Материалдар / ТЖБ 6- сынып қазақ әдебиеті 4 тоқсанға арналған

ТЖБ 6- сынып қазақ әдебиеті 4 тоқсанға арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
ТЖБ қазақ әдебиеті 6-сынып 4 сыныпқа арналған
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

Жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы: 40 минут

Түсіну және жауап беру - 5 минут

Анализ және интерпретация - 15 минут

Бағалау және салыстыру - 20 минут

Балл саны: 20

Көп таңдауы бар сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім - түсіну және жауап беру, екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі - бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

*Тапс ырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырмалар түрлері

*Тапсырмалар сипаттамасы

*Орындау уақыты, мин

Балл

1-5

6.2.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтікқоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

6.3.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

Жауап нұсқалары нан бір дұры сын таңдау/жа бық сұрақтар

Тапсырма жеке орындалады.

Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

5

5

6-10

6.2.1.1 Шығарма композициясында ғы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

6.2.2.1 Эпикалық, поэзия лық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптар ды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

Толық жауап ты қажет ететін сұрақ тар

Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді. Жауаптарды

3-4 сөйлемнің шамасында беруге болады.

15

10

11

6.3.3.1 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Жазба ша толық жауап ты қажет ететін сұрақ тар

Берілген тақырыпқа

өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазады.

20

5

Барлығы

40 минут

20

Тапсырмалар және балл қою кестесі

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 1.Аяз би неліктен өзін «жаманмын» деді?

А) Уәзірлерге көмектескені үшін

В) Ханның жұмбағын шешу үшін

С) Далада мал бағып жүргені үшін

Д) Өмір бойы біреудің босағасында жүргені үшін

[1]

2. Жаманның Аяз би аталу себебі неде?

А) әділеттілігінде

В) көрегендігінде

С) тапқырлығында

Д) ақылдылығында

[1]

3.Тіршілікте ... бол төзімді,

Сан мәртебе алдаса да өзіңді.

... еш уақытта жазғырма,

Тіпті кейде болса әзәзіл азғырған, - көп нүктенің орнына қойылатын сөздер қатарын белгілеңіз.

А) болаттай, өміріңді

В) құрыштай, тағдырыңды

С) құрыштай, өміріңді

Д) болаттай, тағдырыңды

[1]

  1. Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» жырына сәйкес келетін қатарды белгілеңіз.

А) туған жерді сағыну

В) өткен өмірді аңсау

С) елді жаудан қорғау

Д) елге деген сүйіспеншілік

[1]

  1. Кілең бұздай кілшейтіп, Көбелер киген өкінбес.

Жұпарын қардай боратып,

Арулар құшқан өкінбес...- қарамен берілген сөздерге сай қатарды анықтаңыз.

А) теңеу, қару, теңеу

В) эпитет, сауыт, эпитет

С) сын есім, қару, сын есім

Д) теңеу, темір сауыт,теңеу

[1]

  1. «Аяз әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл» дегенді қалай түсінесіз?

__________________________________________________________________________

[2]

  1. Осы заманда кімдерді «жаман» деп айтуға болады?

__________________________________________________________________________

[2]

  1. Әл-Фарабидің «Өрге жүзер өнегелі ісімен, таңда адал дос өз теңіңнің ішінен» деген ойына өз пікіріңізді жазыңыз.

__________________________________________________________________________

[2]

  1. Ғұлама Әл-Фарабидің қасиетін ашатындай 3 сын есім жазыңыз.

_______________________________________________________________________

[2]

  1. «Сарыарқаның бойында, соғысып өлген өкінбес!» деген жолдардан не түсіндіңіз? Жыраудың өмір сүрген заманы қандай, елді кімдерден қорғады ? Өз ойыңызды жазыңыз.

_______________________________________________________________________

[2]

  1. «Аяз би» ертегісіндегі халық арманы. Эссе жазыңыз.

_______________________________________________________________________

[5]

Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпараттар

1

Д

1

2

А

1

3

В

1

4

В

1

5

Д

1

6

Өз ойын жазады

2

7

Өз ойын дәлелдеп жазады

2

8

Нақты дәлелдер арқылы өз көзқарасын білдіреді

2

9

Әл-Фарабидің 5 қасиетін жазады

2

10

Үзінді бойынша өз ойын жазады

2

11

Тәрбиелік мәнін талдайды

1

Ертегіден дәлелдер келтіреді

1

Шығармадағы мәселенің өміршеңдігін сараптайды

1

Өз көзқарасын айтады

1

Жазба жұмысының құрылымын сақтайды

1












































2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

Жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы: 40 минут

Түсіну және жауап беру - 5 минут

Анализ және интерпретация - 15 минут

Бағалау және салыстыру - 20 минут

Балл саны: 20

Көп таңдауы бар сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім - түсіну және жауап беру, екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі - бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

*Тапс ырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырмалар түрлері

*Тапсырмалар сипаттамасы

*Орындау уақыты, мин

Бал л

1-5

6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

Жауап нұсқаларынан бір дұры сын таңдау/жабық

сұрақтар

Тапсырма жеке орындалады.

Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

5

5

6-10

6.2.1.1 Шығарма

композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

6.2.2.1 Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

6.2.4.1 Әдеби көркемде гіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

Толық жауап ты қажет ететін сұрақтар

Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді. Жауаптарды

3-4 сөйлем шамасында беруге болады.

15

10

11

6.3.2.1 Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

Жазба ша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Берілген тақырыпта өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазады.

20

5

Барлығы

40 минут

20

Тапсырмалар және балл қою кестесі «Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

1.«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің идеясына сай қатарды белгілеңіз.

А) өзіндік ойымен бөлісу

В) әдемі сөздерді көп қолдану

С) айшықты сөздермен өлең жазу

Д) өлең арқылы үлгі-өнеге көрсету

[1]

  1. ...Сөзін оқы және ойла,

Тез үйреніп, тез жойма,

Жас уақытта көңіл – гүл... қарамен берілген сөздер троптың қай түріне жатады? А) теңеу

В) метафора

С) синекдоха

Д) метонимия

[1]

  1. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде қандай мәселе көтерілді?

А) кедейлік мәселесі

В) мал табу мәселесі

С) тәлім-тәрбие мәселесі

Д) адамгершілік мәселесі

[1]

ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Нурбайқызы Жайна
11 Наурыз 2024
1652
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі