Сабақжоспары
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:4.11 Биология: А.Р Соловьева, Б.Т Ибраимова Алматы «Атамұра» 2018 Мектеп: Аманкелді атындағы ном Мұғалімніңаты-жөні: Накипбеков А Сүйінбаевна
Күні:25.05.2018ж. Сынып: 8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Тістің құрылысы мен қызметі, сүт тістердің, тұрақты тістерге ауысуы. Тіс гигиенасы. |
|
Осы сабақтақол Жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
8.1.2.2 Тістердіңқұрылысы, әртүрлітиптері мен қызметтеріарасындағыбайланыстыжәнетістікүтуережелерінсипаттау
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар Тістіңқұрылысынжәне әртүрлітиптерін сипаттау Оқушылардың басым көпшілігі: Әртүрлітиптері мен қызметтері арасындағы байланысты анықтау Кейбір оқушылар: Тісті күтуережелерін түсіндіру |
|
Бағалаукритерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну,қолдану |
|
|
Тілдікмақсаттар |
Пәндік лексика және терманология.Тіс гигиенасы, тіс түбірі, пульпа, эмаль, ит тістері, күрек тістері, азу тістер, ақыл тістер. Оқытудың тілдік мақсаты: Тістің құрылысын сипаттай отырып,суреттер бойынша анықтау,адам тістерінің типтерін ажырата отырып, тіс гигиенасы және тісті күту ережелерін суреттерді пайдалана отырып, түсіндіру тапсырмаларын орындау барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дығдылары қалыптасады. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы Тістіңқұрылысынжәне әртүрлітиптері......................................... Әртүрлітиптері мен қызметтері.......................................................Тіс күту ережелері .................................................... |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар тістің құрылысы мен қызметін, адам тістерінің типтері мен сүт тістерінің тұрақты тістерге ауысуын, тіс гигиенасы мен тіс күту ережелерін талдай отырып «Бірінші байлық-денсаулық» демекші өз денсаулықтарын кутуге, қорғауға және тіс күту ережесін сақтауға баулимын. |
|
Пəнаралықбайланыс |
Химия және физика |
|
Алдыңғыбілім |
7.1.2.2 фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу
|
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5-мин
|
1. Ұйымдастырукезеңі
Әр топқа тістің типтерін беремін. 1-топ. Үлкен азу 2-топ. Кіші азу 3-топ. Күрек тістер 4-топ. Сойдақ тістер 2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Жұмбақ жасыру. Ой шақыру 32 қайрақ Бірін-бірі шыңдайды (тіс) Қызыл түлкі ықпайды Өз інінен шықпайды (тіл)
Отыз екі орағым бар
ғажайып, Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. |
Ауыс қуысының суреті |
|
Сабақтыңортасы 8-мин
11 мин
11 мин
|
1-тапсырма "Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісі
Тістиптерінің атауын жазыңыз: 1._______________________________________________________________________ 2._______________________________________________________________________ 3._______________________________________________________________________ 4._______________________________________________________________________
- тіс түрлерін атын атайды ҚБ: «Допты лақтыру»
2-тапсырма«Қар үйіндісі» әдісі
Суретте көрсетілген тіс типтерінің қызметінсипаттаңыз: 1._______________________________________________________________________ 2._______________________________________________________________________ 3._______________________________________________________________________ 4.______________________________________________
Дескриптор:Білім алушы -тіс түрлеріне байланысты қызметінсипаттайды ҚБ:"Конверттегі сұрақ"
3-тапсырма«Еркін жазу» әдіс-тәсілі Тісті күтудің кемдегенде 2 -3ережелерінұсыныңыз:
____________________________________________________________________________________________________________________________________ Дескриптор: Білімалушы -тісті күтуережелерінсипаттайды. Қ.Б «Ойлан-жұптас -бөліс |
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 21-бет
Түрлі-түсті стикерле
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 21-бет Түрлі-түсті стикерлер
|
|
Сабақтыңсоңы 5- мин
|
Рефлексия: "Аяқталмаған сөйлемдер" әдісі Бүгін мен ........................................................... білдім. *......................................................... қызықты болды.
*...............................................................
қиын болды. Мен енді ......................................................... білемін.
Мен..................................................................
сезіндім.
Мен..........................................................
жасай алдым. *..................................................... мені таң қалдырды. Сабақ менің өміріме ........................................... берді. Менің.................................................... жасағым келді. Оқушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшінаяқталмаған сөйлемдер әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. |
Үлестірме қағаздар |
|
Саралау – Сізқандайтəсілмен көбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағанда Қабілеттіоқушыларғақандай Тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалдыигеру деңгейінқалайтексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжəне Қауіпсіздіктехникасын сақтау |
|
Қабілеті төмен оқушылар: "Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісі арқылы оқушылар суреттерді пайдалана отырыптістиптерінің атауын анықтап мәтін құрастыру арқылы оқушылардың тыңдалым, жазылым, айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін Қабілеті орта оқушылар:Қабілеті орта оқушылар: «Қар үйіндісі» әдісін қолдана отырып суретте көрсетілген тіс типтерінің қызметін сипаттауы арқылы оқушылар жеке жауап береді. Кейін жанындағы жұппен ақылдасып, бір жауап үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауапты бір жауап етіп біріктіру арқылы тыңдалым, айтылым, жазылым дағдыларын дамытуға қолдау көрсетемін.
Қабілеті жоғары оқушылар:Еркін жазу әдісі арқылы сабақ барысында қарастырылған жаңа ақпарат жайында, одан алған әсері, не үйренгені, нені әлі де біле түсу керек екені туралы өз пікірін қағаз бетіне түсіруді тапсырады. Жазуға уақыт беремін. Уақыт аяқталған кезде, оқушылар өз жазғандарымен топ мүшелерін таныстыру арқылы, сыни тұрғыдан ойлануға шығармашылық тапсырма беремін. |
Қалыптастырушы бағалау- оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім мен мұғалім арасындағы кері байланысты қаматамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалау түрі. Қалыптастырушы бағалау: Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды "Конверттегі сұрақ"арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір оқушыға арнап конверт дайындаймын және оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып, конвертке саламын. Конвертті оқушыларға таратып 2 минут уақыт беремін: оқушы стикерде өз атын, сұрақтардың жауабын жазып конвертке салады және конвертті келесі оқушыға жібереді. Барлық оқушылар жауап бергенше конверттермен алмасады. Соңына стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқимын (аттарын атамастан) сынып жауаптардың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.
|
Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыланды ру Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттары Немесеоқу Мақсаттарышынайы, Қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу Мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде Уақыттытиімді пайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынан Ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|
|
|
||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тістің құрылысы мен қызметі. Тіс гигиенасы.
Тістің құрылысы мен қызметі. Тіс гигиенасы.
Сабақжоспары
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:4.11 Биология: А.Р Соловьева, Б.Т Ибраимова Алматы «Атамұра» 2018 Мектеп: Аманкелді атындағы ном Мұғалімніңаты-жөні: Накипбеков А Сүйінбаевна
Күні:25.05.2018ж. Сынып: 8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Тістің құрылысы мен қызметі, сүт тістердің, тұрақты тістерге ауысуы. Тіс гигиенасы. |
|
Осы сабақтақол Жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
8.1.2.2 Тістердіңқұрылысы, әртүрлітиптері мен қызметтеріарасындағыбайланыстыжәнетістікүтуережелерінсипаттау
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар Тістіңқұрылысынжәне әртүрлітиптерін сипаттау Оқушылардың басым көпшілігі: Әртүрлітиптері мен қызметтері арасындағы байланысты анықтау Кейбір оқушылар: Тісті күтуережелерін түсіндіру |
|
Бағалаукритерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну,қолдану |
|
|
Тілдікмақсаттар |
Пәндік лексика және терманология.Тіс гигиенасы, тіс түбірі, пульпа, эмаль, ит тістері, күрек тістері, азу тістер, ақыл тістер. Оқытудың тілдік мақсаты: Тістің құрылысын сипаттай отырып,суреттер бойынша анықтау,адам тістерінің типтерін ажырата отырып, тіс гигиенасы және тісті күту ережелерін суреттерді пайдалана отырып, түсіндіру тапсырмаларын орындау барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дығдылары қалыптасады. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы Тістіңқұрылысынжәне әртүрлітиптері......................................... Әртүрлітиптері мен қызметтері.......................................................Тіс күту ережелері .................................................... |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар тістің құрылысы мен қызметін, адам тістерінің типтері мен сүт тістерінің тұрақты тістерге ауысуын, тіс гигиенасы мен тіс күту ережелерін талдай отырып «Бірінші байлық-денсаулық» демекші өз денсаулықтарын кутуге, қорғауға және тіс күту ережесін сақтауға баулимын. |
|
Пəнаралықбайланыс |
Химия және физика |
|
Алдыңғыбілім |
7.1.2.2 фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу
|
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5-мин
|
1. Ұйымдастырукезеңі
Әр топқа тістің типтерін беремін. 1-топ. Үлкен азу 2-топ. Кіші азу 3-топ. Күрек тістер 4-топ. Сойдақ тістер 2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Жұмбақ жасыру. Ой шақыру 32 қайрақ Бірін-бірі шыңдайды (тіс) Қызыл түлкі ықпайды Өз інінен шықпайды (тіл)
Отыз екі орағым бар
ғажайып, Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. |
Ауыс қуысының суреті |
|
Сабақтыңортасы 8-мин
11 мин
11 мин
|
1-тапсырма "Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісі
Тістиптерінің атауын жазыңыз: 1._______________________________________________________________________ 2._______________________________________________________________________ 3._______________________________________________________________________ 4._______________________________________________________________________
- тіс түрлерін атын атайды ҚБ: «Допты лақтыру»
2-тапсырма«Қар үйіндісі» әдісі
Суретте көрсетілген тіс типтерінің қызметінсипаттаңыз: 1._______________________________________________________________________ 2._______________________________________________________________________ 3._______________________________________________________________________ 4.______________________________________________
Дескриптор:Білім алушы -тіс түрлеріне байланысты қызметінсипаттайды ҚБ:"Конверттегі сұрақ"
3-тапсырма«Еркін жазу» әдіс-тәсілі Тісті күтудің кемдегенде 2 -3ережелерінұсыныңыз:
____________________________________________________________________________________________________________________________________ Дескриптор: Білімалушы -тісті күтуережелерінсипаттайды. Қ.Б «Ойлан-жұптас -бөліс |
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 21-бет
Түрлі-түсті стикерле
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 21-бет Түрлі-түсті стикерлер
|
|
Сабақтыңсоңы 5- мин
|
Рефлексия: "Аяқталмаған сөйлемдер" әдісі Бүгін мен ........................................................... білдім. *......................................................... қызықты болды.
*...............................................................
қиын болды. Мен енді ......................................................... білемін.
Мен..................................................................
сезіндім.
Мен..........................................................
жасай алдым. *..................................................... мені таң қалдырды. Сабақ менің өміріме ........................................... берді. Менің.................................................... жасағым келді. Оқушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшінаяқталмаған сөйлемдер әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. |
Үлестірме қағаздар |
|
Саралау – Сізқандайтəсілмен көбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағанда Қабілеттіоқушыларғақандай Тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалдыигеру деңгейінқалайтексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжəне Қауіпсіздіктехникасын сақтау |
|
Қабілеті төмен оқушылар: "Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісі арқылы оқушылар суреттерді пайдалана отырыптістиптерінің атауын анықтап мәтін құрастыру арқылы оқушылардың тыңдалым, жазылым, айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін Қабілеті орта оқушылар:Қабілеті орта оқушылар: «Қар үйіндісі» әдісін қолдана отырып суретте көрсетілген тіс типтерінің қызметін сипаттауы арқылы оқушылар жеке жауап береді. Кейін жанындағы жұппен ақылдасып, бір жауап үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауапты бір жауап етіп біріктіру арқылы тыңдалым, айтылым, жазылым дағдыларын дамытуға қолдау көрсетемін.
Қабілеті жоғары оқушылар:Еркін жазу әдісі арқылы сабақ барысында қарастырылған жаңа ақпарат жайында, одан алған әсері, не үйренгені, нені әлі де біле түсу керек екені туралы өз пікірін қағаз бетіне түсіруді тапсырады. Жазуға уақыт беремін. Уақыт аяқталған кезде, оқушылар өз жазғандарымен топ мүшелерін таныстыру арқылы, сыни тұрғыдан ойлануға шығармашылық тапсырма беремін. |
Қалыптастырушы бағалау- оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім мен мұғалім арасындағы кері байланысты қаматамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалау түрі. Қалыптастырушы бағалау: Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды "Конверттегі сұрақ"арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір оқушыға арнап конверт дайындаймын және оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып, конвертке саламын. Конвертті оқушыларға таратып 2 минут уақыт беремін: оқушы стикерде өз атын, сұрақтардың жауабын жазып конвертке салады және конвертті келесі оқушыға жібереді. Барлық оқушылар жауап бергенше конверттермен алмасады. Соңына стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқимын (аттарын атамастан) сынып жауаптардың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.
|
Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыланды ру Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттары Немесеоқу Мақсаттарышынайы, Қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу Мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде Уақыттытиімді пайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынан Ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|
|
|
||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||
шағым қалдыра аласыз














