1. Берілген мазмұндық жоспардың орны ауысып кеткендіктен нөмірін қойып жазыңыз.
|
|
Әндеткен бала дауысы |
|
|
Ауылға оралу |
|
|
Есмағамбеттің Сержанға сөз (уәде) беруі |
|
|
Аталары туралы Сержанның пікірі |
|
|
Мамасы туралы Сержанның естеліктері |
|
|
Бақытты Сержан |
|
|
Балмұздақ алуға барғанда |
|
|
Үміті үзілген Сержан |
|
|
Балмағамбет атаның үкімі |
2. Шығарманың композициялық құрылысын ақпараттармен сәйкестендіріңіз. /6 балл/
|
№ |
Әңгіменің композициясы |
№ |
Әңгіменің сюжеті /оқиғасы/ |
|
1 |
|
|
|
3. Сұрақтарды дұрыс жауаппен сәйкестендіріңіз.
|
№ |
Сұрақтар |
|
Жауаптар |
|
1 |
Есмағамбет ауылға қанша жылдан кейін келді? |
|
Сержан, төрттерде |
|
2 |
Есік алдындағы жүзім арасында ойнап жүрген баланың есімі кім жасы қаншада? |
|
Ән салады, Алматы атын естігенде қуанады, көзіне жас алады |
|
3 |
Ол неге «... мама» деп ән салады? Баланың әнінен қандай сыр аңғарылады? |
|
Анасын көрмеген, көргісі келеді |
|
4 |
Неліктен бала анасын сағынады? |
|
Төрт жылдан кейін |
|
5 |
Анасын сағынғанын қандай оқиғалардан байқадыңдар? |
|
Анасы алыста, сағынып жүргені |
4. Сұрақтарға жауап беріңіз.
-
Анасын сағынған бала кім, ол неше жаста?
-
Әңгіме неліктен осылай аталды деп ойлайсың?
-
Өзің де анаңды сағынып алыста болып көрдің бе?
-
Егер Сержанның орнында болсаң қандай сезімде болар едің?
-
Бала қай атасын жақсы көретінін айтты? Неліктен?
-
Сержан балмұздақты қалай жейтінін айтты?
-
Балмұздақтарды неліктен Сағынай досына бермекші болды?
-
Есмағамбет неге қатты састы?
-
Автор әңгіме арқылы қандай құндылықты дәріптейді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Жауаптарды сәйкестендіріңіз. /5 балл/
|
Шығарманың аты |
|
Проза, әңгіме |
|
Шығарманың авторы |
Ата қамқорлығы, әженің аялы алақаны, ананың мейірімі, бауырмалдық, туысшылдық; |
|
|
Шығарманың тақырыбы |
Баланың анасына деген сағынышы, ана мен бала арасындағы сағыныш; |
|
|
Идеясы |
«Анасын сағынған бала» |
|
|
Әдеби жанр түрі |
Тынымбай Нұрмағамбетов |
2. Берілген мысалдардың қандай тілдік қолданыстар екенін анықтап, кестені толтырыңыз.
/4 балл/ Жауаптар: тұрақты тіркестер. Ауыспалы мағыналы сөздер. Эпитеттер. Теңеулер.
|
|
|
|
|
|
|
|||
3. «Анасын сағынған бала» әңгімесіндегі кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап әдеби эссе жазыңыз. /80-100 сөз/
3.1.Эссеге мына тақырыптардың бірін таңдап алыңыз.
-
«Анасы бар адамдар...»
-
«Анасын сағынған Сержанның махаббаты»
-
Эссені мына жоспарға негіздеп жазыңыз.
Кіріспе бөлімде әңгіме туралы өзіндік пікір білдіресіз (20 сөз);
Негізгі бөлімде кейіпкерлер бойындағы қасиеттерді анықтайсыз (30 сөз);
Әр қасиетіне шығармадан дәлел келтіресіз (30 сөз);
Қорытынды бөлімде кейіпкер бойынан өзіңізге үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойыңызды қорытындылайсыз. (20 сөз).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Т.Нұрмағамбетовтың "Анасын сағынған бала" шығармасына ҚБ тапсырма, 5-сынып, әдебиет,
Т.Нұрмағамбетовтың "Анасын сағынған бала" шығармасына ҚБ тапсырма, 5-сынып, әдебиет,
1. Берілген мазмұндық жоспардың орны ауысып кеткендіктен нөмірін қойып жазыңыз.
|
|
Әндеткен бала дауысы |
|
|
Ауылға оралу |
|
|
Есмағамбеттің Сержанға сөз (уәде) беруі |
|
|
Аталары туралы Сержанның пікірі |
|
|
Мамасы туралы Сержанның естеліктері |
|
|
Бақытты Сержан |
|
|
Балмұздақ алуға барғанда |
|
|
Үміті үзілген Сержан |
|
|
Балмағамбет атаның үкімі |
2. Шығарманың композициялық құрылысын ақпараттармен сәйкестендіріңіз. /6 балл/
|
№ |
Әңгіменің композициясы |
№ |
Әңгіменің сюжеті /оқиғасы/ |
|
1 |
|
|
|
3. Сұрақтарды дұрыс жауаппен сәйкестендіріңіз.
|
№ |
Сұрақтар |
|
Жауаптар |
|
1 |
Есмағамбет ауылға қанша жылдан кейін келді? |
|
Сержан, төрттерде |
|
2 |
Есік алдындағы жүзім арасында ойнап жүрген баланың есімі кім жасы қаншада? |
|
Ән салады, Алматы атын естігенде қуанады, көзіне жас алады |
|
3 |
Ол неге «... мама» деп ән салады? Баланың әнінен қандай сыр аңғарылады? |
|
Анасын көрмеген, көргісі келеді |
|
4 |
Неліктен бала анасын сағынады? |
|
Төрт жылдан кейін |
|
5 |
Анасын сағынғанын қандай оқиғалардан байқадыңдар? |
|
Анасы алыста, сағынып жүргені |
4. Сұрақтарға жауап беріңіз.
-
Анасын сағынған бала кім, ол неше жаста?
-
Әңгіме неліктен осылай аталды деп ойлайсың?
-
Өзің де анаңды сағынып алыста болып көрдің бе?
-
Егер Сержанның орнында болсаң қандай сезімде болар едің?
-
Бала қай атасын жақсы көретінін айтты? Неліктен?
-
Сержан балмұздақты қалай жейтінін айтты?
-
Балмұздақтарды неліктен Сағынай досына бермекші болды?
-
Есмағамбет неге қатты састы?
-
Автор әңгіме арқылы қандай құндылықты дәріптейді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Жауаптарды сәйкестендіріңіз. /5 балл/
|
Шығарманың аты |
|
Проза, әңгіме |
|
Шығарманың авторы |
Ата қамқорлығы, әженің аялы алақаны, ананың мейірімі, бауырмалдық, туысшылдық; |
|
|
Шығарманың тақырыбы |
Баланың анасына деген сағынышы, ана мен бала арасындағы сағыныш; |
|
|
Идеясы |
«Анасын сағынған бала» |
|
|
Әдеби жанр түрі |
Тынымбай Нұрмағамбетов |
2. Берілген мысалдардың қандай тілдік қолданыстар екенін анықтап, кестені толтырыңыз.
/4 балл/ Жауаптар: тұрақты тіркестер. Ауыспалы мағыналы сөздер. Эпитеттер. Теңеулер.
|
|
|
|
|
|
|
|||
3. «Анасын сағынған бала» әңгімесіндегі кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап әдеби эссе жазыңыз. /80-100 сөз/
3.1.Эссеге мына тақырыптардың бірін таңдап алыңыз.
-
«Анасы бар адамдар...»
-
«Анасын сағынған Сержанның махаббаты»
-
Эссені мына жоспарға негіздеп жазыңыз.
Кіріспе бөлімде әңгіме туралы өзіндік пікір білдіресіз (20 сөз);
Негізгі бөлімде кейіпкерлер бойындағы қасиеттерді анықтайсыз (30 сөз);
Әр қасиетіне шығармадан дәлел келтіресіз (30 сөз);
Қорытынды бөлімде кейіпкер бойынан өзіңізге үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойыңызды қорытындылайсыз. (20 сөз).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















