1-тапсырма. «Ой күмбезі»
әдісі.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтауға, көтерілген
мәселеге баға беруге, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білуге
жетелейді.
Оқулықтан мәтін беріледі. Әр топ мәтінді оқи
отырып, кестені толтырады.
1.негізгі ойды анықтайды.
2.мәліметтер мен пікірлерді
өңдейді.
3.
көтерілген мәселеге баға береді
Негізгі ой
|
Мәліметтер
|
Пікірлер
|
Көтерілген мәселе
|
|
|
|
|
Студенттердің кейбірі мәтін бойынша сөз әдебі
нормаларына сай ой-пікірлерін айтады:
Тіл
– жалпы адамзаттың әрі ұлттың құндылығы екені туралы өз
ой-пікірлерін білдіреді.
Дескриптор :
-мәтіндегі негізгі ойды табады
-мәліметтер мен пікірлерді өңдей
біледі
-көтерілген мәселелерді жазады
-Тіл- жалпыадамзаттың әрі ұлттың құндылығы екені
туралы өз ой-пікірін білдіреді.
«Аялдама» әдісі арқылы балалар бір-бірінің жұмыстарын
бағалайды. Бағалауда мәтіннен негізгі ойды анықтағанын, мәліметтер,
пікірлер, көтерілген мәселелер себебін басшылыққа
алады.
2-тапсырма. «Еркін
жазба»әдісі арқылы қажетті клишелер мен лексикалық
құрылымдарды қолданып, «Тіл- рухани мәдениеттің ең басты бөлшегі»
тақырыбы бойынша өз ойын дәлелдеп «келісу, келіспеу» эссесін
жазады.
Эссе жазу барысында төмендегі клишелерді
қолданады:
-Автор өз көзқарасын былай… .
-Мен мынаған көңіл бөлуге тырысамын
…
-Айтылған мәселе ....жағдайда өзекті, дегенмен
әлі де шешімін тапқан жоқ.
Студенттердің көпшілігі тілдік бағдар бойынша
білімін пысықтауға тапсырма орындайды:
Эсседен 3 сөйлем алып,синтаксистік талдау
жаса.
Дескриптор:
-эссенің құрылымын сақтайды.
-
қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданады
-
өз ойын дәлелдеп эссе жазады.
-Эсседен 3 сөйлем алып,синтаксистік талдау
жасайды
|