Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жатығу түрлерін жасату
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дене шынықтыру

Бөлім:

7-бөлім Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту

Педагогтің аты-жөні:

Даулетов А.Қ

Күні:


Сынып:

1 (64 сабақ)

Сабақтың тақырыбы:

Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастайды, айырмашылықтарды құрметтеу

Сабақтың мақсаты:

Жаттығуларды орындау кезінде табандылық, жігерлілік мінез-құлықтарын көрсете отырып басқаларына үлгі бола алады

Құндылықтар


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

Оқушыларды қатарға тұрғызу.

Сәлемдесу. Рапорт қабылдау

Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау.

Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру






суреттер

Жаңасабаққа дайындақ жаттығу

8 минут

Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.

  1. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды белге қоямыз да бір дегенде басты алға еңкейтеміз екі дегенде басты оң жаққа еңкейтеміз уш дегенде басты сол жаққа еңкейтеміз төрт дегенде басты шалқайтамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  2. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды иыққа қойып бір-екі дегенде жауырынмен қоса алға қарай қолды айландырамыз, үш-төрт дегенде арқаға айландырамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  3. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды бір дегенде алға созамыз, екі дегенде жоғары, үш дегенде жанымызға, төрт дегенде қолынымызды түсіреміз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  4. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып, сол қолды беліне қойып, оң қолды жоғары көтеріп сол жанына қарай екі рет иіледі, дәл осылай екі қолды ауыстырып оң жаққа екі рет иіледі. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.




Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау

Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру


Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.








Сабақтың ортасы

26 минут

3. Гимнастикалық құралдарда асылу және таяну қалыптарында орындалатын жаттығулардың ерекшелігі неде?

 

Гимнастикалық сырықта жаттығулар жасауды жетілдіру:

 

Қолмен таянып тірелу – асылып тұрған қалыпта аяқты алға сілтеу арқылы екпін алып, жылдамдық ала аяқты көтере қолды бүге тірелу. Сырыққа таянып тұру, екі қолға тіреліп аяқты сермеу

  Арнайы дамыту жаттығулары:

1. Гимнастикалық қабырғада арқаны беріп асылу, бір аяқпен итеріле, екінші аяқты сермей, аяқтарды жоғары көтеру.

2. Кермеде аяқтармен тіреліп тұрып шалқайып асылып тұру. Аяқтарды артқа сермей секіріп түсу.

3. Кермеде асылып тұру. Аяқты алға сілтей секіріп түсу.

 

Оқушылар түзетуші комментарийлер бере отырып, жаттығуды орындаудың әрбір реттілігінде бір-бірін бақылайды.

 

 

 

 

 

 

Гимнастикалық құралдарда жаттығулар орындау реттілігінде қауіпсіздңк ережелерін ескеру.


Оқушылардың дұрыс жаттығу жасағандарын мақтап мадақтап қою

Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, жалауша, шарттарын белгілейтін кеглилер.


Сабақтың соңы

Кері байланыс

6 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі