Сабақтың
басы
3\5
минут
|
Мұғалім оқушылармен
амандасады
Психологиялық тренинг «Досыңа
көңіл –күй сыйла »
әдісі
арқылы
Оқушылардың назарын сабаққа
аударады
Сабақтың оқу мақсатын
хабарлау
9.1.3.1. Көркем шығарманың
идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау
|
Оқушылар-
дың зейіні шоғырланады өткен
тақырыптарға шолу жасап мұғалімге айтады
Сабақтың оқу мақсатын
талқылайды
|
Шығарманың идеясы бойынша
кейіпкерлер жүйесін анықтайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Оқулық, қосымша интернет
мәліметтері
|
Сабақтың
ортасы
10 минут
15минут
10 минут
5
минут
|
1-тапсырма
Төле бидің «Ердің
бақыты-әйел» шешендік сөзіне композициялық талдау
жасаңыз.
Шығарманың
басталуы
Шығарманың
байланысы
Шығарманың
дамуы
Шығарманың
шиеленісуі
Шығарманың шарықтау
шегі
Шығарманың
шешімі
2-
тапсырма
Төле би «Ердің бақыты –әйел».
Әйтеке би «Қасқакөл дауы» шығармасындағы кейіпкерлерді қазіргі
замандағы өз кейіпкеріңізбен
салыстырыңыз.
Төле
би
|
Қазіргі замандағы
кейіпкер
|
Данагүл
|
Қазіргі замандағы
кейіпкер
|
айырмашылық
ұқсастық
«Сұраққа жетіп ал» әдісі
бойынша мұғалімнің сұрақтарына
оқушылар жауап
береді.
«Қасқакөл дауы» қандай
дау?
«Қасқакөл» дауы қандай
шешіммен аяқталды?
«Қасқакөл дауының» тууына
қандай себептер болды?
Орманбеттің билер шешеіміне
көнбеу себебі неде?
«Қасқакөз» шешендік сөзінің
түйінін анықтаңдар?
3-тапсырма
Саралау
тапсырмасы
Төле би «Ердің бақыты –әйел».
Әйтеке би «Қасқакөл дауы» шешендік сөздерінің қандай үндестігі бар?
Салыстырмалы талдау жасаңыз.
|
Оқушылар берілген тапсырманы
жазбаша орындайды
Мұғалімнің қойған сұрақтарына
жауап береді
Кейіпкерлер жүйесін
салыстырады.
Кестені
толтырады
Берілген сұрақтарға жауап
беріп, Әйтеке биге тән қасиеттерді топтастырып
жазады
ЕББҚ бар оқушы тапсырманы
орындайды
|
№1Дескриптор
2балл
- Шығарманың мазмұнын
түсінеді.
-Тапсырманың реттілігін сақтай
отырып,композицияның сюжеттік құрылымына талдау
жасайды;
№2Дескриптор
4
балл
— кейіпкерлерді
анықтайды;
— кейіпкерлер бейнесін
сипаттайды.
— кейіпкерлер бойындағы
қасиеттер мен ерекшеліктерді анықтайды; — кейіпкерлер жүйесін
салыстыра талдайды.
№3Дескриптор
3
балл
-Шығарманы
оқу;
- сұрақтарға жауап
беру;
- кестені толтыру, топтастырып
жазу
№4Дескриптор
1 балл
Cалыстыра
алады.
|
АКТ
Оқулық
таратпа
материалдар
Оқулық
дәптер
|
Сабақтың
соңы
3 минут
Үйге
тапсырма
|
Рефлекция
10-40 пайыз –ештеңе
түсінбедім
50-70 пайыз
–түсіндім
80-10 пайыз барлығы
түсінікті
Қолдану
тапсырмасы.
|
Тапсырманы
орындайды
|
«Instagram»
әдісі
Ашық
журнал
|
Слайд
|