Төле би «Ердің бақыты –әйел». Төленің төрелігі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Төле би «Ердің бақыты –әйел». Төленің төрелігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Төле би «Ердің бақыты –әйел». Төленің төрелігі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

І тарау. Атадан қалған асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

24.09.25

Сынып: 9 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Төле би «Ердің бақыты –әйел». Төленің төрелігі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

Сабақтың мақсаты:

Шығармадағы негізгі кейіпкерлерді және олардың идеялық жүктемесін талдайды.Автор бейнесінің шығарманың мазмұны мен идеясын жеткізудегі рөлін анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту.

Қызығушылықты ояту.

"Ердің бақыты – әйел" деген сөздің мағынасын қалай түснесіңдер?

"Бақыт" деген ұғымды қалай түсінесің? Ер мен әйел бақытында қандай байланыс бар?

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

Оқулық, топтама

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.


Мағынаны ашу

Төленің төрелігі туралы үзіндіні оқу немесе тыңдату.
– Кейіпкерлерді анықтап, олардың әрекетіне баға беру.


Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды.

Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі:  Шығармада кездесетін кейіпкерлердің жүйесін және олардың атқаратын қызметін дұрыс анықтайды.  Автор бейнесін идеялық және стилистикалық тұрғыдан талдап, оның шығармамен байланысын ашады.

Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану

Оқулық



Бағалау парқшасы



ЖИ https://chatgpt.com/


https://www.youtube.com/watch?v=WgxR1gZNIXw

Жаңа сабақты меңгергенін тексеру


10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Жеке жұмыс.Кейіпкерлерді анықтап, кестеге түсір.

Кейіпкер

Мінез- құлқы

Іс-әрекеті

Рөлі

Әйелі




Ер адам




Төле би




Саралау тапсырмасы: Үш кейіпкердің біріне анықтама бер.

1-тапсырмада кейіпкерлерді анықтап, кестеге түсіреді.





Дескриптор:

мінез- құлқын танытады;

1


1

іс-әрекетін атайды;

кейіпкердің рөлін атайды;

1



1



1

Жалпы балл-3

Оқулық


Бағалау парақшасы


10минут

2-тапсырма. Топтық жұмыс:Автор бейнесіне талдау жасап, оның шығарманың идеялық-стилистикалық тұтастығына әсерін дәлелдеңдер.

Нұсқау:
– Автор Төле бидің бейнесі арқылы қандай идеяны жеткізгісі келген?
– Шығарма тілі, баяндау тәсілі, сипаттау әдістері арқылы осы ойды қалай жеткізген?


2-тапсырмада постер немесе қысқаша презентация (5-6 сөйлеммен ауызша қорғайды).


Дескриптор:

автор бейнесіне талдау жасайды;

1

оның шығарманың идеялық-стилистикалық тұтастығына әсерін дәлелдейді;

1

Жалпы балл-2

Оқулық


Бағалау парақша сы

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

3-тапсырма. Жұппен жұмыс. Шығармадағы кез келген кейіпкердің (әйелі, ер адам, Төле би) атынан ішкі монолог (ішкі ой-толғанысын) жазыңыз.
Мысалы: Әйел өзінің күйеуіне, әділдікке, Төле биге қатысты не ойлады?

Нұсқау:

  • Кемінде 5 сөйлем болуы керек

  • Монологта кейіпкердің мінезі мен көзқарасы көрінуі керек


3-тапсырмада шығармадағы кез келген кейіпкердің (әйелі, ер адам, Төле би) атынан ішкі монолог (ішкі ой-толғанысын) жазады.

Дескриптор:

кейіпкер бейнесіне сай ой толғайды;

1

ішкі монолог жазады;

1

кемінде 5 сөйлем болуын ескереді;

1

монологта кейіпкердің мінезі мен көзқарасы көрініс табады;

1

кейіпкердің көзқарасын анық береді;

1

Жалпы балл-5

Оқулық, топтама


Бағалау

парақша

Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі


5минут



«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру. Төле би «Ердің бақыты –әйел». Төленің төрелігін жаттау


Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау

Сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма алады.

Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды.

Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады

Әлеумет-тік желі

оқулық


Бағалау парақша-сы



Тексерген:













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
59
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі