Төле би «Ердің бақыты –әйел»

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Төле би «Ердің бақыты –әйел»

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзім жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Далиева К

Күні:

16.09.2025ж

Сынып: 9Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Төле би «Ердің бақыты –әйел»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

Сабақтың мақсаты

көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтай алады

Құндылықтарға баулу

Тәуелсіздік және Отаншылдық

Бірлік және ынтымақ

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Әділдік және жауапкершілік

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут






















Сабақтың ортасы

7 минут

















5 минут











7 минут














8 минут


















8 минут
















Сабақтың аяқталуы

5 минут









Сәлемдесу

Ширату жаттығулары

«Құпия зат» әдісі арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі. Олардың мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені сұралады.

Суреттер: Төле би, қарлығаш, әйел бейнесі.

Топқа бөлу

Төле бидің нақыл сөздері тармақтарға бөлініп, оқушыларға ұсынылады. Оқушылар өлеңнің тармағы арқылы шумақ құрастырып, үш топқа бөлінеді.

Оқушылар жауаптары тыңдалады, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.

Топтық жұмыс

1-тапсырма

«Ердің бақыты – әйел» мәтінін мұқият оқып шығыңдар. Берілген сұрақтарға жауап беріңдер. Wordwall платформасы

1.Бидің «ұлыма келінді өзім таңдап беремін» деуінің себебі неде?

2.Данагүлдің қандай әрекеті Төле бидің ризашылығын тудырды?

3.Төле би жолда келе жатып қандай оқиғаға тап болды?

4. Данагүл Төле бидің жұмбағын қалай шешті?

5.Қалың қол қарақшыларды қалай ұстады?

6.Оқиғаның соңы немен аяқталды?

Бейнекөрініс «Төле бидің жұмбағы»

2-тапсырма

«Ердің бақыты – әйел» шығармасына сюжеттік талдау жасау

Оқиғаның басталуы _____________

Оқиғаның дамуы________________

Оқиғаның байланысуы __________

Оқиғаның шиеленісуі __________

Оқиғаның шарықтау шегі _______

Оқиғаның шешімі ____________

3-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз.

Кейіпкер

лер

Кейіпкер бейнесі

Мәтіннен мысал

Төле би



Данагүл



Алакөз



Кері байланыс: Тапсырманы орындау барысында не қиын болды? Ең пайдалысы не болды?

3-тапсырма

Жеке жұмыс

Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтаңыз. «Кейіпкер кестесін» толтырыңыз

Шығарма кейіпкер

лері

Кейіпкер

лер өміріндегі құндылық

тар

Менің ойым

Төле би



Данагүл



Алакөз




Төле бидің: «Құлақ пен таңдай бергенім, айттырмай біліп, өсиетімді жұртқа жайып жүретін балам бол, міне»,-деп Данагүлге құлақ пен таңдай ұсынуының мәні неде?

4-тапсырма

Жеке жұмыс

Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкеріңізбен салыстырыңыз.


Төле би

Қазір

гі заман

ғы кейіп

кер

Данагүл

Қазіргі заман

ғы кейіп

кер

ұқсастық

ұқсастық






айырмашылық

айырмашылық








7-тапсырма



Рефлексия


«Құпия зат» әдісі арқылы оқушылар суреттердің мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені айтып береді.

Оқушылар үш топқа бөлінеді.

І топ: Төле би

ІІ топ: Қарлығаш

ІІІ топ: Данагүл









Әр топ өздеріне берілген әңгіменің бөлігін оқып шығады. Мәтін мазмұнына, идеясына қатысты сұрақтарға Wordwall платформасы арқылы жауап береді












Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтайды. Мәтіннен мысал келтіреді.













Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтайды. «Кейіпкер кестесін» толтырады.













Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкерлерімен салыстырады.

































Рефлексия кезінде «Өзін-өзі бағалау» парағы арқылы сабақтан қандай әсер алғанын, қандай жаңа нәрсе үйренгенін немесе не түсінбегенін, қандай кедергі болғанын жеткізеді.





Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Өзара топтық бағалау

1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.

2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.

3-топ: Келесі топқа “SMS” жазу арқылы бағалайды.









Дескриптор

Білім алушы

-сюжеттік талдау жасайды.




Дескриптор

Білім алушы

-шығарма сюжеті арқылы

кейіпкерлерді анықтайды,

-кейіпкердің шығармадағы

бейнесін сипаттайды,

-эпизодтардан мысал келтіреді,

-3 кейіпкерді

атайды

-басты құндылықтарды анықтайды

- ойын білдіреді

-Төле бидің

сөзінің мәнін анықтайды,

-ойын жинақы жеткізеді


Дескриптор

Білім алушы


-кейіпкерлер бойындағы қасиеттер мен

ерекшелік

терді анықтайды;

-кейіпкерлер жүйесін салыстыра талдайды.


Жеке жұмысты бағалау

Алшы – (9-10 балл)

Тәйке (7-8 балл)

Бүге  (4-6 балл)

Шіге (шік) – (1-4 балл)










Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

9-сынып















Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл






https://wordwall.net/ru/resource/52307500







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
74
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі