Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
САБАҚ: 5
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7
Оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 5-сабақ
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.Б/С4.Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.
Сабақтың мақсаттары
Бұл сабақта оқушылар шығармадағықұндылықтарды талқылай отырып, шығармаға сыни тұрғыдан баға беріп, эссе жазады.
Бағалау критерийлері
7.Б/С4.
Шығарманың құндылығын талқылайды;
Шығармаға баға беріп, сыни эссе жазады;
Тілдік мақсаттар
Әдеби тіл нормаларын сақтайды.Пән лексикасы және терминология:Алагеуім, апақ – сапақ, жолай, шақша, ноқта, сағағы,көлегейлеп, қынжылу, қитар Теңеу: Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ - қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ орамалының шетімен көзін сүртті. Сапабек балаларды өзіне қаратқан мұғалімдей жастар жағын көзімен шолып өтті.Тұрақты тіркестер: Міз бақпады – беті шімірікпеді, бедірейіп тырп етпеді.Ләм - мим демей – үндемеу (жұмған аузын ашпау)Басым сынып – ауырыпШаш етектен - пайдасы молҚолыңның қаруы бар ғой – күшті, әлдіМызғып - аз ғана ұйықтап алу (көз шырымын алу)Көз ілінді - ұйықтап кетуШыбын шіркей боп жүреді – барынша күтедіДисфемизм: алжыған, оттаған, қаңғыбас, омалыпМақал - мәтел: қара арғымақ арыса, қарға адым жер мұң боларДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін;
Осыған дейін меңгерілген білім
Төлен Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесі
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Дереккөздер
Сабақтың басы
3 минут
І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарын сабаққа аудару
Кезекшімен сұхбат
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру
ІІ.Қызығушылықты ояту
«Ата-ананы сыйлау- адамдардың парызы» берілген оймен келісесіздер ме? Неліктен?
Шығарма қай жанрда жазылған?
Сабақтың ортасы
7 минут
30 минут
Тапсырма. №1 ЖЖ.Оқушыларға әдеби шолу жазу үшін жұппен талқылауға сұрақтар таратылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын толықтырып, сыни шолу жұмысын жазады. Талқылау сұрақтары «Өрмекші өрмегін құру» әдісі бойынша жүргізіледі.
«Өрмекшінің өрмегін құру» әдісі1.Оқушыларды дөңгелетіп тұрғызу. 2.Бір оқушының қолына жіп бумасын ұстату.3.Ол жіпті өрмекті шырмалатындай қалыпта қалауынша екінші оқушыға сұрақ қойып лақтырады.4.Осылайша сыныптың барлық оқушыларына тақырып бойынша пікірлерін айтуларына мүмкіндік беріледі.
Талқылау сұрақтары:
Анықтама Шолудегеніміз- болған оқиға менқұбылысты қадағалау және ол туралы көпшілікке ақпарат беру. Әдеби сын -көркем шығармаларды талдап, баға беріп , олардың идеялық-көркемдік мәнін әдебиеттегі орнын анықтайтын әдебиеттану ғылымының негізгі бір саласы
Тапсырма №2Төменде берілген тақырыптардың бірін таңдап, 150-200 сөз көлемінде сыни эссе жазады.
«Мен ата-анам алдындағы перзенттік борышымды қалай түсінемін?»
«Менің ұғымымдағы азаматтық парыз»
Бағалау дескрипторлары
Шығарманың құндылығын талқылай алады;
Шығармаға баға береді;
150-200 сөзден тұратын сыни эссе жазады;
(Т.Әбдіков «Қонақтар» шығармасының аудио жазбасы)
Сабақты бекіту5 минут
Ой толғаныс Оқушылар эсселерін сыныпта оқып, талдайды.
Сабақтың соңы
Кері байланыс.«Сұрақ-жауап» әдісі 1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды? 2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?
Үй тапсырмасы
Шығарма желісі бойынша «Блум түймедағына» негізделген сұрақтар құрастыру.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз