа кодтарын жазудағы қателерді тап. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
|
||||||||
|
|
№ 2 тапсырма: a , b, с бүтін сандары берілген. Осы сандардың қосындысы мен көбейтіндісінің соңғы цифрларының қосындысын экранға шығар . |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|||||||
|
Жаңа тақырыпты бекіту |
(Ж) № 3 -тапсырма: Айдын, Санжар, Асқар үш дос балық аулауға барып, сәйкесінше k, l және m сандағы балықтарды аулады. Достар барлығы әділ болу үшін аулаған балықтарын теңдей бөліп алса, онда оларға қанша балықтан тиеді, қанша балық қалады.
|
Дескриптор: Жалпы-2 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||||
|
(Ж) №4-тапсырма. Cанның қалдығын анықтау. |
Әр оқушы компьютерге отырып, есепті Python программасында теріп, нәтижесін шығарады.
|
Өзін-өзі бағалайды. «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
|||||||
|
WordWall платформасында ойын ойнау |
Жеке жұмыс: Оқушы панельден тапсырманы орындайды. |
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
|||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Табыс сатысы» әдісі. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушы сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқаныны «өзін-өзі бағалау кестесі» бойынша бағалайды және сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||
|
Үй тапсырмасы |
81-бет 3-тапсырма |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз


















