Төлдер айтысы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Төлдер айтысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: Коммуникативтік дағдыларды дамыту, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту.

Оқу қызметі: Көркем әдебиет.

Пәнаралық байланыс: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру, Сурет салу, Мүсіндеу, Жапсыру.

Тақырыбы: Төлдер айтысы.

Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдете отырып, олардың төлдерін бір-бірінен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету.

Көрнекіліктер: Слайд, үй жануарларыны және төлдерінің суреттері, ермексаз, қима суреттер, түрлі- түсті қарындаштар, желім, ақ түсті қағаз майлық.


Іс-әрекет бөлімдері

Педагогтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ынталандыру, сезімді ояту

Психологиялық дайындық

Атам мені, «Құлыным»- дейді,
Әжем мені, «Ботам»- дейді.
Әкем мені, «Шырағым»- дейді,
Анам мені, «Қозым»- дейді.
Ал шынында мен кіммін?
Мен дарынды баламын!


Балалар шеңбер бойына тұрады.




Ізденістер Ұйымдастыру

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Бүгін ауа райы қандай керемет. Сендердің де көңіл- күйлерің көтеріңкі ғой, солай ма балалар? -Олай болса сендерді ата мен әженің ауылына жайлауға саяхатқа апарайын, қонаққа барамыз ба балалар?
-Балалар жайлау бізге алыс, бірақ біз шыныққан балалармыз ғой, жаяу барсақ қалай болады?
-Олай болса, біріміздің артымызға біріміз сапқа тұрып, көңілді жету үшін «Қошақан» әнін айтып барайық.
Слайдтан жайлаудың суреті шығады.

-Балалар, қандай тамаша! Таза ауа, жайлауға да келдік.
- Жайлаудан не көріп тұрсыңдар?


Ата мен әже қарсы алады.
-Ата, әже мен балаларды саяхатқа алып келдім, төрт түлік малмен және олардың төлдерімен таныстырмақ едім.
-Балалар, қандай үй жануарларын білесіңдер? Қане, атап жіберейікші.


-Балалар, үй жануарлары адамдардың жанында өмір сүреді, өйткені адамдар оларды күтіп- баптап, жем-шөптерін дайындап береді. Олар адамға пайдалы.
Төрт түлікпен және олардың төлдерімен таныстырып өтемін.

І. «Поэзия минуты»


-Балалар, сендер төлдер туралы тақпақтар білесіңдер ме?

















Әже:
-Балалар, сендер төлдер туралы тақпақтар біледі екенсіңдер. Мен сендерге осы төлдер туралы «Төлдер айтысы» ертегісін айтып берейін.
Әже ертегіні баяндап береді.
ІІ. Талқылау:

-Ертегі ұнады ма?

-Ертегі не туралы?

-Ертегідегі жануарлардың

қайсысы ұнады?

-Төлдер бір-бірімен не үшін

айтысты?

Лақ не деп мақтанды?

-Бұзау, бота, құлын лаққа қандай жауап айтты?

-Осы кезде төлдерге адам келіп не деп айтады?
Дидактикалық ойын:


III. «Даусынан таны»


Сергіту сәті:

Тәрбиеші де балалармен бірге қайталайды.

-Қошақаны қойдың,
Қайда, қалып қойдың,
Бұлтиып тұр бүйірің,
Қай өрістен тойдың.
Секең-секең ей лақ,
Жүрмін саған кейіп ақ.
Тыным тапсаң болмай ма,
Секірмей ақ кей уақ.

1.Әліппе-дәптермен жұмыс.

Ертегінің мазмұнын сурет бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау. (5­6 бала айтады.)

Бір бала ертегінің басын бастайды. Екінші бала ертегіні педагогтің сұрақтар қоюы арқылы жалғастырады.

Балаларға лақ пен құлын диалогін ойнауды ұсынады.


2.Әліппе-дәптермен жұмыс.

IV. «Ой шебері» әдісі.

-Ал, енді балалар, мен сендердің ой шеберліктеріңді тексерейінші.

Төлдер туралы жұмбақ шешу:

«Мәә-мәә» деген әні бар,

Жібек тоны сәні бар.

Өзі сондай момақан,

Сүйкімді қай жануар?


«Бее-бее» деген әні бар,

Енесін тез сағынар.

Жібек жүнді, сүйкімді,

Мөлдір көзді қай жануар?



Кезікті бір жануар

Үстінде екі тауы бар.



Көкке шаншып құйрығын,

Келеді шауып жүйрігім?


Тастан- тасқа секiредi,

Қалқиып қос құлағы,

Ойын болып көкiрегi,

Аула оның тұрағы.



V.Тапқырлық әдісі:


Ойын: «Төлін тап»







3.Әліппе-дәптермен жұмыс.


Төлдердің енесі қалай атаймыз, оларды сызық арқылы сызып қосамыз.

  • Балалар біздің мектепке қайтатын уақытымыз болды. Ата- апамен қоштасайық.
    Мектебімізге тез жету үшін 1-ден 10-ға дейін тура және кері санап жіберейік.
    Слайдтан мектептің суреті шығады.

  1. Шығармашылық жұмыс

Балаларды 4 топқа бөлу.

І-топ «Қошақандар»

ІІ-топ «Ботақандар»

ІІІ-топ «Құлыншақтар»

VІ-топ «Бұзауқандар»



І-топ «Қошақандар»






ІІ-топ «Ботақандар»










ІІІ-топ «Құлыншақтар»







VІ-топ «Бұзауқандар»








-Қазір жылдың күз мезгілі.


-Иә.




-Алақай.




- Әрине, жаяу барайық.


Балалар «Қошақан» әнін айтады.

Балалар орындарына жайғасады.



- Жайылып жүрген үй жануарлары, төлдері.
Балалар амандасады.








-Түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі.














Құлыншақ, құлыншақ,

Шапқылайсың даламен.

Дос болсайшы құлыншақ,

Мен сияқты баламен.


Тентек болма, ақ бұзау,

Еріншек болма, ақ бұзау.

Кең далада сенімен,

Жарысып мен жүгірем.


Тарпаң - тарпаң тайлағым,
Ботақаным, маймағым.
Қара - көзің мөлдіреп,
Жібек жүнің желбіреп,
Желк - желк етіп желесің,
Енеңе еріп келесің.


Кіп - кішкене момақан,
Қошақанды ұнатам.
Сүйеді апам қозым деп,
Қошақаным қозым деп.










Балалар сұрақтарға жауап береді.












Балалар ойынды ойнайды.





Балалар жаттығуды орындайды.










Тапсырманы орындайды.





















Shape1


Shape2 Shape3 Shape4 Shape5


Фланелеграфпен ойнайды.

Shape6


Shape7



Балалар 1ден 10-ға дейін тура және кері санайды.












Ермексаздан қошақанды жасайды.

Shape8

Ботақанның суретін салып, бояйды.

Shape9



Құлыншақты қима қағаздардан құрастырады.

Shape10

Геометриялық пішіндерден бұзауқанды қиып, жапсырады.

Shape11

Оқу қызметін қорытындылау Рефлекция

Тәрбиеші қорытынды жасайды.

Үй жануарларының пайдасы қандай?

Сабақ ұнады ма? Ертегіні өзіңнің отбасыңа айтып бер.

Рефлексиялық бағалау өз жұмысын бағалап қорыту. Тәрбиеленушілер ҰОҚ­дегі өзінің жұмысына баға береді. Ештеңе түсінбедім – қызыл түспен,

Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары түспен,

Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл түспен.









Әліппе­дәптердегі қошқармүйіз оюын түрлі түсті қарындаштармен бояйды.

Shape12 Shape13 Shape14


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
112
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі