Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ТЖБ Қазақстан тарихы 11 сынып. 2 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
ТЖБ Қазақстан тарихы 11 сынып. 2 тоқсан
Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақстан тарихы» пәнінен ІI тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 1.Қазақстанның этникалық құрамының өзгеру үрдісіне қатысы бар ұғымдардың мағынасын түсіндіріңіз.
2. Дереккөздерді пайдалана отырып, Қазақстанда халықтың этникалық құрамының өзгеру кезеңдерін зерттеңіз
3. Қазақстан Республикасы көші-қон саясатының 2017-2021 жылдарға арналған тұжырымдамасына сүйене отырып, көші-қон саясатының негізгі бағыттарын түсіндіріңіз, мысал келтіріңіз.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қ/т 11.№
«Қазақстан тарихы» пәнінен ІI тоқсан бойынша
жиынтық бағалау тапсырмалары 1.Қазақстанның этникалық құрамының өзгеру
үрдісіне қатысы бар ұғымдардың мағынасын түсіндіріңіз.
Ұғымдар
мағынасы
«аграрлық саясат»
«көші-қон саясаты»
«моноэтностыққұрам»
халықтар депортациясы
«интернационализм»
[5]
Дереккөздерді пайдалана отырып, Қазақстанда халықтың этникалық құрамының өзгеру кезеңдерін зерттеңіз
Адереккөзі.
Қазақстанда 1954–1960 жылдары 25,5 млн. га тың және тыңайған жерлер
жыртылды, соның 17 млн. Қостанай, Целиноград, Солтүстік Қазақстан,
Павлодар және Көкшетау облыстарының аумағында болды. Игеру науқанына
еліміздің басқа аймақтарынан еріктілер ағыла бастады. 1954 жылы 17
наурыздағы мәлімет бойынша Ақмола облысына – 3705, Көкшетау
облысына – 1363, Қостанай облысына – 4877, Павлодар облысына –
1431, Солтүстік Қазақстан облысына – 2666 адам келді. 1954 жылы
мамыр айында Қазақстанға 130 мыңнан астам адам, 1954-1955 жылдары
барлығы 360 мың механизаторлар, құрылысшылар және т. б. мамандар,
инженерлі-техникалық жұмысшылар жіберілді, ал 1954–1960 жылдары 640
мың- нан астам, оның жартысын комсомол жолдамаларымен келген жастар
құрады.
«Депортацияланған гректер республикаға сегіз жыл бойы жеткізіліп
тұрды. 1941 жылы неміс контингентімен қоса алғанда Қазақстанда
15-20 севастопольдік гректер тұрды. 1942 жыл
«краснодарлық жыл»
болды. Сәуірден қазанға дейін созылған кампания нәтижесінде
республикаға төрт мыңға жуық грек көшірілді. 1944 жылы Қазақстан
«ереуілдеп» депортацияланғандарды қабылдаудан бас тартты. Дегенмен
де 1240 грек Гурьев облысына қоныстандырылды.1949жылыҚазақстандағы грек контингенті
Грузия, Әзірбайжан, Кубань мен Украинадан көшірілген 37 мың грекпен
толыға түсті. 1950 жылға қарай Қазақстандағы 820 165 қоныс
аударылғандардың ішінде 43-44 мыңы гректер болды. Олар
республикадағы барлық арнайы қоныс аударылғандардың 5% жуығын
құрады».
Соғыс тарихында тылда еңбек ету үшін зорлық-зомбылық көрсетіліп,
халықты әдейілеп қоныс аудару, еңбек армиясына еріксіз еңбек ету
және басқа да айла тәсілдер қолданылды.
Бұл еріксіз еңбек
армиясын ұйымдастыру тәжірибесі, елімізде индустриаландыру науқаны
басталаркезден бастауалды.Қоныстанушылар топ-тобымен,белгіленгентопбойынша да үкімет адамдарының қатаң
бақылауымен келіп жатты. Соғыс кезінде қара жұмыстарға ең алдымен
жер аударылғандармен бірге 16 жастан жоғары сенімсіз, соғысқа
жіберілмейтін азаматтар, әйелдер, қарттар т.б. жіберілген еді.
Оларды ХКІІ қызметкерлерінің бақылауымен құрылыс жұмысшы күші
колонналары деп атады. Соғыстан кейінгі жылдарда Қазақстан
территориясында 11 лагерь жұмыс істеген. Осы лагерлерде тек қана
«отанын сатқандар» ретінде 1946 жылы 0618 адам қамалса, ал 1947
жылы 13 035 адам жазаға тартылған. Сол сияқты 1948 жылы 17 171 адам
ұсталып, 1949 жылы 12 091 адам тұтқындалған. Тұтқындардың күшімен
аса ірі қорғаныс зауыттары мен комбинаттар салынды.
ТарихшыМанашҚозыбаевтыңеңбектерінен...
Тарихи оқиғалар
Себептері
Салдары
1-кезең
2-кезең
3-кезең
[7]
Қазақстан Республикасы көші-қон саясатының 2017-2021 жылдарға арналған тұжырымдамасына сүйене отырып, көші-қон
саясатының негізгі бағыттарын түсіндіріңіз, мысал
келтіріңіз.
Берілген ақпаратты және өз біліміңізді қолданып, ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін бағалаңыз.
[6]
«Қазақстан – бүгінде ұлтаралық келісім мен тұрақтылықтың мекені.
Қазақстан Республикасы Конституциясының 1-бабының 2-тармағына
сәйкес, Республика қызметiнiң түбегейлi принциптерi: қоғамдық
татулық пен саяси тұрақтылық; бүкiл халықтың игiлiгiн көздейтiн
экономикалық даму; қазақстандық патриотизм. Осы тұста аталған
жұмысты іске асыру мақсатында 1995 жылғы 1 наурызда оның мәртебесін
Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы консультативті-кеңесші
орган деп бекіткен Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен
Қазақстан халқы Ассамблеясы құрылған болатын.
Қазақстан
Республикасының тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың«100 нақты
қадам: баршаға арналған қазіргі заманғы мемлекет» Ұлт жоспарының
болашағы біртұтас ұлтты қалыптастыру жөніндегіміндеттерініңнегізіндеҚазақстандықбірегейлікпен бірлікті нығайту тұжырымдамасы
әзірленді.
«Қазақстан жолы – 2050:
Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Қазақстан Республикасының
Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына 2014 жылғы
Жолдауында «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясы ұсынылған
болатын.
Бүгінде «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясы – қазақстандық
бірегейлік пен бірлікті, қоғамдық келісімді қалыптастыратын
құндылықтар жүйесіне айналды».
Ғаламторматериалдарынанқысқартылыпалынды
Саясаттың артықшылықтары
Саясаттың кемшіліктері
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Қорытынды ой:
[8]
Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттап, ойды жалғастырыңыз.
Халық бірлігін нығайту, қазақстандық қоғамның негіз қалаушы құндылықтары бойынша қоғамдық келісімді қолдау және дамытуда...
Мемлекеттік органдарға экстремизм мен радикализм
көріністеріне қарсы әрекет етуде ... 1.........................................................................................................................................................
1-кезең. Қазақстанға халықтарды күштеп депортациялау.
Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңында және соғыс жылдарында Қазақстанға жер аударылған корей, шешен, ингуш, түрік, болгар, Қырым татарлары және басқа халықтар болды.
Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде гитлерлік әскер мен режимге жәрдемдесті деген сылтау болды. Мысалы, КСРО-ның ХКК мен БКП(б) ОАК-ның 1937 жылғы
21
тамыздағы қаулысында Қиыр Шығыс кәрістерінің қоныстарын аудару
«өлкеге
жапон тыңшыларын еткізбеу мақсатында» жүргізіліп, «жапон тыңшылары» деген желеумен жер
аударылып, сенімсіз халық деп танылды.
Қазақстан көп ұлтты мемлекетке айналды.
Өз
елінде 1969
жылғы санақта 29 пайызды ғана құрады.
Ұлттық тіл, дәстүр, менталитет жойыла бастады.
Ұлттық мектептер жабылды, қазақ тілінде ақпарат алу көзі әлсіреді т.б.
2-кезең.
Соғыс
кезінде тылда
еңбек ету үшін халықты әдейілеп қоныс
аудару, еңбек армиясына еріксіз
соғыс кезіндегі Еңбек армиясы болмаса да, арзан және міндетті еңбек күші ретінде жер ауып келгендер басқа да осы сияқты адамдармен қатар
еңбек ету
және
бұрынғыша халық
басқа да
айла
шаруашылығына
тәсілдер
мобилизациямен
қолданылды.
тартылатын болды
3-кезең.
Соның 17 млн-ы
Қазақстанда 1954–
Қостанай,
1960 жылдары 25,5
Целиноград,
млн. га тың және
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз