Төлен Әбдіков Қонақтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Төлен Әбдіков Қонақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бөлім: Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 1-сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

Сабақтың мақсаттары

Төлен Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесіндегі кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлердің типтік ерекшелігін анықтау, сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы














І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтату.

ІІ.Қызығушылықты ояту

  • Суретте не көріп тұрсыздар?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар?

  • Төлен Әбдіковтің қандай шығармаларын білесіңдер?

«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнының не туралы болатынын болжайды. (жеке жұмыс)


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.



Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.
















Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ




















7-сынып қазақ әдебиеті



Сабақтың ортасы

































Мағынаны тану. ПАЗЛ әдісімен шығарма мазмұнын меңгереді.

(Әр топқа шығарма үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып, оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп шығады.)

1-тапсырма. Кейіпкер портреті

Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

Кейіпкер

Тура мінездеме

Жанама

мінездеме

Сапабек



Тома



Жеңіс



Бағалау дескрипторлары

  • Шығарма мазмұнын түсінеді;

  • Кейіпкерлерге мінездеме береді;

  • Кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме береді;

ҚБ

2-тапсырма . «FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F /Дерек/ – шығармаданкейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау

I /Идеясы /– кейіпкер туралы өзінің ой, пікірі, шығарманың идеяы.

L /Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .

Деректер

Идеялар

Сұрақтар

Іс-әрекет







Сапабек – ат жақты, қапсағай сары жігіт.

Тома – омырау, жеңдері ашық шұбар көйлек киген, шашын қидырған, топ-толық ақ сары, ажарлы келіншек.

Жеңіс- аяқ-қолы шидей, алтылар шамасындағы ұл бала.


Бағалау дескрипторлары

  • Шығарма бойынша деректер жинайды;

  • Шығарма идеясын ашады;

  • Сұрақтар құрастырады;

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды.

ҚБ

Әр топқа шығарма үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып, оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп шығады.


«FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.



Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ













Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ

Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ


http://bilimland.kz/kk/content/lesson/7979-7_tolen_abdikov_qonaqtar_anggimesi

(Т.Әбдіков «Қонақтар» шығармасының аудио жазбасы)

Сабақтың соңы


Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2024
315
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі