Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың үлгеріміне әсерін корреляция әдісі арқылы есептеу


    Конырбаева Ж.М., Балгалиева А.Қ., Турдымбетова А.Ю.

    Ақтау қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебінің мұғалімдері


    Түйінді сөздер: ойлау қабілеті, тоғызқұмалақ, логикалық ойлау, ойлау жылдамдығы, білім сапасы, үлгерім

    Ключевые слова: мыслительная способность, тогыкумалак, логическое мышление, скорость мышления, качество обучения, успеваемость.

    Key words: thinking ability, togykumalak, logical thinking, speed of thinking, quality of education, academic performance.


    Аңдатпа

    Мақала тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың ойлау дағдыларын, логикалық есептерді шеше алу қабілеттерінің жақсартудағы рөлін зерделеу арқылы оқушылардың білім үлгерімдеріне ықпалын математикалық корреляция арқылы салыстыруға арналған. Мектептегі тәжірибені зерделеу арқылы тоғызқұмалақ ойыны үйірмеге қатысушы оқушылардың математикалық ойлау қабілеттері, логикалық есептерді шешу қабілеттері және сабақ үлгерімдеріне әсері салыстырмалы сипатталған.


    Аннотация

    Статья посвящена изучению роли игры тогызкумалак в совершенствовании мыслительных способностей учащихся, способности решать логические задачи, а также сопоставлению влияния игры на рост учащихся путем математической корреляции. На примере школьного опыта сравнительно описано влияние игры в тогизкумалак на способность математического мышления учащихся, умение решать логические задачи.


    Abstract

    The article is devoted to the study of the role of the game togyzkumalak in improving the mental abilities of students, the ability to solve logical problems, as well as comparing the influence of the game on the growth of students through mathematical correlation. On the example of school experience, the influence of playing togizkumalak on the ability of students to think mathematically, the ability to solve logical problems, and the course of the lesson is comparatively described.


    Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті математикалық сауаттылық деңгейі бірнеше факторлармен анықталады. Оқушының сабақтағы білімді меңгеріп оны талдауы, сонымен қатар, оқушының сабақтан тыс кезде де ой белсенділігімен айналысуы маңызға ие фактор. Оқушының математикалық қабілетін нығайтуда тоғызқұмалақ ойынының маңызы зор екендігі белгілі. Математикалық сауаттылық пен логикалық ойлау қабілеттеріне бағытталған ұлттық ойынның оқушының біліміне қаншалықты әсері бар екендігін зерттеуге бағытталған, бұл іс әрекеттегі зерттеу жұмысының мақсаты: Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы оқушылардың математикалық сауаттылығы мен логикалық есептерді шешудегі қабілеттерін тәжірибе арқылы саралай отырып, зерттеу нәтижелері негізінде үлгерім және жетістік нәтижелерін корреляциялау.

    Зерттеудің міндеттері.

    • Зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді зерттеу және талдау;

    • Тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың математикалық ойлау белсенділігі мен математикалық сауаттылық деңгейіне ықпалын анықтау.

    • Тоғызқұмалақ үйірмесін қатысушы оқушылардың логикалық ойлау белсенділігі мен үлгерімінің арасындағы байланысты зерделеу

    • Зерттеу нәтижелері мен оқушылардың үлгерім сапасын салыстыру арқылы корреляция көрсеткішін анықтау.

    Зерттеу методологиясы: сауалнама, бақылау, синтез.

    Бақылау әдісі – әр оқыту стильдеріне сәйкес жоспарланған сабақтарды белгіленген көрсеткіштер бойынша бақылау жүргізу.

    Сауалнама әдісі – зерттеу жұмысын бастамас бұрын зерттеу тобындағы мұғалімдердің оқыту стильдері туралы түсініктерін анықтау мақсатында жүргізілді.

    Синтез – бұл әдіс арқылы алынған деректерді жинақтап қорытындылау, біріктіре отырып зерттеу қорытындысы мен ұсыныстар әзірлеу кезінде қолданылды. Зерттеу оқыту стильдерін, әр стильдің қай көрсеткіштерде тиімді болатынын талдау.

    Зерттеу кезеңдері:

    • Тоғызқұмалақ ойыны туралы деректер жинау, әдебиеттермен танысу;

    • Тоғызқұмалақ ойынына қатысатын оқушылар тізімін алу;

    • Оқушыларға сауалнама жүргізу;

    • Интервью алу;

    • Логикалық тапсырмалар құрастырып, оларға сол тапсырмаларды беру;

    • Әрбір тапсырмаларды орындағанда оқушылардың орындау уақыты мен жылдамдығын мұқият бақылап отыру;

    • Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысатын оқушылардың ойлау белсенділігіне әсерін зерттеу, талдау жасау, бағалау.

    • Тоғызқұмалақ ойыны оқушының білім сапасына қаншалықты әсер ететінін корреляция арқылы есептеу.

    Зерттеу нысаны: тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы 7-8 сынып және 9-10 оқушылары.

    Зерттеудің жаңашылдығы: Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы оқушыларды зерттеу арқылы тоғызқұмалақ ойынынының оқушының ойлау қабілетіне, математикалық сауаттылығына әсерін анықтауда корреляциялау әдісін қолдану.

    Зерттеудің нәтижесі: Тоғызқұмалақтың оқушылардың білім сапасына әсерін корреляция көрсеткіші арқылы есептелді.

    Қазақтың көне ұлттық ойындарының бірі – «Тоғыз құмалақ» ойыны. «Тоғыз құмалақ» – логикалық математикалық ойлау мен төзімділікті дамытуға арналған логика мен тапқырлыққа арналған тақтадағы үстел ойыны. Ойын манкала отбасына жатады, оның құрамына вари немесе калах сияқты ойындар кіреді. Ойынның негізін ежелгі моңғолдар мен түркілер киелі санаған 9 саны (9х9=81 және 2х9х9=162) құрайды. Ғылыми әлемде ол «қойшы алгебрасы» деп аталды, өйткені ойын барысында қарсыластар барлық төрт негізгі математикалық операцияны қолдануы керек. Ойын тек санау жылдамдығына ғана емес, тактикаға да құрылған.

    Зерттеу жұмысы қазан және желтоқсан аралығында жүргізілді. Зерттеу нысаны ретінде тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы 23 оқушы фокус тобы ретінде алынып 3 ай мерзімде зерттеу жүргізілді. Оқушылардан сауалнама немесе логикалық тапсырмалар кезектесіп беріліп отырды. Сауалнамада оқушының үні, ойы, көзқарасы, пікірі мен дамуы ескеріліп отырды. Сонымен қатар, логикалық тапсырмаларды оқушылар тоғызқұмалақ үйірмеге дейін немесе үйірмеден кейінгі уақыттарда орындап отырды.

    Зерттеу барысында жүргізілген сауалнама қорытындысы мынадай болды.

    Нешінші сыныптан бастап тоғызқұмалақ ойнайсыз?

    Тоғызқұмалақ ойынына тәулігіне қанша уақыт жұмсайсыз?





    Сауалнама нәтижелеріне сай үйірме оқушыларының кейбірі (3 оқушы) 1 сыныптан бастап тоғызқұмалақпен айналысып келе жатқанын көреміз.

    ОҚушылардың тәулігіне тоғызқұмалақ ойнаумен айналысу ұзақтызы 40 минуттан 1 сағатқа дейін екендігі анықталды. Оқушылар аптасына 3 реттен 10 ретке дейін тоғызқұмалақпен айналасады. Осы сауалнамадан оқушылардың бос уақытын жібермей үнемі даму үстінде жүретіні айқын көрініп тұр. Ал үнемі даму мен іздену бірден бір оқушының білім сапасына да, щығармашылығына да жақсы әсер ететіні бәрімізге белгілі.

    Оқушылардың арасында тоғызқұмалақтан басқа да логикалық ойындармен шұғылданатындығын байқалады. Оның ішінде кейбір оқушылар тоғызқұмалақпен де шахматпен де айналысаты байқалды.

    Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы оқушылармен әңгімелдесіп, қызығушылықтар мен қалай көмектесетіні туралы шағын сұхбат жүргізілді. Оқушылармен сұхбат барысында төмендегі сұрақтар қамтылды:

    Құмалақ есебін есептеу әдісіңіз қандай? Тоғызқұмалақ ойнау дағдысы Сіздің сабағыңызға қалай әсер етеді? Тоғызқұмалақ ойынында сіз бастаушы болғанын құптайсызба? Ойын барысында неше жүрісті болжай аласыз?

    Ойын сіз ойлағандай болмаса қандай сезім бойыңызда оянады (өршиді)?

    Ойын кезінде қәтелессеңіз ойын соңына дейін реттей алатын арнайы тәсіліңіз бар ма?

    Зерттеу жұмысының келесі бағыты оқушылардың үйірмеге дейін және кейін логикалық тапсырмаларды орындауын бақылау.

    Оқушыларға мынадай тақырыптарға логикалық есептер берілді.

    Бұл логикалық тапсырмалардың әрқайсысының өзіндік ерекшеліктері бар.

    1.Миға шабуыл – оқушының креативті ойлау қабілетін оятады, сұраққа жауап іздеу дағдысын қалыптастырады.

    2.Фигураларды иллюстрациялау – пішіндердің бейнесін көзге елестете отырып, санай алу.

    3.Стандартты емес – оқу бағдарламасы мен жоспарға сай емес тақырыптан өзгеше әлемдегі тапсырмалар.

    4.Сыйымдылыққа арналған – ерекше заңдылықты қажет ететін, сұйықтықты бөліп құюға арналған тапсырмалар.

    5.Геометриялық интерпретация – берілген нүктелерден өзгеше фигура құрастыру.

    6.Жоғары деңгейлі ойлануды қажет ететін тапсырмалар.

    7.Талдау жасап, стратегия құру арқылы шығаратын тапсырмалар.

    8.Теңдеу құру арқылы шығаратын белгісізі бар тапсырмалар.

    Оушылардың тапсырмаларды орындау жылдамдығының үйірмеге дейінгі және үйірмеден кейінгі жылдамдықтары бақыланып, алынған деректер кестеге жинақталды.

    №

    Миға шабуыл – Брайн Джим.

    Логикалық тапсырма

    Сыныбы

    Уақыты

    7-8 сынып

    9-10 сынып

    1.

    Дұрыс орындаған оқушылар

    13

    9 оқушы

    4 оқушы

    2-3 секунд

    2.

    Орындауда біраз уақыт жіберіп алған оқушылар

    4

    2 оқушы

    2 оқушы

    1 минут және одан көп

    3.

    Өзгеше жасауға ұмтылған оқушылар

    6

    3 оқушы

    3 оқушы

    2 минут және одан көп

    Кестеге сай 13 оқушы дұрыс орындады, оның ішінде 7-8 сынып оқушылары 9, 4 оқушы 9-10 сыныптан болды. Уақыт жылдамдығы 2-3 секунд.

    Ал 4 оқушы орындауда біраз уақыт жіберіп алды, тапсырманың дұрыс жауабын табуда қиындықтар болды. Уақыт жылдамдығы 1 минут және одан көп. Кейбір оқушылар тапсырманы өзгеше жолмен орындауға тырысты, олар 9 сыныпта - 1 оқушы, 8 сыныпта 2 оқушы, ал 7 сыныпта 3 оқушы.


    Оқушыларға берілген тапсырмаларды орындау нәтижелері төмендегі кестеде берілген.

    №

    Сұрақтар

    Дұрыс емес/ уақыт жылдамдығы

    Дұрыс жауабы/ уақыт жылдамдығы

    1

    31 ге бөлінетінін дәлелдеңдер

    3 /3-4 минут

    20/3-5 минут

    2

    4 сызықпен 9 нүктені сызып өту керек

    2/3-4 минут

    21/5-6 минут

    3

    Неше квадрат көріп тұрсыз?

    4/3-6 минут

    19/4-6 минут

    4

    Сандық сипаттама

    7/1-5 минут

    16/4-5 минут

    5

    Жемістермен есеп

    3/2-5 минут

    20/2-5 минут

    6

    Сандық арифметика

    7/4-5 минут

    16/1-6 минут

    7

    Әке мен бала саудасы

    9/1-3 минут

    14/4-7 минут

    8

    Сыйымдылық бойынша мысал

    2/2-3 минут

    21/6-8 минут

    9

    Өзенде қандай тастар болмайды

    13/3-4 минут

    10/1-5 минут

    10

    Фермада аяқ саны

    5/3-5 минут

    18/3-5 минут

    11

    Үш электр қосқыш

    5/3-7 минут

    18/4-7 минут

    12

    Ұшақ, жылқы, көлік.

    5/4-5 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турдымбетова Амина Юлдашбаевна
    27 Мамыр 2024
    171
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың үлгеріміне әсерін корреляция әдісі арқылы есептеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың үлгеріміне әсерін корреляция әдісі арқылы есептеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Зерттеу жұмысымызда ұлттық ойын тоғызқұмалақ үйрмесіне келетін оқушылардың үлгерімін математикалық коллерациямен есептеу әдісі арқылы жасалды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың үлгеріміне әсерін корреляция әдісі арқылы есептеу


    Конырбаева Ж.М., Балгалиева А.Қ., Турдымбетова А.Ю.

    Ақтау қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебінің мұғалімдері


    Түйінді сөздер: ойлау қабілеті, тоғызқұмалақ, логикалық ойлау, ойлау жылдамдығы, білім сапасы, үлгерім

    Ключевые слова: мыслительная способность, тогыкумалак, логическое мышление, скорость мышления, качество обучения, успеваемость.

    Key words: thinking ability, togykumalak, logical thinking, speed of thinking, quality of education, academic performance.


    Аңдатпа

    Мақала тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың ойлау дағдыларын, логикалық есептерді шеше алу қабілеттерінің жақсартудағы рөлін зерделеу арқылы оқушылардың білім үлгерімдеріне ықпалын математикалық корреляция арқылы салыстыруға арналған. Мектептегі тәжірибені зерделеу арқылы тоғызқұмалақ ойыны үйірмеге қатысушы оқушылардың математикалық ойлау қабілеттері, логикалық есептерді шешу қабілеттері және сабақ үлгерімдеріне әсері салыстырмалы сипатталған.


    Аннотация

    Статья посвящена изучению роли игры тогызкумалак в совершенствовании мыслительных способностей учащихся, способности решать логические задачи, а также сопоставлению влияния игры на рост учащихся путем математической корреляции. На примере школьного опыта сравнительно описано влияние игры в тогизкумалак на способность математического мышления учащихся, умение решать логические задачи.


    Abstract

    The article is devoted to the study of the role of the game togyzkumalak in improving the mental abilities of students, the ability to solve logical problems, as well as comparing the influence of the game on the growth of students through mathematical correlation. On the example of school experience, the influence of playing togizkumalak on the ability of students to think mathematically, the ability to solve logical problems, and the course of the lesson is comparatively described.


    Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті математикалық сауаттылық деңгейі бірнеше факторлармен анықталады. Оқушының сабақтағы білімді меңгеріп оны талдауы, сонымен қатар, оқушының сабақтан тыс кезде де ой белсенділігімен айналысуы маңызға ие фактор. Оқушының математикалық қабілетін нығайтуда тоғызқұмалақ ойынының маңызы зор екендігі белгілі. Математикалық сауаттылық пен логикалық ойлау қабілеттеріне бағытталған ұлттық ойынның оқушының біліміне қаншалықты әсері бар екендігін зерттеуге бағытталған, бұл іс әрекеттегі зерттеу жұмысының мақсаты: Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы оқушылардың математикалық сауаттылығы мен логикалық есептерді шешудегі қабілеттерін тәжірибе арқылы саралай отырып, зерттеу нәтижелері негізінде үлгерім және жетістік нәтижелерін корреляциялау.

    Зерттеудің міндеттері.

    • Зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді зерттеу және талдау;

    • Тоғызқұмалақ ойынының оқушылардың математикалық ойлау белсенділігі мен математикалық сауаттылық деңгейіне ықпалын анықтау.

    • Тоғызқұмалақ үйірмесін қатысушы оқушылардың логикалық ойлау белсенділігі мен үлгерімінің арасындағы байланысты зерделеу

    • Зерттеу нәтижелері мен оқушылардың үлгерім сапасын салыстыру арқылы корреляция көрсеткішін анықтау.

    Зерттеу методологиясы: сауалнама, бақылау, синтез.

    Бақылау әдісі – әр оқыту стильдеріне сәйкес жоспарланған сабақтарды белгіленген көрсеткіштер бойынша бақылау жүргізу.

    Сауалнама әдісі – зерттеу жұмысын бастамас бұрын зерттеу тобындағы мұғалімдердің оқыту стильдері туралы түсініктерін анықтау мақсатында жүргізілді.

    Синтез – бұл әдіс арқылы алынған деректерді жинақтап қорытындылау, біріктіре отырып зерттеу қорытындысы мен ұсыныстар әзірлеу кезінде қолданылды. Зерттеу оқыту стильдерін, әр стильдің қай көрсеткіштерде тиімді болатынын талдау.

    Зерттеу кезеңдері:

    • Тоғызқұмалақ ойыны туралы деректер жинау, әдебиеттермен танысу;

    • Тоғызқұмалақ ойынына қатысатын оқушылар тізімін алу;

    • Оқушыларға сауалнама жүргізу;

    • Интервью алу;

    • Логикалық тапсырмалар құрастырып, оларға сол тапсырмаларды беру;

    • Әрбір тапсырмаларды орындағанда оқушылардың орындау уақыты мен жылдамдығын мұқият бақылап отыру;

    • Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысатын оқушылардың ойлау белсенділігіне әсерін зерттеу, талдау жасау, бағалау.

    • Тоғызқұмалақ ойыны оқушының білім сапасына қаншалықты әсер ететінін корреляция арқылы есептеу.

    Зерттеу нысаны: тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы 7-8 сынып және 9-10 оқушылары.

    Зерттеудің жаңашылдығы: Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы оқушыларды зерттеу арқылы тоғызқұмалақ ойынынының оқушының ойлау қабілетіне, математикалық сауаттылығына әсерін анықтауда корреляциялау әдісін қолдану.

    Зерттеудің нәтижесі: Тоғызқұмалақтың оқушылардың білім сапасына әсерін корреляция көрсеткіші арқылы есептелді.

    Қазақтың көне ұлттық ойындарының бірі – «Тоғыз құмалақ» ойыны. «Тоғыз құмалақ» – логикалық математикалық ойлау мен төзімділікті дамытуға арналған логика мен тапқырлыққа арналған тақтадағы үстел ойыны. Ойын манкала отбасына жатады, оның құрамына вари немесе калах сияқты ойындар кіреді. Ойынның негізін ежелгі моңғолдар мен түркілер киелі санаған 9 саны (9х9=81 және 2х9х9=162) құрайды. Ғылыми әлемде ол «қойшы алгебрасы» деп аталды, өйткені ойын барысында қарсыластар барлық төрт негізгі математикалық операцияны қолдануы керек. Ойын тек санау жылдамдығына ғана емес, тактикаға да құрылған.

    Зерттеу жұмысы қазан және желтоқсан аралығында жүргізілді. Зерттеу нысаны ретінде тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы 23 оқушы фокус тобы ретінде алынып 3 ай мерзімде зерттеу жүргізілді. Оқушылардан сауалнама немесе логикалық тапсырмалар кезектесіп беріліп отырды. Сауалнамада оқушының үні, ойы, көзқарасы, пікірі мен дамуы ескеріліп отырды. Сонымен қатар, логикалық тапсырмаларды оқушылар тоғызқұмалақ үйірмеге дейін немесе үйірмеден кейінгі уақыттарда орындап отырды.

    Зерттеу барысында жүргізілген сауалнама қорытындысы мынадай болды.

    Нешінші сыныптан бастап тоғызқұмалақ ойнайсыз?

    Тоғызқұмалақ ойынына тәулігіне қанша уақыт жұмсайсыз?





    Сауалнама нәтижелеріне сай үйірме оқушыларының кейбірі (3 оқушы) 1 сыныптан бастап тоғызқұмалақпен айналысып келе жатқанын көреміз.

    ОҚушылардың тәулігіне тоғызқұмалақ ойнаумен айналысу ұзақтызы 40 минуттан 1 сағатқа дейін екендігі анықталды. Оқушылар аптасына 3 реттен 10 ретке дейін тоғызқұмалақпен айналасады. Осы сауалнамадан оқушылардың бос уақытын жібермей үнемі даму үстінде жүретіні айқын көрініп тұр. Ал үнемі даму мен іздену бірден бір оқушының білім сапасына да, щығармашылығына да жақсы әсер ететіні бәрімізге белгілі.

    Оқушылардың арасында тоғызқұмалақтан басқа да логикалық ойындармен шұғылданатындығын байқалады. Оның ішінде кейбір оқушылар тоғызқұмалақпен де шахматпен де айналысаты байқалды.

    Тоғызқұмалақ үйірмесіне қатысушы оқушылармен әңгімелдесіп, қызығушылықтар мен қалай көмектесетіні туралы шағын сұхбат жүргізілді. Оқушылармен сұхбат барысында төмендегі сұрақтар қамтылды:

    Құмалақ есебін есептеу әдісіңіз қандай? Тоғызқұмалақ ойнау дағдысы Сіздің сабағыңызға қалай әсер етеді? Тоғызқұмалақ ойынында сіз бастаушы болғанын құптайсызба? Ойын барысында неше жүрісті болжай аласыз?

    Ойын сіз ойлағандай болмаса қандай сезім бойыңызда оянады (өршиді)?

    Ойын кезінде қәтелессеңіз ойын соңына дейін реттей алатын арнайы тәсіліңіз бар ма?

    Зерттеу жұмысының келесі бағыты оқушылардың үйірмеге дейін және кейін логикалық тапсырмаларды орындауын бақылау.

    Оқушыларға мынадай тақырыптарға логикалық есептер берілді.

    Бұл логикалық тапсырмалардың әрқайсысының өзіндік ерекшеліктері бар.

    1.Миға шабуыл – оқушының креативті ойлау қабілетін оятады, сұраққа жауап іздеу дағдысын қалыптастырады.

    2.Фигураларды иллюстрациялау – пішіндердің бейнесін көзге елестете отырып, санай алу.

    3.Стандартты емес – оқу бағдарламасы мен жоспарға сай емес тақырыптан өзгеше әлемдегі тапсырмалар.

    4.Сыйымдылыққа арналған – ерекше заңдылықты қажет ететін, сұйықтықты бөліп құюға арналған тапсырмалар.

    5.Геометриялық интерпретация – берілген нүктелерден өзгеше фигура құрастыру.

    6.Жоғары деңгейлі ойлануды қажет ететін тапсырмалар.

    7.Талдау жасап, стратегия құру арқылы шығаратын тапсырмалар.

    8.Теңдеу құру арқылы шығаратын белгісізі бар тапсырмалар.

    Оушылардың тапсырмаларды орындау жылдамдығының үйірмеге дейінгі және үйірмеден кейінгі жылдамдықтары бақыланып, алынған деректер кестеге жинақталды.

    №

    Миға шабуыл – Брайн Джим.

    Логикалық тапсырма

    Сыныбы

    Уақыты

    7-8 сынып

    9-10 сынып

    1.

    Дұрыс орындаған оқушылар

    13

    9 оқушы

    4 оқушы

    2-3 секунд

    2.

    Орындауда біраз уақыт жіберіп алған оқушылар

    4

    2 оқушы

    2 оқушы

    1 минут және одан көп

    3.

    Өзгеше жасауға ұмтылған оқушылар

    6

    3 оқушы

    3 оқушы

    2 минут және одан көп

    Кестеге сай 13 оқушы дұрыс орындады, оның ішінде 7-8 сынып оқушылары 9, 4 оқушы 9-10 сыныптан болды. Уақыт жылдамдығы 2-3 секунд.

    Ал 4 оқушы орындауда біраз уақыт жіберіп алды, тапсырманың дұрыс жауабын табуда қиындықтар болды. Уақыт жылдамдығы 1 минут және одан көп. Кейбір оқушылар тапсырманы өзгеше жолмен орындауға тырысты, олар 9 сыныпта - 1 оқушы, 8 сыныпта 2 оқушы, ал 7 сыныпта 3 оқушы.


    Оқушыларға берілген тапсырмаларды орындау нәтижелері төмендегі кестеде берілген.

    №

    Сұрақтар

    Дұрыс емес/ уақыт жылдамдығы

    Дұрыс жауабы/ уақыт жылдамдығы

    1

    31 ге бөлінетінін дәлелдеңдер

    3 /3-4 минут

    20/3-5 минут

    2

    4 сызықпен 9 нүктені сызып өту керек

    2/3-4 минут

    21/5-6 минут

    3

    Неше квадрат көріп тұрсыз?

    4/3-6 минут

    19/4-6 минут

    4

    Сандық сипаттама

    7/1-5 минут

    16/4-5 минут

    5

    Жемістермен есеп

    3/2-5 минут

    20/2-5 минут

    6

    Сандық арифметика

    7/4-5 минут

    16/1-6 минут

    7

    Әке мен бала саудасы

    9/1-3 минут

    14/4-7 минут

    8

    Сыйымдылық бойынша мысал

    2/2-3 минут

    21/6-8 минут

    9

    Өзенде қандай тастар болмайды

    13/3-4 минут

    10/1-5 минут

    10

    Фермада аяқ саны

    5/3-5 минут

    18/3-5 минут

    11

    Үш электр қосқыш

    5/3-7 минут

    18/4-7 минут

    12

    Ұшақ, жылқы, көлік.

    5/4-5 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Ғылыми жұмыстар Барлық сыныптар
    27.05.2024
    171
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турдымбетова Амина Юлдашбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации