“Атсырау” ережесі
өңдеу
Ойын аяқталуға жақындаған сайын әр ойыншының
отауларындағы құмалақ таусыла бастайды. Әр құмалақ ұтып алынған
сайын немесе тұздыққа түскен сайын қарсыластардың жүріс мөлшері
кеми береді. Сондықтан ойын соңында қарсыластардың бірінің
отауларында жүріс жасай алмайтын жағдай да кездеседі.
7.Ойыншылардың бірінің отауларындағы құмалақты
бірінші таусып алып, жүріссіз қалуы – атсырау деп
аталады.
8.Атсырауға ұшыраған ойыншының қарсыласы бұл
жағдайда қосымша бір жүріс жасап, барлық құмалақтарды өз қазанына
салып алады. Мысалы:
отаулар №9 №8 №7 №6 №5 №4 №3 №2 №1
1 1 1 Х 1 – – – – (78)
–
– – – – – Х – 4 (76)
отаулар №1 №2 №3 №4 №5 №6 №7 №8 №9
Осы тақтадағы жағдайда жүріс бастаушыдан. Ол №9
отаудағы 4 құмалағын таратады.
Өз кезегінде қостаушы №1 отауға түскен 1
құмалақты жүреді. Бастаушы №9 отаудағы жалғыз құмалақты 1 отауға
салады. Қостаушы кез келген отаудағы құмалақпен, мәселен, 1
отаудағы 1 құмалақпен жүріс жасайды. Сонда төмендегіше жағдай
туындайды:
отаулар №9 №8 №7 №6 №5 №4 №3 №2 №1
1 1 1 Х 1 – 1 3 – (78)
–
– – – – – – – – (76)
отаулар №1 №2 №3 №4 №5 №6 №7 №8 №9
Енді қостаушы отауларындағы 8 құмалақты қазанына
салып, ойынның есебін жүргізеді.
Есеп 76-86. Қостаушы ұтты.
9.Егер “атсырау” жағдайында қосымша жүріс
жүрілген кезде, құмалақтар амалсыздан қарсыластың отауларының
біріне түсіп, жүріс беретін болса, ойын әрі қарай
жалғаса