ТЖБ 3-тоқсан 5-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ТЖБ 3-тоқсан 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ТЖБ 3-тоқсан 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны – 20

Тапсырмалар түрлері :

КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 8 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы




Ойлау

Тапсырма

Тапсырма



Бөлім

Тексерілетін мақсат

дағдыларының



саны*

тапсырма*

түрі*






деңгейі











5.3A Мәтін

5.1.2.24 санның бөлігін табу







және бөлігі бойынша санды

Қолдану

2

5, 6

ҚЖ



есептер



табу

















5.1.2.26 ондық бөлшектерді

Қолдану

1

3

ҚЖ




салыстыру













5.1.2.27 ондық бөлшектерді








қосу және азайтуды








орындау








5.3В Ондық

5.1.2.29 ондық бөлшектерді







10, 100, 1000 және 0,1; 0,01;







бөлшектер

0,001 көбейту ережелерін

Қолдану

1

7

ТЖ



және оларға

қолдану








амалдар









5.1.2.30 ондық бөлшекті







қолдану







натурал санға және ондық















бөлшекке бөлуді орындау
















5.5.1.5 бөлшектерге








арифметикалық амалдар

Жоғары деңгей

1

8

ТЖ




қолданып мәтінді есептер

дағдылары










шығару









5.4.1.2 жиындардың








қиылысуы және бірігуі

Білу және түсіну

1

1

КТЖ




анықтамаларын білу







5.3C Жиын

5.4.1.4 ішкі жиын ұғымын

Білу және түсіну

1

2

КТЖ



меңгеру













5.5.1.7

Эйлер-Венн

Жоғары деңгей







диаграммасын

қолданып,

1

4

ҚЖ




дағдылары




есептер шығару















Барлығы:









Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер










"Математика" пәні бойынша 3- тоқсанға арналған жиынтық бағалау



1-нұсқа

1. Себетте 80 жеміс. Олардың -і алмұрт, -і алма, ал қалғаны банан. Себетте неше алма, неше алмұрт неше банан бар?

[5]

2. * орнына теңсіздік орындалу үшін қандай цифр қою керек?

7,275 >7,*76

[1]

3. Амалды орындаңыз: (250-130∙0,01): (1,3+1,7)

[4]

4. Тікбұрышты үшбұрыш периметрі 20,4 см, ұзындығы 6 см болса осы тіктөртбұрыш ауданын табыңыз.

[4]

5. А-сыныптың барлық оқушылары жиыны.В- осы сынып оқушыларының гимнастикаға қатысатын оқушылар жиыны.Эйлер-Венн шеңбері арқылы осы жиындардың ара қатынасын бейнелеңіз. [2]

6. Эйлер-Венн диаграммасы арқылы суреттер көрмесі мен қолданбалы өнер залына барғандар көрсетілген.Қолданбалы өнер залына барғандар суреттер көрмесіне барғандардан 3 оқушы кем екені белгілі болса,

сГруппа 9 уреттер көрмесі қолданбалы өнер залы

2

?







а)Суреттер көрмесіне неше бала барды? [1]

б)Қолданбалы өнер залына неше бала барды? [1]

в)Неше бала суреттер көрмесіне де, қолданбалы өнер залына да барды?[1]

г)Барлығы неше оқушы мұражайға барды? [1]

Балл қою кестесі

1-нұсқа

сұрақ

жауабы

Балл

Қосымша ақпарат

1

Шартын жазады

1


80∙ =20

1


80

1


80-(20+24)=36

1


Жауабын жазады

1


2

1

1


3

130∙0,01=1,3

1


250-1,3=248,7

1


1,3+1,7=3

1


248,7:3=82,9

1


4

P=2(a+b)

1


20,4:2=10,2

1


10,2-6,5=3,7

1


6,5∙3,7=24,05

1


5

Эйлер – Венн шеңбері

1


А В

1


6

13

1


13-3=10

1


2

1


25

1


барлығы

20








"Математика" пәні бойынша 3- тоқсанға арналған жиынтық бағалау



2-нұсқа

1.Балықшы барлығы 120 балық аулады.Олардың -сазан, ал - і бекіре балығы қалғаны көксерке балығы.Балықшы неше сазан,неше бекіре,неше көксерке балығын аулады? [5]

2. * орнына теңсіздік орындалу үшін қандай цифр қою керек?

8,348 >8,3*9

[1]

3. Амалды орындаңыз :(500-260 0,01): (2,6+2,2)

[4]

4. Тікбұрышты үшбұрыш периметрі 40,8 см, ұзындығы 6 см болса осы тіктөртбұрыш ауданын табыңыз [4]

5. А-себеттегі жемістер жиыны.В- себеттегі алмұрттар жиыны.Эйлер-Венн шеңбері арқылы осы жиындардың ара қатынасын бейнелеңіз. [2]

6. Эйлер-Венн диаграммасы арқылы 5 «А» сынып оқушыларының ағылшын және қытай тілін оқитындар көрсетілген. Егер ағылшын тілін оқитындар 20 оқушы болса,қытай тілін оқитындар ағылшын тілін оқитындардан 12 оқушы адам кем екені белгілі болса,

ҚГруппа 10 ытай тілін оқитындар Ағылшын тілін оқитындар

2

20







а)Ағылшынша оқиытындар қанша оқушы? [1]

б)Қытайша оқитындар неше оқушы ?[1]

в) Ағылшынша да қытайша да оқитын оқушылар қанша?[1]

г)Барлығы қанша оқушы тілдерді оқиды? [1]

Балл қою кестесі

2-нұсқа

сұрақ

жауабы

Балл

Қосымша ақпарат

1

Есеп шартын жазады

1


120 =20

1


120 =90

1


120-(20+90)=10

1


Жауабын жазады

1


2

0,1,2,3

1

Кез келген шешім

3

260

1


500-2,6=497,4

1


2,6+2,2=4,8

1


497,4:4,8=103,625

1


4

P=2(a+b)

1


40,8:2=20,4

1


20,4-6,5=13,9

1


6,5*13,9=87.75

1


5

Эйлер – Венн шеңбері

1


А В

1


6

20

1


20-12=8

1


2

1


30

1


Барлығы:

20
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.03.2025
447
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі