2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ТЖБ 3-тоқсан 5-сынып

ТЖБ 3-тоқсан 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ТЖБ 3-тоқсан 5-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны – 20

Тапсырмалар түрлері :

КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 8 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы




Ойлау

Тапсырма

Тапсырма



Бөлім

Тексерілетін мақсат

дағдыларының



саны*

тапсырма*

түрі*






деңгейі











5.3A Мәтін

5.1.2.24 санның бөлігін табу







және бөлігі бойынша санды

Қолдану

2

5, 6

ҚЖ



есептер



табу

















5.1.2.26 ондық бөлшектерді

Қолдану

1

3

ҚЖ




салыстыру













5.1.2.27 ондық бөлшектерді








қосу және азайтуды








орындау








5.3В Ондық

5.1.2.29 ондық бөлшектерді







10, 100, 1000 және 0,1; 0,01;







бөлшектер

0,001 көбейту ережелерін

Қолдану

1

7

ТЖ



және оларға

қолдану








амалдар









5.1.2.30 ондық бөлшекті







қолдану







натурал санға және ондық















бөлшекке бөлуді орындау
















5.5.1.5 бөлшектерге








арифметикалық амалдар

Жоғары деңгей

1

8

ТЖ




қолданып мәтінді есептер

дағдылары










шығару









5.4.1.2 жиындардың








қиылысуы және бірігуі

Білу және түсіну

1

1

КТЖ




анықтамаларын білу







5.3C Жиын

5.4.1.4 ішкі жиын ұғымын

Білу және түсіну

1

2

КТЖ



меңгеру













5.5.1.7

Эйлер-Венн

Жоғары деңгей







диаграммасын

қолданып,

1

4

ҚЖ




дағдылары




есептер шығару















Барлығы:









Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер










"Математика" пәні бойынша 3- тоқсанға арналған жиынтық бағалау



1-нұсқа

1. Себетте 80 жеміс. Олардың -і алмұрт, -і алма, ал қалғаны банан. Себетте неше алма, неше алмұрт неше банан бар?

[5]

2. * орнына теңсіздік орындалу үшін қандай цифр қою керек?

7,275 >7,*76

[1]

3. Амалды орындаңыз: (250-130∙0,01): (1,3+1,7)

[4]

4. Тікбұрышты үшбұрыш периметрі 20,4 см, ұзындығы 6 см болса осы тіктөртбұрыш ауданын табыңыз.

[4]

5. А-сыныптың барлық оқушылары жиыны.В- осы сынып оқушыларының гимнастикаға қатысатын оқушылар жиыны.Эйлер-Венн шеңбері арқылы осы жиындардың ара қатынасын бейнелеңіз. [2]

6. Эйлер-Венн диаграммасы арқылы суреттер көрмесі мен қолданбалы өнер залына барғандар көрсетілген.Қолданбалы өнер залына барғандар суреттер көрмесіне барғандардан 3 оқушы кем екені белгілі болса,

сГруппа 9 уреттер көрмесі қолданбалы өнер залы

2

?







а)Суреттер көрмесіне неше бала барды? [1]

б)Қолданбалы өнер залына неше бала барды? [1]

в)Неше бала суреттер көрмесіне де, қолданбалы өнер залына да барды?[1]

г)Барлығы неше оқушы мұражайға барды? [1]

Балл қою кестесі

1-нұсқа

сұрақ

жауабы

Балл

Қосымша ақпарат

1

Шартын жазады

1


80∙ =20

1


80

1


80-(20+24)=36

1


Жауабын жазады

1


2

1

1


3

130∙0,01=1,3

1


250-1,3=248,7

1


1,3+1,7=3

1


248,7:3=82,9

1


4

P=2(a+b)

1


20,4:2=10,2

1


10,2-6,5=3,7

1


6,5∙3,7=24,05

1


5

Эйлер – Венн шеңбері

1


А В

1


6

13

1


13-3=10

1


2

1


25

1


барлығы

20








"Математика" пәні бойынша 3- тоқсанға арналған жиынтық бағалау



2-нұсқа

1.Балықшы барлығы 120 балық аулады.Олардың -сазан, ал - і бекіре балығы қалғаны көксерке балығы.Балықшы неше сазан,неше бекіре,неше көксерке балығын аулады? [5]

2. * орнына теңсіздік орындалу үшін қандай цифр қою керек?

8,348 >8,3*9

[1]

3. Амалды орындаңыз :(500-260 0,01): (2,6+2,2)

[4]

4. Тікбұрышты үшбұрыш периметрі 40,8 см, ұзындығы 6 см болса осы тіктөртбұрыш ауданын табыңыз [4]

5. А-себеттегі жемістер жиыны.В- себеттегі алмұрттар жиыны.Эйлер-Венн шеңбері арқылы осы жиындардың ара қатынасын бейнелеңіз. [2]

6. Эйлер-Венн диаграммасы арқылы 5 «А» сынып оқушыларының ағылшын және қытай тілін оқитындар көрсетілген. Егер ағылшын тілін оқитындар 20 оқушы болса,қытай тілін оқитындар ағылшын тілін оқитындардан 12 оқушы адам кем екені белгілі болса,

ҚГруппа 10 ытай тілін оқитындар Ағылшын тілін оқитындар

2

20







а)Ағылшынша оқиытындар қанша оқушы? [1]

б)Қытайша оқитындар неше оқушы ?[1]

в) Ағылшынша да қытайша да оқитын оқушылар қанша?[1]

г)Барлығы қанша оқушы тілдерді оқиды? [1]

Балл қою кестесі

2-нұсқа

сұрақ

жауабы

Балл

Қосымша ақпарат

1

Есеп шартын жазады

1


120 =20

1


120 =90

1


120-(20+90)=10

1


Жауабын жазады

1


2

0,1,2,3

1

Кез келген шешім

3

260

1


500-2,6=497,4

1


2,6+2,2=4,8

1


497,4:4,8=103,625

1


4

P=2(a+b)

1


40,8:2=20,4

1


20,4-6,5=13,9

1


6,5*13,9=87.75

1


5

Эйлер – Венн шеңбері

1


А В

1


6

20

1


20-12=8

1


2

1


30

1


Барлығы:

20
















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі