Материалдар / Төлен Әбдіков "Қонақтар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Төлен Әбдіков "Қонақтар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Төлен Әбдіков "Қонақтар"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
40
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Бөлім: Тарих тағылымы

Мектеп: Абай атындағы №2ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Н.Уразова

Сынып: 7

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 1-сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

Сабақтың мақсаттары

Төлен Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесіндегі кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлердің типтік ерекшелігін анықтау, сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы














І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтату.

ІІ.Қызығушылықты ояту

  • Суретте не көріп тұрсыздар?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар?

  • Төлен Әбдіковтің қандай шығармаларын білесіңдер?

«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнының не туралы болатынын болжайды. (жеке жұмыс)


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.



Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.
















Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ




















7-сынып қазақ әдебиеті



Сабақтың ортасы

































Мағынаны тану. ПАЗЛ әдісімен шығарма мазмұнын меңгереді.

(Әр топқа шығарма үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып, оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп шығады.)

1-тапсырма. Кейіпкер портреті

Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

Кейіпкер

Тура мінездеме

Жанама

мінездеме

Сапабек



Тома



Жеңіс



Бағалау дескрипторлары

  • Шығарма мазмұнын түсінеді;

  • Кейіпкерлерге мінездеме береді;

  • Кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме береді;

ҚБ

2-тапсырма . «FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F /Дерек/ – шығармаданкейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау

I /Идеясы /– кейіпкер туралы өзінің ой, пікірі, шығарманың идеяы.

L /Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .

Деректер

Идеялар

Сұрақтар

Іс-әрекет







Сапабек – ат жақты, қапсағай сары жігіт.

Тома – омырау, жеңдері ашық шұбар көйлек киген, шашын қидырған, топ-толық ақ сары, ажарлы келіншек.

Жеңіс- аяқ-қолы шидей, алтылар шамасындағы ұл бала.


Бағалау дескрипторлары

  • Шығарма бойынша деректер жинайды;

  • Шығарма идеясын ашады;

  • Сұрақтар құрастырады;

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды.

ҚБ

Әр топқа шығарма үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып, оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп шығады.


«FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.



Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ













Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ

Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ


http://bilimland.kz/kk/content/lesson/7979-7_tolen_abdikov_qonaqtar_anggimesi

(Т.Әбдіков «Қонақтар» шығармасының аудио жазбасы)

Сабақтың соңы


Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!