|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
||||||
|
Бөлім: |
7-бөлім Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Даулетов А.Қ |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
1 (64 сабақ) |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастайды, айырмашылықтарды құрметтеу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жаттығуларды орындау кезінде табандылық, жігерлілік мінез-құлықтарын көрсете отырып басқаларына үлгі бола алады |
||||||
|
Құндылықтар |
|
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|||
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
3. Гимнастикалық құралдарда асылу және таяну қалыптарында орындалатын жаттығулардың ерекшелігі неде?
Гимнастикалық сырықта жаттығулар жасауды жетілдіру:
Қолмен таянып тірелу – асылып тұрған қалыпта аяқты алға сілтеу арқылы екпін алып, жылдамдық ала аяқты көтере қолды бүге тірелу. Сырыққа таянып тұру, екі қолға тіреліп аяқты сермеу Арнайы дамыту жаттығулары: 1. Гимнастикалық қабырғада арқаны беріп асылу, бір аяқпен итеріле, екінші аяқты сермей, аяқтарды жоғары көтеру. 2. Кермеде аяқтармен тіреліп тұрып шалқайып асылып тұру. Аяқтарды артқа сермей секіріп түсу. 3. Кермеде асылып тұру. Аяқты алға сілтей секіріп түсу.
|
Оқушылар түзетуші комментарийлер бере отырып, жаттығуды орындаудың әрбір реттілігінде бір-бірін бақылайды.
Гимнастикалық құралдарда жаттығулар орындау реттілігінде қауіпсіздңк ережелерін ескеру. |
Оқушылардың дұрыс жаттығу жасағандарын мақтап мадақтап қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, жалауша, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар
Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
||||||
|
Бөлім: |
7-бөлім Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Даулетов А.Қ |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
1 (64 сабақ) |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастайды, айырмашылықтарды құрметтеу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жаттығуларды орындау кезінде табандылық, жігерлілік мінез-құлықтарын көрсете отырып басқаларына үлгі бола алады |
||||||
|
Құндылықтар |
|
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|||
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
3. Гимнастикалық құралдарда асылу және таяну қалыптарында орындалатын жаттығулардың ерекшелігі неде?
Гимнастикалық сырықта жаттығулар жасауды жетілдіру:
Қолмен таянып тірелу – асылып тұрған қалыпта аяқты алға сілтеу арқылы екпін алып, жылдамдық ала аяқты көтере қолды бүге тірелу. Сырыққа таянып тұру, екі қолға тіреліп аяқты сермеу Арнайы дамыту жаттығулары: 1. Гимнастикалық қабырғада арқаны беріп асылу, бір аяқпен итеріле, екінші аяқты сермей, аяқтарды жоғары көтеру. 2. Кермеде аяқтармен тіреліп тұрып шалқайып асылып тұру. Аяқтарды артқа сермей секіріп түсу. 3. Кермеде асылып тұру. Аяқты алға сілтей секіріп түсу.
|
Оқушылар түзетуші комментарийлер бере отырып, жаттығуды орындаудың әрбір реттілігінде бір-бірін бақылайды.
Гимнастикалық құралдарда жаттығулар орындау реттілігінде қауіпсіздңк ережелерін ескеру. |
Оқушылардың дұрыс жаттығу жасағандарын мақтап мадақтап қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, жалауша, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||||
шағым қалдыра аласыз














