Төле би нақыл сөздерінің құндылығы.БЖБ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Төле би нақыл сөздерінің құндылығы.БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:_________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 9-сабақ

Бөлім:

І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :



Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Төле би нақыл сөздерінің құндылығы. БЖБ 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;


Сабақтың мақсаты

шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

10 минут






















Сабақтың ортасы

25 минут









































Сабақтың аяқталуы

10 минут









І Ұйымдастыру:

Оқушылардың назары сабаққа аударылып, сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Галереяда ой шарлау» стратегиясы арқылы қабырғада ілінген тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын анықтайды.

«Атадан ұл туса игі,
Ата жолын қуса игі.
Өзіне келер ұятын,
Өзі біліп тұрса игі.
Жаудан бұққан немені,
Ортасына қуса игі!
»


«Атың жақсы болса,
Ер жігіттің пырағы,
Балаң жақсы болса,
Жан мен тәннің шырағы.
Қызың жақсы болса,
Жайқалып өскен құрағы.
Әйелің жақсы болса,
Бірінші - иманың,
Екінші - жиғаның,
Үшінші - ырысыңның тұрағы.
»


«Тұзаққа түскен бұлбұлдан еркін жүрген торғай артық.»


«Нәрестенің бесігі - кең дүниенің есігі.»

Сабақтың мақсатын анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийлрі таныстырылады.



Мағынаны тану. ТЖ. Төле бидің өзі қалаған даналығын мақал-мәтелмен салыстырады.

1-топ. «Т» кестесі.

Төле бидің даналығы

Мақал-мәтелдер





2Овал 1

Ерекшелігі

Айырмашылығы

Овал 2

Ерекшелігі

Айырмашылығы



Табличка 1

Ұқсастығы



-топ. Венн диаграммасы.










3-топ. Сатылы талдау.

Шығарма тақырыбы, идеясы




Шығарма сюжеті




Қорытынды




Төле би даналығы.

Аққоян жылы кар калың түсіп, көктем созылыңқырап шығыпты. Алшын аулы қыстан жұтап, ашаршылыққа ұшырапты. Күйзелген ел тоқшылық жаққа ауа көшпек болғанда, Әйтеке би оларға токтам салыпты. - Қоныс аударып, бекерге боспаңдар, одандағы Төле би еліне оншақты кісіні астық әкелуге жіберейік, - деп, өзінің баласын бас етіп ауыл адамдарын аттандырыпты. Төле би бұл кезде Ташкентті билеп тұр екен. Келген ағайындарды қарсы алып, тойындырыпты. Көлігі көтергенше астық жинап, өзін сыйлас биіне селемдемеге алты кап бидай, бір жылқы сойыс беріпті. Төле би алшын жігіттеріне біраз әңгіме, аталы сөз айтыпты. "Ал, жолдарың болсын, елдеріңе, Әйтекеңе сәлем айтыңдар" десе, Әйтекенің баласы отырған орнынан қозғала қоймапты. Төле би: - Е, е, балам, жайша тоқталдың ба? - деп сұрапты. Сонда ол: - Әлгінде айтқан аталы өсиетіңіздің аяғын біліп кетсем деп, соған қарап отырмын, - депті. - Пәлі, балам, сөздің қадірін білетін есті бала екенсің, енді ол әңгіменің мәнісін таратып берейін. Жігіт адамға басты кесір - еріншектік, ортаншы кесір - ұйқышылдық, кенже кесір - кежірлік, тілазарлық. Осы үш кесір, әдет бір адамда болса, ол адам өмір бойы оңбайды, - депті.

Дескриптор:

Туындылардың:

- сюжетіндегі ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді

- тақырыбындағы ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді

- идеясындағы ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді.

Бекіту тапсырмасы

«Рөльдік ойын» әдісі арқылы келесі сұраққа жауап беріңіз:

Төле би нақыл сөздерінің тарихи және көркемдік құндылығы неде?

Тапсырмаларды орындап, шешендік сөзге талдау жасаңдар:

«Талқылаушы» әңгіменің тақырыбын, негізгі ойын тарихи және көркемдік құндылығы тұрғысынан анықтайды.

«Белгілеуші» әңгіменің тарихи және көркемдік құндылығына байланысты сұрақтар құрастырады.

«Байланыстырушы» шығарма мазмұнын өмірмен байланыстырады.

«Топ шешені» әңгіме мазмұнына сәйкес қазіргі қолданыстағы мақал-мәтелдерді айтады.

«Қорытындылаушы» шығарманың құндылығына, маңызына баға береді.

Дескриптор:

  • әңгіменің тақырыбын, негізгі ойын тарихи және көркемдік құндылығы тұрғысынан анықтайды;

  • әңгіменің тарихи және көркемдік құндылығына байланысты сұрақтар құрастырады;

  • шығарма мазмұнын өмірмен байланыстырады;

  • әңгіме мазмұнына сәйкес қазіргі қолданыстағы мақал-мәтелдерді айтады;

шығарманың құндылығына, маңызына баға береді.

Оқушылардың назары сабаққа аударылып, сабаққа қатысуы тексеріледі.





Оқушылар «Галереяда ой шарлау» стратегиясы арқылы қабырғада ілінген тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын анықтайды.


Төле бидің өзі қалаған даналығын мақал-мәтелмен салыстырады.























- сюжетіндегі ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді

- тақырыбындағы ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді

- идеясындағы ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді.














Әңгіменің тақырыбын, негізгі ойын тарихи және көркемдік құндылығы тұрғысынан анықтайды;

әңгіменің тарихи және көркемдік құндылығына байланысты сұрақтар құрастырады;

шығарма мазмұнын өмірмен байланыстырады;

әңгіме мазмұнына сәйкес қазіргі қолданыстағы мақал-мәтелдерді айтады;

шығарманың құндылығына, маңызына баға береді.







Дескриптор:



Төле бидің өзі қалаған даналығын мақал-мәтелмен салыстырады-1б























- сюжетіндегі ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді-1б

- тақырыбындағы ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді-1б

- идеясындағы ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды, баға береді1б














Әңгіменің тақырыбын, негізгі ойын тарихи және көркемдік құндылығы тұрғысынан анықтайды-1б

әңгіменің тарихи және көркемдік құндылығына байланысты сұрақтар құрастырады-1б

шығарма мазмұнын өмірмен байланыстырады-1б

әңгіме мазмұнына сәйкес қазіргі қолданыстағы мақал-мәтелдерді айтады-1б

шығарманың құндылығына, маңызына баға береді-2б


Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

9-сынып















Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл






https://wordwall.net/ru/resource/52307500

















https://docs.google.com/document/d/1zOxHcWv3n88WcbBNdyhZudsvpAXz1K_s/edit?usp=sharing&ouid=111048425725858245712&rtpof=true&sd=true









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
13
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі